Mitt høyeste ønske <3

Ja, skal prøve meg frem [emoji5] også skal jeg høre med Tromsø ang utagering. Er ganske heftig på jobb for tiden [emoji15][emoji53]
Får ha legen på speed-dial. [emoji14]
Nei, men greit å forhøre seg. Litt skummelt med utagerende pasienter..
 
Den ene mnd jeg velger å ikke tempe og endelig kan ringe inn mens, så er tr forsinket [emoji35] to dager over ikm, murringer i perioder og negativ test [emoji19]
 
Cd 29, ingen tr enda.. kjennes hele tia ut som den kommer, men Neida [emoji19] spørs bare om ikke kroppen synes 26 dager var for kort syklus, og vil tilbake til 30 dager [emoji15]
 
Cd 30 .. fortsatt ingen tr, men murringene har tatt seg opp. Så kanskje i morgen [emoji85] så sykt irritert på kroppen min [emoji19]
 
Cd 1, tr endelig på plass og mens ringt inn.

Dessverre kræsja den med påska, så skal ringe inn neste mens, og starter da opp med lang protokoll. Nesespray fra ca dag 20, kontroll i Tromsø før sprøytestart.

Rekker nok bare ett forsøk før sommeren, men får håpe det klaffer før høsten da [emoji5]
 
Æsj. Dumt med påsken..
Men, kjekt å ha en plan foran seg! Og.. Jeg synes du bare trenger det ene forsøket, så.. Gjør ikke noe at dere bare rekker et forsøk! Nok motgang og tull nå.
 
Cd 1, tr endelig på plass og mens ringt inn.

Dessverre kræsja den med påska, så skal ringe inn neste mens, og starter da opp med lang protokoll. Nesespray fra ca dag 20, kontroll i Tromsø før sprøytestart.

Rekker nok bare ett forsøk før sommeren, men får håpe det klaffer før høsten da [emoji5]

Æsj da! :wideyed: Det skulle jo ikke vært lov engang?! Men godt at du er ved godt mot (?) :) Det blir din tur en dag også ❤
 
Cd 4 .. svææært sparsomme blødninger. Lurer fælt på hva som bestemmer hvor mye som kommer [emoji12] synes det varierer sånn [emoji85]

Ellers går dagene sakte, men sikkert. Håper syklusen vil være 26 dager, så slipper jeg oppstart av spray i arbeidshelga mi i påska [emoji5]

Begynner vel å tempe igjen neste uke, så jeg slipper å lure når tr kommer neste gang [emoji5]
 
Cd 10, og høyre eggstokk er begynt å krangle .. kan ikke forstå hva som gjør at jeg får så vondt [emoji849] håper el er på plass om noen dager, og at jeg får kort syklus [emoji1]
 
Satser på kort syklus, og at eggstokken tuller kun pga EL...!
 
Jepp! Skikkelig vondt :( tror endo smertene er tilbake for fullt. Men håper det blir bedre etter el [emoji3]
Så, du har mulig gått tilbake til der du var igjen før? :/
Isj. Jeg skulle så virkelig ønske noe godt kunne skje på dine vegne..
 
Back
Topp