Min dagbok

De er for et godt formål så det går helt fint :) Kjedelig å være borte fra jobben, men det er ikke verdt å slite seg ut der akkurat nå osv. :rolleyes:

Nei, jobben skal absolutt ikke prioriteres under forsøk. Da må man ta vare på egen kropp hele veien. Men jeg håper jo likevel du slipper at det blir altfor ille, selv om du er hjemme. :Heartred
 
Nei, jobben skal absolutt ikke prioriteres under forsøk. Da må man ta vare på egen kropp hele veien. Men jeg håper jo likevel du slipper at det blir altfor ille, selv om du er hjemme. :Heartred
Takk :Heartred
 
Mye trøtt for tiden.

Og den j*** Menopur. Sliter skikkelig med å stikke hull på huden med de sprøytene, det gjør så vondt! Og det gjør også veldig vondt å få dosen inn under huden. Pergoveris var en lek i forhold!

Kontroll fredag, kjenner jeg begynner å bli veldig spent på den.

I går før vi sovnet så mannen at han ønsker seg en baby. Håper vi får det ut av denne runden!
 
Mye trøtt for tiden.

Og den j*** Menopur. Sliter skikkelig med å stikke hull på huden med de sprøytene, det gjør så vondt! Og det gjør også veldig vondt å få dosen inn under huden. Pergoveris var en lek i forhold!

Kontroll fredag, kjenner jeg begynner å bli veldig spent på den.

I går før vi sovnet så mannen at han ønsker seg en baby. Håper vi får det ut av denne runden!

Vet du, jeg også sliter med å få nålene inn, må trykke hardt før den gir etter.. Nå er jeg så «heldig» som ikke har følelse i huden under navlen pga ks, men de dagene jeg må sette der jeg faktisk har følelse svir det noe sinnsykt! Masse lykke til på kontroll [emoji8]
 
Mye trøtt for tiden.

Og den j*** Menopur. Sliter skikkelig med å stikke hull på huden med de sprøytene, det gjør så vondt! Og det gjør også veldig vondt å få dosen inn under huden. Pergoveris var en lek i forhold!

Kontroll fredag, kjenner jeg begynner å bli veldig spent på den.

I går før vi sovnet så mannen at han ønsker seg en baby. Håper vi får det ut av denne runden!
Uff, ja, Menopur.. Der fikk du meg til å få flashback av en jævlig svie:inpain:
Håper fredag blir en god dag!:)
 
Vet du, jeg også sliter med å få nålene inn, må trykke hardt før den gir etter.. Nå er jeg så «heldig» som ikke har følelse i huden under navlen pga ks, men de dagene jeg må sette der jeg faktisk har følelse svir det noe sinnsykt! Masse lykke til på kontroll [emoji8]
Jeg også har ks-arr (uten at det ble baby) så det hjelper litt å stikke der, men da igjen sliter jeg med at jeg er så øm i arret at det gjør vondt å klype. Så den er kjip den sprøyta uansett egentlig. Takk!
 
Uff, ja, Menopur.. Der fikk du meg til å få flashback av en jævlig svie:inpain:
Håper fredag blir en god dag!:)
Ja den svien er ille. Men jeg får ofte direkte vondt også så håper jeg slipper så veldig mye lengre med stikking. Takk!
 
Fikk et sammenbrudd her i ettermiddag etter sprøyta var satt. Det svir og det gjør vondt. Og jeg er så nervøs for hele forsøket. Er så redd for at sprayen ikke gjør jobben sin og at dette bare blir tulĺ. Synes det er lenge til kontrollen fredag.
 
Fikk et sammenbrudd her i ettermiddag etter sprøyta var satt. Det svir og det gjør vondt. Og jeg er så nervøs for hele forsøket. Er så redd for at sprayen ikke gjør jobben sin og at dette bare blir tulĺ. Synes det er lenge til kontrollen fredag.
Håper alt går fint:Heartred
 
Da må du ha masse lykke til! [emoji173]️
 
Kontroll etter oppstart Menopur - sprøytedag 9
Her var visst alt i orden. Ca 7 follikler hvor den største var 16 og de andre på 13 - 14 samt noen mindre også. Blir uttak på onsdag allerede. Er veldig lettet men kjenner samtidig på neste bekymring: om det er noen egg inni der. Ved å følge mai- tråden og andre så ser jeg at det ikke er noen selvfølge. Så det er bare å holde fokus på en milepæl av gangen!

Legen sa til meg når jeg kom inn at jeg skulle jo vært gravid nå. Jaja, er så enig så enig..

Men alt i alt en positiv dag i dag.
 
Så bra at alt så fint ut, også så spennende med uttak allerede på onsdag! [emoji1374][emoji173]️
 
Så spennende med uttak rett rundt hjørnet!:Heartred
 
Kontroll etter oppstart Menopur - sprøytedag 9
Her var visst alt i orden. Ca 7 follikler hvor den største var 16 og de andre på 13 - 14 samt noen mindre også. Blir uttak på onsdag allerede. Er veldig lettet men kjenner samtidig på neste bekymring: om det er noen egg inni der. Ved å følge mai- tråden og andre så ser jeg at det ikke er noen selvfølge. Så det er bare å holde fokus på en milepæl av gangen!

Legen sa til meg når jeg kom inn at jeg skulle jo vært gravid nå. Jaja, er så enig så enig..

Men alt i alt en positiv dag i dag.

Jeg hadde 8 follikler da jeg var på ul. På uttak var det egg bare i halvparten, jeg ble helt sjokkert! De begynte jo selvfølgelig med den «tomme eggstokken» der de ikke fant noen egg, så hjertet sank veldig.
Så fikk de ut 4 egg, det 1 er min nydelige datter. Det var det eneste egget som klarte seg. 1 egg er nok [emoji813]️

Snakket i ettertid med en privat gyn og nevnte at jeg ikke fikk ut noen egg på den ene wggstokken ved IVF og uttrykte bekymring for det. Han sa at det var ikke uvanlig, spesielt ikke hvis man har kort protokoll (som jeg hadde).

Ettersom du sprayer så tenker jeg at du får ut flere. Men: 1 egg ER nok [emoji2]
 
Back
Topp