Min dagbok

Litt nysgjerrig, hvorfor er det ikke uvanlig på kort protokoll?[emoji848]
 
Jeg hadde 8 follikler da jeg var på ul. På uttak var det egg bare i halvparten, jeg ble helt sjokkert! De begynte jo selvfølgelig med den «tomme eggstokken» der de ikke fant noen egg, så hjertet sank veldig.
Så fikk de ut 4 egg, det 1 er min nydelige datter. Det var det eneste egget som klarte seg. 1 egg er nok [emoji813]️

Snakket i ettertid med en privat gyn og nevnte at jeg ikke fikk ut noen egg på den ene wggstokken ved IVF og uttrykte bekymring for det. Han sa at det var ikke uvanlig, spesielt ikke hvis man har kort protokoll (som jeg hadde).

Ettersom du sprayer så tenker jeg at du får ut flere. Men: 1 egg ER nok [emoji2]
Takk for den historien, det minner meg om at dette faktisk kan gå veien også :) Jeg har bare en eggstokk men de konstaterte første forsøk at den har tatt over funksjonen for den manglende. Er mer nervøs foran dette forsøket fordi det ikke gikk sist men også fordi jeg føler mindre kontroll med spray enn med Orgalutran. Så takk igjen for oppmuntring!
 
Da var Ovitrelle satt og det er sprøytefri og sprayfri i morgen. Uttak onsdag morgen. Er ganske flat i humøret, gleder meg ikke til noe men gruer meg ikke heller. Er litt likegyldig akkurat nå til alt egentlig.. Har egentlig bare lyst på sommerferie! For da er forsøket overstått og vi vet resultatet.
 
Masse lykke til med uttak i morgen[emoji173]️
 
Masse lykke til i morgen! [emoji173]️[emoji1374]
 
Jeg også har ks-arr (uten at det ble baby) så det hjelper litt å stikke der, men da igjen sliter jeg med at jeg er så øm i arret at det gjør vondt å klype. Så den er kjip den sprøyta uansett egentlig. Takk!

Denne har gått meg hus forbi [emoji28] Men ja, har ikke stukket direkte på arret, men i huden over, og der kjennes det omtrent ikke, men de sprøytene er jo en vits! Tok ovitrelle og den gikk jo gjennom huden før jeg rakk å tenke..
 
Masse lykke til med uttak imorra[emoji173]️
 
Denne har gått meg hus forbi [emoji28] Men ja, har ikke stukket direkte på arret, men i huden over, og der kjennes det omtrent ikke, men de sprøytene er jo en vits! Tok ovitrelle og den gikk jo gjennom huden før jeg rakk å tenke..
Ferdigfylte penner er tingen ja! Ikke tvil om det.
 
Uttak
Da var uttaket overstått og det ble 10 egg denne gangen. Er veldig fornøyd med det. Var jo redd det ikke skulle være noen egg! Uttaket gikk fint og jeg slapp å være veldig kvalm og spy etterpå slik jeg gjorde sist. Det blir innsett fredag eller lørdag. Tro om jeg skulle være så heldig å bli gravid denne gangen? Og tro om jeg skal ta resten av Prednisolon fra nå og så langt den rekker?
 
Uttak
Da var uttaket overstått og det ble 10 egg denne gangen. Er veldig fornøyd med det. Var jo redd det ikke skulle være noen egg! Uttaket gikk fint og jeg slapp å være veldig kvalm og spy etterpå slik jeg gjorde sist. Det blir innsett fredag eller lørdag. Tro om jeg skulle være så heldig å bli gravid denne gangen? Og tro om jeg skal ta resten av Prednisolon fra nå og så langt den rekker?

Gratulerer med vel overstått og et strålende antall meg egg[emoji173]️

Jeg ville kjørt på med Prednisolon! Jeg tok lavdose med det når vi lyktes nå[emoji5]
 
Gratulerer med vel overstått og et strålende antall meg egg[emoji173]️

Jeg ville kjørt på med Prednisolon! Jeg tok lavdose med det når vi lyktes nå[emoji5]
Takk! Tok du 5 mg hele tiden eller startet du med høyere dose? Jeg har ikke nok til å ta lenge. Lurer litt på hva som avgjorde hvor lenge du tok?
 
Gratulerer med overstått uttak og flott resultat[emoji173]️[emoji1374] så bra du ikke ble dårlig! Nå blir det spennende.. snart ruger[emoji173]️
 
Uttak
Da var uttaket overstått og det ble 10 egg denne gangen. Er veldig fornøyd med det. Var jo redd det ikke skulle være noen egg! Uttaket gikk fint og jeg slapp å være veldig kvalm og spy etterpå slik jeg gjorde sist. Det blir innsett fredag eller lørdag. Tro om jeg skulle være så heldig å bli gravid denne gangen? Og tro om jeg skal ta resten av Prednisolon fra nå og så langt den rekker?

Hurra for godt resultat på uttak!! [emoji2][emoji1376][emoji173]️ Denne gangen er det deres tur [emoji182][emoji1374]
 
Takk! Tok du 5 mg hele tiden eller startet du med høyere dose? Jeg har ikke nok til å ta lenge. Lurer litt på hva som avgjorde hvor lenge du tok?

Jeg tok 5 mg hele veien! Begynte ved sprøytestart og hadde nok til ut uke 8! Jeg valgte lavere dose for å gå på det lengst mulig! De fire siste dagene tok jeg 2,5 mg!
 
Back
Topp