**ny skravletråd** oktober spirer

Håper det gikk fint i dag!!?[emoji5]️

Hvordan gikk det? :)
Det gikk fint [emoji4] etter mye leting fikk jeg se ett bankende hjerte [emoji173][emoji173] fikk desverre ikke noe bilde for det var vanskelig å finne noe hos meg pga gedigne eggposer etter hormon stimulering. Så måtte forvente at de kunne sprekke. Hjelp!!
Men en baby var det [emoji173]
 
Det gikk fint [emoji4] etter mye leting fikk jeg se ett bankende hjerte [emoji173][emoji173] fikk desverre ikke noe bilde for det var vanskelig å finne noe hos meg pga gedigne eggposer etter hormon stimulering. Så måtte forvente at de kunne sprekke. Hjelp!!
Men en baby var det [emoji173]
Det var veldig bra å høre!!! Da er det bare å ruge videre:happy::happy:
 
Det gikk fint [emoji4] etter mye leting fikk jeg se ett bankende hjerte [emoji173][emoji173] fikk desverre ikke noe bilde for det var vanskelig å finne noe hos meg pga gedigne eggposer etter hormon stimulering. Så måtte forvente at de kunne sprekke. Hjelp!!
Men en baby var det [emoji173]
Sikkert kjedelig å ikke så se knøttet, men så utrolig deilig det må være med et bankende hjerte:Heartred
 
Sikkert kjedelig å ikke så se knøttet, men så utrolig deilig det må være med et bankende hjerte[emoji813]red
Ja, veldig herlig. Jeg synes nå jeg såg 2 hjerter da, for når gynekologen spurte om jeg såg hjerter og jeg sa ja, så kikka jeg feil plass [emoji23][emoji23] såå.. men legen såg kun 1 baby da. Får stole på henne :p
 
Ja, veldig herlig. Jeg synes nå jeg såg 2 hjerter da, for når gynekologen spurte om jeg såg hjerter og jeg sa ja, så kikka jeg feil plass [emoji23][emoji23] såå.. men legen såg kun 1 baby da. Får stole på henne :p
Litt morsomt om du har sett riktig og ikke henne da :D haha
 
Det gikk fint [emoji4] etter mye leting fikk jeg se ett bankende hjerte [emoji173][emoji173] fikk desverre ikke noe bilde for det var vanskelig å finne noe hos meg pga gedigne eggposer etter hormon stimulering. Så måtte forvente at de kunne sprekke. Hjelp!!
Men en baby var det [emoji173]

Så bra! Bankende hjerte ☺️❤️
 
Det gikk fint [emoji4] etter mye leting fikk jeg se ett bankende hjerte [emoji173][emoji173] fikk desverre ikke noe bilde for det var vanskelig å finne noe hos meg pga gedigne eggposer etter hormon stimulering. Så måtte forvente at de kunne sprekke. Hjelp!!
Men en baby var det [emoji173]

Så glad jeg ble nå! [emoji173]️[emoji5] leste på ul-oversikten at du skulle idag - og har faktisk hatt deg i bakhodet [emoji5]
 
Så glad jeg ble nå! [emoji173]️[emoji5] leste på ul-oversikten at du skulle idag - og har faktisk hatt deg i bakhodet [emoji5]
Åå gode du [emoji173][emoji173] så omtenktsom du er :)
 
Håper dere alle får en fin opplevelse på TUL! Foreløpig gleder jeg meg til min, og synes det er altfor lenge til - 15 dager! Men jeg kommer nok til å kjenne på andre følelser når det nærmer seg...
 
Håper jeg kan snike meg inn her imorra[emoji173]️ har tydelig positive strimler, men er bare 11 dpo! Så tør ikke tro helt på det før jeg får den digitale[emoji7]
 
Krysser fingrene for deg :)

Takk[emoji7][emoji7] håper å kunne gi mannen en digital i valentinesgave imorra! Blir ganske overrasket om den ikke slår ut hvertfall[emoji1317][emoji1317][emoji1317]
 
Hei. Jeg har termin i oktober, har vært gjennom IVF :) har en datter på 17, som jeg fikk tidlig. Blir fantastisk å oppleve dette som voksen og etablert også.
Når drar dere til lege eller jordmor første gang? Er vel tidlig enda det? :)
 
I dag er jeg sykt trøtt og uggen.. [emoji29]Minstemann her på 16mnd har holdt det gående i natt, så håper det er derfor.. Gleder meg til å legge han for den daglige luren, da skal jeg også legge meg.. [emoji28]
 
Back
Topp