Min vei til en lillesøster eller lillebror! ❤️

Ja! Kontakt lege; ingen grunn til å vente. Blir du dehydrert så blir kvalmen verre, og da blir du jo enda mer dehydrert. Kvalmestillende fungerer best om man begynner tidlig (før kvalmen har blitt altfor kraftig), så gå til legen - det er MANGE kvalmestillende du kan prøve. Vekttap i svangerskapet er ikke anbefalt, så det skal følges opp (selv om babyen vanligvis vokser fint så påvirker likevel dårlig ernæringsstatus babyen - vekst er jo bare én faktor, så det er om å gjøre å få hjelp.) Om du fortsatt får i deg lite væske så må du få intravenøs væske. Ta kontakt med lege, og om legen ikke tar kvalme på alvor og du er dehydrert så må du kontakte gyn/barsel-avdeling, legevakt eller akuttmottaket. God bedring! :Heartred

Har en veldig snill og forståelsesfull lege så jeg sendte hun en melding i går å fortalte om situasjonen min, så får se hva jeg får til svar i dag eventuelt [emoji4] takk for tips!
 
Så spennende å lese om din reise! TUL i morgen? [emoji7] Skal følge deg videre. Spent på om det er ett eller to mirakler inni der [emoji7]
 
Masse lykke til imorra vennen[emoji173]️[emoji173]️
 
Så spennende å lese om din reise! TUL i morgen? [emoji7] Skal følge deg videre. Spent på om det er ett eller to mirakler inni der [emoji7]

Tusen takk [emoji173]️ ja det er i morgen [emoji33][emoji85]
 
Masse lykke til imorra vennen[emoji173]️[emoji173]️

Tusen takk og i ligemåde!! [emoji173]️[emoji1317] dette skal gå så bra!! [emoji173]️ skal tenke på deg! Du hadde time 13.50?
 
Tusen takk og i ligemåde!! [emoji173]️[emoji1317] dette skal gå så bra!! [emoji173]️ skal tenke på deg! Du hadde time 13.50?

Skal tenke på deg også[emoji173]️ kl:13.50 ja!! Jeg er full av angst og har grått masse ikveld! Har virkelig ikke lyst til dette! Men hååååper alt er bra[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Lykke til i morgen! :Heartred
 
Lykke til i morgen :)
 
Skal tenke på deg også[emoji173]️ kl:13.50 ja!! Jeg er full av angst og har grått masse ikveld! Har virkelig ikke lyst til dette! Men hååååper alt er bra[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk og i ligemåde!! [emoji173]️[emoji1317] dette skal gå så bra!! [emoji173]️ skal tenke på deg! Du hadde time 13.50?

Masse lykke til i morgen begge to!!

Håper at alle hjerter banker!
 
Vært på ultralyd og det gikk veldig bra [emoji16]
Heldigvis bare 1 inni der[emoji173]️ en bitteliten knøtt på 1,3 cm [emoji7] hjertet slo og var sterkt og tydelig!
 

Vedlegg

  • IMG_0520.JPG
    IMG_0520.JPG
    124,1 KB · Visninger: 85
Vært på ultralyd og det gikk veldig bra [emoji16]
Heldigvis bare 1 inni der[emoji173]️ en bitteliten knøtt på 1,3 cm [emoji7] hjertet slo og var sterkt og tydelig!

Ååå fantastisk!! [emoji7][emoji7][emoji7][emoji173]️[emoji173]️
 
Fantastisk [emoji173]️
 
Gratulerer så mye! :Heartred
 
Fantastisk!! Gratulerer [emoji173]️[emoji173]️
 
Helt fantastisk[emoji7][emoji7]
 
Back
Topp