Min vei til en lillesøster eller lillebror! ❤️

Min mening er at man kan kjenne det på kroppen uten å score på sånne tester...
Og det skal jammen tas på alvor altså...
Uansett godt du har det bedre!

Går greit her, tør tro på svangerskapet og jobber med å lage et sikkerhetsnett så det er bra. God støtte rundt

Ja legen min sa faktisk det også, at det ikke er tvil om at det er en depresjon. Den testen brukes vel som en generell pekepinn. Og det er både spøsmål om selvmordstanker og selvskading ... jeg er ikke der! Heldigvis.

Så bra du begynner å senke skuldrene og ha litt tro på svangerskapet! Jeg kjenner det sakte men sikkert kommer her også. Har tilåmed sett litt (på nett) etter babyutstyr. Selvom jeg nok ikke tørr å kjøpe inn noe enda så kan jeg hvertfall gjøre meg opp en liten mening til vi eventuelt kommer dit.
Har du kjøpt noe enda?
 
Håper du får den oppfølgingen du trenger!
Det er som regel heldigvis et stykke fra start av depresjon til man kommer så langt ja, men krever jo at det skjer noe for å unngå å komme helt dit.....

Har bestilt vogn pga leveringstid, kjøpt noen få plagg (på nett så tells liksom ikke) og kjøpte bedside crib på salg. Men føler jeg ikke har gjort noe eller har noe klart eller sånn
 
Ordinær UL i dag, 19+3

Alt så bra ut og det er fortsatt en gutt inni magehulen [emoji170]

Jeg får en ekstra UL i uke 32 da morkaka ligger over utgangen. Noen som har erfaring med det?
Det bruker å rette seg sa jordmor.
 
Ordinær UL i dag, 19+3

Alt så bra ut og det er fortsatt en gutt inni magehulen [emoji170]

Jeg får en ekstra UL i uke 32 da morkaka ligger over utgangen. Noen som har erfaring med det?
Det bruker å rette seg sa jordmor.

Så herlig[emoji5] Så godt å høre at alt så bra ut på OUL! Min morkake lå langt nede i både uke 11 og 15, ikke over utgangen, men rett ved! Og den hadde flyttet seg opp på OUL! Så mest sannsynlig flytter den seg opp hos deg også[emoji5]

Hva sa jordmor om termin??
 
Jeg hadde det med førstemann på OUL. Men i uke 32 var den flyttet seg oppover. Tror det er veldig sjelden den ikke gjør det. Moro med gutt og at alt er bra[emoji170]
 
Gratulerer med vel overstått OUL. :Heartred
 
Så herlig[emoji5] Så godt å høre at alt så bra ut på OUL! Min morkake lå langt nede i både uke 11 og 15, ikke over utgangen, men rett ved! Og den hadde flyttet seg opp på OUL! Så mest sannsynlig flytter den seg opp hos deg også[emoji5]

Hva sa jordmor om termin??

Ja da gjør den nok sikkert det [emoji4]
Hun sa 27 oktober. Men hun sa jeg bare kunne forholde meg til ivf-termin 29 oktober. Så tror jeg bare gjør det.. du ble flyttet til 28, ble du ikke?
 
Jeg hadde det med førstemann på OUL. Men i uke 32 var den flyttet seg oppover. Tror det er veldig sjelden den ikke gjør det. Moro med gutt og at alt er bra[emoji170]

Ja da gjør den sikkert det[emoji4] men greit å få en ekstra ul i uke 32 uansett [emoji16][emoji16][emoji1305]
 
Ja da gjør den nok sikkert det [emoji4]
Hun sa 27 oktober. Men hun sa jeg bare kunne forholde meg til ivf-termin 29 oktober. Så tror jeg bare gjør det.. du ble flyttet til 28, ble du ikke?

Jo, etter en liten diskusjon i forkant av undersøkelsen, så ble vi enige om å se ann hvor mange dager i forskjell det evt ble! Når det bare ble en dag så ga jeg meg! Men hadde det blitt mer så hadde jeg ikke gitt meg[emoji12]
 
Ordinær UL i dag, 19+3

Alt så bra ut og det er fortsatt en gutt inni magehulen [emoji170]

Jeg får en ekstra UL i uke 32 da morkaka ligger over utgangen. Noen som har erfaring med det?
Det bruker å rette seg sa jordmor.
Ene morkaken min ligger rett ved åpningen sist kontroll uke 28+2. 17mm fra. Bør være 20mm for vaginal fødsel. Aldri lagt over åpningen, men har lagt rett ved siden uke 13. Har hele tiden fått beskjed om at den vil mest sannsynlig strekke seg oppover når livmoren vokser, men har tydligvis ikke skjedd enda da.. Fikk beskjed sist om at de fortsatt tenkte den ville flytte seg.
 
Gratulerer med vel overstått OUL og gutten i magen.
Som regel flytter morkaka seg ifm at livmoren strekker seg.
 
Gratulerer så mye med overstått OUL [emoji2] Godt å vite at alt står bra til med gutten i magen [emoji2]
 
Halvveis! [emoji170]
IMG_0859.jpg
 
Gratulerer med halvveis
 
Back
Topp