Min vei til en lillesøster eller lillebror! ❤️

Så fantastisk [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Har tenkt på deg i dag!!! Veldig godt å se at det gikk bra [emoji2]
 
Så herlig å se de gode nyheter her!
 
Unner deg såå mye! Gratulerer!:Heartred
 
8+3

Tiden flyr, men allikevel ikke[emoji85]
Forrige uke var formen helt forferdelig! Denne uken har kvalmen avtatt og jeg kjenner jeg blir engstelig? Jeg er jo fortsatt uggen, alt lukter rart og ekkelt! Jeg er kjempe sær på drikke. Hunden vår (stakkar[emoji27]) lukter helt forferdelig. Han er skikkelig mammagutt og jeg klarer nesten ikke ha han nær meg[emoji22] får så dårlig samvittighet!!

Ellers er jeg egentlig bare trist, og tung... jeg gråt ca 1 time midt på dagen i dag. Hulket !! Hadde hjemmekontor forresten[emoji85][emoji28]

Neste UL er 9 april. Føler det er sååå lange til. Lyst på en før påske. Er det galskap?
 
Tenk at du er kommet så langt! At kvalmen/symptomer generelt varierer er veldig vanlig, men skjønner godt bekymringen.

Hvor langt er du på vei neste ul? 12 uker? :)
 
Tenk at du er kommet så langt! At kvalmen/symptomer generelt varierer er veldig vanlig, men skjønner godt bekymringen.

Hvor langt er du på vei neste ul? 12 uker? :)

Da er jeg 11+3.. usikker om jeg skal reise til noen andre før påske og avbestille 9 april eller om jeg skal bite tenna sammen å vente?[emoji85]
Har time også 24 april, men den er mer organrettet og kjønn . Den avbestiller jeg ikke [emoji85]
 
9+5

Så lite energi! Sliten, uggen og sur!
Jeg er sur og har kjipe tanker hele tiden. Nesten så jeg angrer på alt! Tenk å SI DET etter å ha drevet med prosjekt baby så lenge? Tenk å være så utakknemlig [emoji27]
 
9+5

Så lite energi! Sliten, uggen og sur!
Jeg er sur og har kjipe tanker hele tiden. Nesten så jeg angrer på alt! Tenk å SI DET etter å ha drevet med prosjekt baby så lenge? Tenk å være så utakknemlig [emoji27]

Var der selv, det er helt normalt. Leah var monsteret frem til uke 14-15 egentlig. Oppkast, vond kropp og nedbrutt psyke gjør sånn. Eneste jeg kan si er at det blir bedre ❤️
 
9+5

Så lite energi! Sliten, uggen og sur!
Jeg er sur og har kjipe tanker hele tiden. Nesten så jeg angrer på alt! Tenk å SI DET etter å ha drevet med prosjekt baby så lenge? Tenk å være så utakknemlig [emoji27]

Du har SELVFØLGELIG lov til å klage! Som alle andre gravide! Det er fort vondt å være gravid, men de fleste har stort sett et nokså kjekt 2. Trimester. Ikke lenge igjen til det nå!
Kvalmen min begynte å bedre seg gradvis i uke 11 og i uke 13 var den borte.
Det er alltids noen plager, men det er i andre trimester man begynner å kjenne livet sparke og man får den gravidgløden man har hørt så mye om :Heartred
 
9+5

Så lite energi! Sliten, uggen og sur!
Jeg er sur og har kjipe tanker hele tiden. Nesten så jeg angrer på alt! Tenk å SI DET etter å ha drevet med prosjekt baby så lenge? Tenk å være så utakknemlig [emoji27]

Jeg forstår deg veldig godt etter et grusomt svangerskap selv (etter IVF sist), hvor jeg i perioder sterkt ønsket at jeg ikke var gravid (med dårlig samvittighet for de tankene også). Så det er absolutt lov å klage når kroppen blir dårlig av ekstreme mengder hormoner. :Heartred

For meg hjalp det litt å "kjefte på" morkaken, siden DEN er hormon-syndebukken. Så slapp embryoet/fosteret å få skylden hvert fall. :bag:

Håper det snart blir bedre for deg! :Heartred
 
Var der selv, det er helt normalt. Leah var monsteret frem til uke 14-15 egentlig. Oppkast, vond kropp og nedbrutt psyke gjør sånn. Eneste jeg kan si er at det blir bedre [emoji173]️

Du har SELVFØLGELIG lov til å klage! Som alle andre gravide! Det er fort vondt å være gravid, men de fleste har stort sett et nokså kjekt 2. Trimester. Ikke lenge igjen til det nå!
Kvalmen min begynte å bedre seg gradvis i uke 11 og i uke 13 var den borte.
Det er alltids noen plager, men det er i andre trimester man begynner å kjenne livet sparke og man får den gravidgløden man har hørt så mye om :Heartred

Jeg forstår deg veldig godt etter et grusomt svangerskap selv (etter IVF sist), hvor jeg i perioder sterkt ønsket at jeg ikke var gravid (med dårlig samvittighet for de tankene også). Så det er absolutt lov å klage når kroppen blir dårlig av ekstreme mengder hormoner. :Heartred

For meg hjalp det litt å "kjefte på" morkaken, siden DEN er hormon-syndebukken. Så slapp embryoet/fosteret å få skylden hvert fall. :bag:

Håper det snart blir bedre for deg! :Heartred

Dere er gode [emoji173]️ skal kjefte på morkaken og huske at det er normalt [emoji173]️ og håpe alt blir bedre veldig snart!
 
Hvordan går det med deg søta?[emoji173]️ nå er det ikke lenge igjen til vi er 12+0 [emoji7][emoji7][emoji7]
 
Hvordan går det med deg søta?[emoji173]️ nå er det ikke lenge igjen til vi er 12+0 [emoji7][emoji7][emoji7]

Takk som spørr tiltross for noen dager sent svar [emoji8]

Jo, det går greit... er forutsatt små uggen/kvalm og lite energi. Men jeg er bedre enn jeg var heldigvis [emoji4][emoji173]️
Skal på UL i morgen, og gruer meg litt mer nå enn sist... redd det har sluttet å utvikle seg eller at han ser store avvik. Ysj!
Ja tenk!! Vi er straks 12 uker, bare noen dager unna... [emoji33][emoji85] går det bra med deg? Når er din neste ul?
 
Takk som spørr tiltross for noen dager sent svar [emoji8]

Jo, det går greit... er forutsatt små uggen/kvalm og lite energi. Men jeg er bedre enn jeg var heldigvis [emoji4][emoji173]️
Skal på UL i morgen, og gruer meg litt mer nå enn sist... redd det har sluttet å utvikle seg eller at han ser store avvik. Ysj!
Ja tenk!! Vi er straks 12 uker, bare noen dager unna... [emoji33][emoji85] går det bra med deg? Når er din neste ul?

Godt å høre fra deg[emoji7][emoji7]

Mye samme her! Hatt en helt grusom hodepine de siste ukene, som har gjort kvalmen enda verre![emoji20][emoji20] Men den har heldigvis vært litt bedre de siste dagene!! Så jeg håper den trenden fortsetter nå som første trimester nærmer seg slutten!

Skjønner du gruer deg altså!!! Jeg kjenner mest på at jeg gleder meg til neste! Men klart, er jo litt redd for at ting ikke er som det skal! Men håper jo at symptomene er et tegn på at ting går riktig vei!! Har neste UL på tirsdag![emoji7][emoji7]
 
Å tusen takk fine du[emoji173]️
UL i morgen, gruer meg..
Alt bra med deg?[emoji8]

Lykke til i morgen. Beste ønsker :Heartred.
Vil gjerne se bilde hvis du vil dele:flower.

Jeg har veldig vondt og sliter en del fysisk og psykisk med det, men det skal ikke du tenke på. Nå skal du ha barn igjen ENDELIG og nå har tiden snart kommet til at du virkelig skal få lov å tro på det med hele deg.

Mange fantastiske følelser venter på deg. Det å bli mor byr på hele spekteret og nå er det din tur. Er det ikke utrolig, når man minst venter det?

( her sprutet melka mye mer med nr to enn med nr en og siden du har vært gjennom det før, kanskje greier du å slappe av mer med nr to og riktig kose deg? Ser at melka og utdrivningen er skikkelig følelsesstyrt.)

:Heartbigred
 
Lykke til imorgen ❤️
 
Back
Topp