Min dagbok

Gratulerer med supert resultat!:Heartred
 
Jeg tok 5 mg hele veien! Begynte ved sprøytestart og hadde nok til ut uke 8! Jeg valgte lavere dose for å gå på det lengst mulig! De fire siste dagene tok jeg 2,5 mg!
Tusen takk for svar :Heartred
 
Jeg er kvalm av Ovitrelle. Kanskje det beste tegnet hvis det skulle klaffe at jeg fortsatt er kvalm om 2-3 uker.
 
Jeg er kvalm av Ovitrelle. Kanskje det beste tegnet hvis det skulle klaffe at jeg fortsatt er kvalm om 2-3 uker.

Ånei! Blir man kvalm av den? [emoji30] Er så lei av kvalme, og skal mest sannsynlig sette den i helgen [emoji85]
 
Ånei! Blir man kvalm av den? [emoji30] Er så lei av kvalme, og skal mest sannsynlig sette den i helgen [emoji85]
Typisk sånn kvalm som jeg var i starten av svangerskapet med vår sønn. Det hjelper å spise så her går ting ned i dag altså.. Tror det blir to kveldsmat i kveld..:meh: God bedring til deg! Kjipt å få omgangssyke midt oppi sprøytene!
 
Uttak
Da var uttaket overstått og det ble 10 egg denne gangen. Er veldig fornøyd med det. Var jo redd det ikke skulle være noen egg! Uttaket gikk fint og jeg slapp å være veldig kvalm og spy etterpå slik jeg gjorde sist. Det blir innsett fredag eller lørdag. Tro om jeg skulle være så heldig å bli gravid denne gangen? Og tro om jeg skal ta resten av Prednisolon fra nå og så langt den rekker?

Gratulerer! 10 egg er kjempe bra og snart ruger du :)
Jeg skal ta 10 mg prednisolon frem til testdato. Har du snakket med legen?
 
Gratulerer! 10 egg er kjempe bra og snart ruger du :)
Jeg skal ta 10 mg prednisolon frem til testdato. Har du snakket med legen?
Takk skal du ha! Jeg har spurt IVF-legen om Prednisolon og fått nei derifra. Legen min kan skrive ut til meg basert på annen diagnose. Jeg tror jeg har bestemt meg for å ta Prednisolon fra innsett og så langt det rekker, helt på egenhånd. Tror jeg tolker pakningsvedlegget slik at jeg ikke skal ta blodfortynnende samtidig. Merker at jeg vil prøve det jeg kan for at dette skal klaffe nå! Men ikke planlagt noe mer tilskudd ellers.
 
Da var den (første) skumle telefonen overstått og det er 7 befrukta. De ville prøve noe nytt nå og det er å dyrke alle til dag 5. Dermed blir det Innsett på mandag. Er veldig fornøyd med at de vil prøve dette. Er litt skummelt i tilfelle alle faller fra, så de skulle ringe på lørdag og oppdatere meg da også. Heia eggene, måtte dere alle holde ut helt til mandag!
 
Takk skal du ha! Jeg har spurt IVF-legen om Prednisolon og fått nei derifra. Legen min kan skrive ut til meg basert på annen diagnose. Jeg tror jeg har bestemt meg for å ta Prednisolon fra innsett og så langt det rekker, helt på egenhånd. Tror jeg tolker pakningsvedlegget slik at jeg ikke skal ta blodfortynnende samtidig. Merker at jeg vil prøve det jeg kan for at dette skal klaffe nå! Men ikke planlagt noe mer tilskudd ellers.

Mange med ivf som tar både blodfortynnende og prednisolon[emoji5]
 
Mange med ivf som tar både blodfortynnende og prednisolon[emoji5]
Aha! Bare meg som har laget meg alternative sannheter i hodet mitt da ja. Sånn går det når man skal begynne å lese og tenke og diskutere med seg selv..
 
Aha! Bare meg som har laget meg alternative sannheter i hodet mitt da ja. Sånn går det når man skal begynne å lese og tenke og diskutere med seg selv..

Kan jo godt hende at det står, men at det ikke blir fulgt[emoji12][emoji12]
 
Da var den (første) skumle telefonen overstått og det er 7 befrukta. De ville prøve noe nytt nå og det er å dyrke alle til dag 5. Dermed blir det Innsett på mandag. Er veldig fornøyd med at de vil prøve dette. Er litt skummelt i tilfelle alle faller fra, så de skulle ringe på lørdag og oppdatere meg da også. Heia eggene, måtte dere alle holde ut helt til mandag!
Gratulerer! Så bra med 7 befrukta egg! Vi skal heia på eggene ;-)
 
Kan jo godt hende at det står, men at det ikke blir fulgt[emoji12][emoji12]
Har lest hele pakningsvedlegget nå og det eneste som står om blodfortynnende er at man skal utvise forsiktighet ved bruk av Warfarin (blodfortynnende) sammen med Prednisolon. Så jeg tror jeg kjører på med albyl-E og Prednisolon (så langt lageret rekker) selv om jeg synes det er skummelt å gjøre det på egenhånd.
 
Takk skal du ha! Jeg har spurt IVF-legen om Prednisolon og fått nei derifra. Legen min kan skrive ut til meg basert på annen diagnose. Jeg tror jeg har bestemt meg for å ta Prednisolon fra innsett og så langt det rekker, helt på egenhånd. Tror jeg tolker pakningsvedlegget slik at jeg ikke skal ta blodfortynnende samtidig. Merker at jeg vil prøve det jeg kan for at dette skal klaffe nå! Men ikke planlagt noe mer tilskudd ellers.

Jeg har fått både Fragmin og Albyl-E sammen med Prednisolon i forbindelse med forsøk. :) Gratulerer med flott befruktning!
 
Gratulerer med 7 egg[emoji173]️ Blir spennende å følge med her de neste dagene[emoji5][emoji5]
 
Takk skal du ha! Jeg har spurt IVF-legen om Prednisolon og fått nei derifra. Legen min kan skrive ut til meg basert på annen diagnose. Jeg tror jeg har bestemt meg for å ta Prednisolon fra innsett og så langt det rekker, helt på egenhånd. Tror jeg tolker pakningsvedlegget slik at jeg ikke skal ta blodfortynnende samtidig. Merker at jeg vil prøve det jeg kan for at dette skal klaffe nå! Men ikke planlagt noe mer tilskudd ellers.
Ok, nå forstår jeg. På Hausken og hos meg, bare nevnte de bruk av prednisolon frem til testdato. Så det skal holde om du ikke har så mange prednisolon igjen etter testdatoen :)
 
Jeg har fått både Fragmin og Albyl-E sammen med Prednisolon i forbindelse med forsøk. :) Gratulerer med flott befruktning!
Godt å vite! Takk!
 
Back
Topp