Mitt høyeste ønske <3

Da var time hos gyn overstått. Tynn slimhinne, noe jeg har hatt ved flere undersøkelser tidligere også. Dette sammen med endo lager trøbbel for spire, så han sa at ivf var nok eneste mulighet for oss. Snakket med Tromsø, og de sier jeg må belage meg på litt venting. Må også reise dit for ny samtale og sprøytekurs, så nå må vi smøre oss med liten dose med tålmodighet :)
 
Da var time hos gyn overstått. Tynn slimhinne, noe jeg har hatt ved flere undersøkelser tidligere også. Dette sammen med endo lager trøbbel for spire, så han sa at ivf var nok eneste mulighet for oss. Snakket med Tromsø, og de sier jeg må belage meg på litt venting. Må også reise dit for ny samtale og sprøytekurs, så nå må vi smøre oss med liten dose med tålmodighet :)

Trist å høre at det var eneste mulighet for dere da. Men da vet der jo hvor veien går nå :)
Kanskje litt fint det?
Sa de noe om hvor avgjørende tynne slimhinner var for fertiliteten?
Jeg har samme problemet selv, og ikke hørt noe om dette tidligere..
 
Trist å høre at det var eneste mulighet for dere da. Men da vet der jo hvor veien går nå :)
Kanskje litt fint det?
Sa de noe om hvor avgjørende tynne slimhinner var for fertiliteten?
Jeg har samme problemet selv, og ikke hørt noe om dette tidligere..

Kunne helst ønsket at vi hadde fått det til selv, men likavel godt at vi får hjelp :)

Tynne slimhinner kan gjøre det vanskelig for egget å feste seg, og noen har problemer med å bli gravid dersom de har for tynne slimhinner. Men vet ikke hvor mye det påvirker. :) skjønte det slik at østrogentilskudd kan hjelpe :) krysser fingrene for dere!
 
Kunne helst ønsket at vi hadde fått det til selv, men likavel godt at vi får hjelp :)

Tynne slimhinner kan gjøre det vanskelig for egget å feste seg, og noen har problemer med å bli gravid dersom de har for tynne slimhinner. Men vet ikke hvor mye det påvirker. :) skjønte det slik at østrogentilskudd kan hjelpe :) krysser fingrene for dere!

Okey. Takk for infomasjonen :)
Skal notere med det til neste legetime.

Takk det samme :)
 
To dager til antatt el, og jeg har ikke tempet denne pp :D slimhinna mi er uansett teit, så gidder ikke stresse noe mer. Regner med det blir nok stress og forhåpninger for et helt liv når ivf karusellen starter for fullt :p

Har tatt helg, og skal i campingvogna og slappe av og kose meg i helga :) :)
 
Håper ivf karusellen starter snart for dere da! Får kose dere godt med hverandre i ventetiden [emoji173]️[emoji173]️
 
Da har vi fått ringebrev, og neste mens skal jeg ringe inn :) ikm lørdag 18.02, så vet ikke helt hvordan det blir. Skulle da få informasjon om videre behandling og måtte inn på ultralyd og sprøytekurs :) dette blir spennende!
 
Så spennende tid du har i vente! Masse lykke til [emoji173] om det blir lang protokoll så starter du vel på medisiner ca dag 21 etter mens. Det er ikke lenge til! Masse lykke til :)
 
Så spennende tid du har i vente! Masse lykke til [emoji173] om det blir lang protokoll så starter du vel på medisiner ca dag 21 etter mens. Det er ikke lenge til! Masse lykke til :)

Tusen takk [emoji3] ja, er så spent på hvordan løpet blir nå. Regner med lang protokoll, siden jeg har endo. Skal sette meg ned å lese på alle disse medisinene idag, så har jeg litt peiling når jeg kommer oppover til unn etterhvert [emoji5]
 
Cd 21, pp 19 .. tror jeg er 7 dpo, men veldig usikker [emoji85] har de siste 2 dagene vært utrulig støl i høyre side av magen, tror det er eggstokken [emoji15] lurer på hva som gir meg disse vondtene i høyre eggstokk for tiden [emoji849]

En uke til vi ringer Tromsø, hvis ikke tr kan være grei å komme noen dager før tiden [emoji13]

Ellers føler jeg meg i grei form, og er spent på å komme i gang. Jeg er så nysgjerrig på hvilken protokoll det blir, og når jeg skal starte opp. Men forhåpentligvis får vi noen svar i løpet av noen uker nå [emoji5]
 
Last edited:
Cd 26. Formen er synkende og murringer tar seg opp .. Tr kommer forhåpentligvis i morgen, så da begynner det vel å skje ting fra neste uke håper jeg [emoji3]

Jeg er så spent på alt, og er så i tvil om jeg bør jobbe eller ikke gjennom forsøk. Kjenner flere som har gått gjennom det samme, og har blitt rådet til å sykemelde meg. Jeg jobber meg personer som kan være utagerende, og risikerer både slag og spark mot mage/rygg/underliv .. regner med lege ønsker jeg skal prøve meg på jobb, så blir vel det jeg må gjøre også [emoji85]
 
Blir spennende dette!
Antagelig må du bare prøve deg litt frem, i alle fall nå i første runde, og se hvordan det går. Om det viser seg at du blir helt ødelagt på medisiner osv, er det ikke vits i å nøle med sykemeldingen dog.

Men.. Som alle sier til meg etter over 6 uker med sykemelding.. Du kjenner best selv! Føl på det, og stol på signalene kroppen gir.
 
Blir spennende dette!
Antagelig må du bare prøve deg litt frem, i alle fall nå i første runde, og se hvordan det går. Om det viser seg at du blir helt ødelagt på medisiner osv, er det ikke vits i å nøle med sykemeldingen dog.

Men.. Som alle sier til meg etter over 6 uker med sykemelding.. Du kjenner best selv! Føl på det, og stol på signalene kroppen gir.


Ja, skal prøve meg frem [emoji5] også skal jeg høre med Tromsø ang utagering. Er ganske heftig på jobb for tiden [emoji15][emoji53]
 
Back
Topp