**ny skravletråd** oktober spirer

10 timer søvn var akkurat helt passe mengde søvn! Er i helt OK form uten å føle at jeg må sove mer. Spent å se hvor lenge dette varer!
 
Gurimalla, i natt drømte jeg at jeg var ute og gikk, og plutselig så var det en usynlig slags ultralyd-sak midt i veien. Hvis man stod foran den fikk man se ultralydbilde fra livmoren på en skjerm [emoji23] Men skjermen stod så langt ifra at jeg ikke egentlig klarte å se om det var en baby der eller ikke.. Så sært..[emoji23]
 
Hei. Jeg har termin i oktober, har vært gjennom IVF :) har en datter på 17, som jeg fikk tidlig. Blir fantastisk å oppleve dette som voksen og etablert også.
Når drar dere til lege eller jordmor første gang? Er vel tidlig enda det? :)

Så koselig [emoji7]
Vanlig er vel mellom 8-12 uker, men det er veldig individuelt. Noen har forhistorie som tilsier tidligere kontroll. Jeg skal til lege nå på fredag (6+4), men venter med jordmor til nærmere uke 12 [emoji4]
 
Gurimalla, i natt drømte jeg at jeg var ute og gikk, og plutselig så var det en usynlig slags ultralyd-sak midt i veien. Hvis man stod foran den fikk man se ultralydbilde fra livmoren på en skjerm [emoji23] Men skjermen stod så langt ifra at jeg ikke egentlig klarte å se om det var en baby der eller ikke.. Så sært..[emoji23]

[emoji23][emoji23] Godt det er flere som drømmer sære drømmer.

Da var minsten lagt..sofaen next!! [emoji28]

I feel you! Har senvakt i dag, så kunne egentlig hatt minsten hjemme, men gud så deilig det var å levere i barnehagen for så å finne sofaen i dag [emoji15][emoji7]
 
Har akkurat sovet i 1,5 time sammen med han lille som er syk. Etter å ha sovet til 8 i morges. Trengs litt ekstra søvn ja!! [emoji5]
 
Er det noen som har planlagt noe spesielt for valentins dagen idag?
 
Tråden forsvant litt! Jeg skriver gjerne her, for lat til å starte nye tråder :angelic:

I dag begynner vinterferie! Mye å jobbe med hjemme i ferien, men allikevel deilig å slippe dra på jobb en uke. Skal prøve å få vaska og rydda her hjemme, det har blitt veldig nedprioritert siste ukene siden jeg er så sliten etter jobb!

Ellers går tiden såå sakte! Vil at tiden frem mot uke 12 skal gå liiitt fortere.
 
Tråden forsvant litt! Jeg skriver gjerne her, for lat til å starte nye tråder :angelic:

I dag begynner vinterferie! Mye å jobbe med hjemme i ferien, men allikevel deilig å slippe dra på jobb en uke. Skal prøve å få vaska og rydda her hjemme, det har blitt veldig nedprioritert siste ukene siden jeg er så sliten etter jobb!

Ellers går tiden såå sakte! Vil at tiden frem mot uke 12 skal gå liiitt fortere.

Vinterferie? Her må vi vente helt til uke 9! [emoji23][emoji85] Bare å holde ut. Lærer du og?:)
 
Skal på jobb snart, og forstår ikke hvordan jeg skal holde ut på jobb med denne kvalmen. Spesielt uten at de jeg jobber med skjønner det...
 
Skal på jobb snart, og forstår ikke hvordan jeg skal holde ut på jobb med denne kvalmen. Spesielt uten at de jeg jobber med skjønner det...
Ønsker deg iallefall lykke til! Kjipt med kvalme, men må bare tenke på at det er for en god sak :hilarious:
 
Ønsker deg iallefall lykke til! Kjipt med kvalme, men må bare tenke på at det er for en god sak :hilarious:
Ja jeg satser på at gammel overtro om at det da er mye hår og jente stemmer ;)
Overlevde dagen med glans, men sliten nå...
 
Ei venninne som sa det var gammel overtro, mye kvalm = baby med mye hår på hodet. Og hva er vel søtere enn baby med masse hår på hodet?
Mens jeg var ikke kvalm en dag og fikk likevel en jente med masse hår :D
 
Back
Topp