Min vei til en lillesøster eller lillebror! ❤️

Lykke til i morgen! :Heartred
 
Godt å høre fra deg[emoji7][emoji7]

Mye samme her! Hatt en helt grusom hodepine de siste ukene, som har gjort kvalmen enda verre![emoji20][emoji20] Men den har heldigvis vært litt bedre de siste dagene!! Så jeg håper den trenden fortsetter nå som første trimester nærmer seg slutten!

Skjønner du gruer deg altså!!! Jeg kjenner mest på at jeg gleder meg til neste! Men klart, er jo litt redd for at ting ikke er som det skal! Men håper jo at symptomene er et tegn på at ting går riktig vei!! Har neste UL på tirsdag![emoji7][emoji7]

Håper det vedvarer [emoji1317][emoji173]️ har ei jeg kjenner som akkurat har bikket 13 uker, og sa det var som å skru av en bryter! Jeg håper bryteren snart blir skrudd av hos oss begge [emoji16][emoji8]

Å så gøy du skal ha UL en dag etter meg da[emoji4] masse lykke til! Gleder meg til oppdatering[emoji173]️
 
Lykke til i morgen. Beste ønsker :Heartred.
Vil gjerne se bilde hvis du vil dele:flower.

Jeg har veldig vondt og sliter en del fysisk og psykisk med det, men det skal ikke du tenke på. Nå skal du ha barn igjen ENDELIG og nå har tiden snart kommet til at du virkelig skal få lov å tro på det med hele deg.

Mange fantastiske følelser venter på deg. Det å bli mor byr på hele spekteret og nå er det din tur. Er det ikke utrolig, når man minst venter det?

( her sprutet melka mye mer med nr to enn med nr en og siden du har vært gjennom det før, kanskje greier du å slappe av mer med nr to og riktig kose deg? Ser at melka og utdrivningen er skikkelig følelsesstyrt.)

:Heartbigred

Tusen takk [emoji173]️
Jeg klarer ikke helt å tro enda.. håper jeg får litt håp og en annen følelse etter UL’en i morgen! Vi har planlagt å fortelle sønn vår i morgen om alt ser bra ut! Jeg er så spent på reaksjonen hans[emoji85]

Jeg skal dele bilder, om alt går bra selvsagt [emoji173]️

Du, her er det rom for å klage... jeg gjør jo stortsett ikke annet i denne dagboken!
Høres ikke godt ut å både ha vondt fysisk og psykisk, håper du får noen form for behandling/hjelp [emoji173]️

Om melka spurter mer med nr 2 da står den i taket for det var nesten det den gjorde med nr 1. Følte meg som dagaros... rant og rant[emoji28]
 
Håper det vedvarer [emoji1317][emoji173]️ har ei jeg kjenner som akkurat har bikket 13 uker, og sa det var som å skru av en bryter! Jeg håper bryteren snart blir skrudd av hos oss begge [emoji16][emoji8]

Å så gøy du skal ha UL en dag etter meg da[emoji4] masse lykke til! Gleder meg til oppdatering[emoji173]️

Håper også det[emoji7][emoji7]

Masse lykke til imorra[emoji173]️
 
Så hyggelig med oppdatering fra deg! Masse lykke til på UL[emoji8][emoji173]️ Gleder meg til å se bilde hvis du vil dele [emoji2]
 
Så hyggelig med oppdatering fra deg! Masse lykke til på UL[emoji8][emoji173]️ Gleder meg til å se bilde hvis du vil dele [emoji2]

Takk[emoji173]️ skal dele resultatet... men er så veldig redd det er noe galt [emoji27]
 
Masse gode klemmer idag, dette går fint ❤️
 
Takk[emoji173]️ skal dele resultatet... men er så veldig redd det er noe galt [emoji27]
Skjønner at du er redd! Det er helt normalt og jeg har vært helt skjelven foran alle mine ultralyder selv. Heldigvis er normalen at det ikke er noe galt :) Det blir godt å få det overstått :)
 
Det bor fortsatt en levende liten i meg [emoji7] Lille overraskelsen er 5 cm lang og alt så helt normalt ut! Puh, nå er jeg lettet [emoji173]️

11+3
IMG_0618.jpg
 
3D bilde- ikke spesielt pent men deler fordet [emoji85]
 

Vedlegg

  • IMG_0619.jpg
    IMG_0619.jpg
    65,1 KB · Visninger: 118
Åh, så herlig!!! Gratulerer[emoji7][emoji7]

Nå gleder jeg meg skikkelig til imorra kjenner jeg[emoji173]️[emoji173]️
 
Hurra, hurra! Så fantastisk!

Kjempefine bilder! Tenk, om mindre enn to mnd skal du på OUL og kan få vite om dere skal få lillesøster eller lillebror!

Nå kan du senke skuldrene litt og glede deg!
Håper du får et gledelig 2. Trimester nå snart. Tenk å gå våren i møte med glede i hjertet, et smil om munnen og en baby i magen!

Du, putt en vårblomst i håret ;):joyful:
 
Åh så fin lita ❤️
 
Gratulerer med vel overstått ultralyd! :Heartred
 
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Så fantastisk!! Nydelig liten skatt [emoji2]
 
Så nydelig! Gratulerer :)
 
Back
Topp