Min dagbok

Fikk snakket med klinikken nå og jeg må følge opprinnelig plan. Ble litt gira på tanken om å starte tidligere, er så utålmodig. Men var betryggende at de også bekreftet at sprayen fungerer slik dere også sier. Jaja må bare være tålmodig her!
 
Bedre å spørre en gang for mye.. plutselig så hadde de hatt kapasitet til å klemme deg inn før! Men da vet du[emoji5] kjennes lenge, men det går fort til sprøytestart nå[emoji173]️
 
Bedre å spørre en gang for mye.. plutselig så hadde de hatt kapasitet til å klemme deg inn før! Men da vet du[emoji5] kjennes lenge, men det går fort til sprøytestart nå[emoji173]️
Sant som du sier :)
 
Ble mange tanker på meg i dag. Dere som har gått på spray: er det sprayen som forhindrer EL og dermed gjør at jeg ikke skal bruke Orgalutran?
 
Sprøyteoppstart onsdag?

Det sies vel at ferskforsøk har litt større suksessrate enn fryseforsøk, og samtidig at man må ha rundt 4 innsett for å lykkes (hvis hvert forsøk har 20-25% sjanse for å lykkes), og vis du da er på nr 3 og det er fersk, så er det jo absolutt stor sjanse for at du lykkes denne gangen! Jeg har trua :)

Hvordan synes du lang protokoll er i forhold til kort? Jeg har bare prøvd kort, så kan ikke sammenligne..
 
Sprøyteoppstart onsdag?

Det sies vel at ferskforsøk har litt større suksessrate enn fryseforsøk, og samtidig at man må ha rundt 4 innsett for å lykkes (hvis hvert forsøk har 20-25% sjanse for å lykkes), og vis du da er på nr 3 og det er fersk, så er det jo absolutt stor sjanse for at du lykkes denne gangen! Jeg har trua :)

Hvordan synes du lang protokoll er i forhold til kort? Jeg har bare prøvd kort, så kan ikke sammenligne..
Starter på onsdag ja, ikke lenge igjen nå! Takk for oppmuntrende ord! Har vel egentlig også troa, men det er så skummelt å skulle tro dette går bra etter alle nedturene. Lang protokoll er foreløpig noe herk pga all ventinga. Jeg er så lei venting at du aner ikke! Neida, vi er nok lei venting alle vi som holder på med dette. Men nå når jeg nærmer meg innså jeg plutselig at jeg ikke skal ta Orgalutran og det var litt deilig. Den er jo mye verre å sette enn de andre, både fordi den skal settes på morran og den er verre i spissen.
 
Innom og heier litt :) blir spennende med oppstart snart!!
 
Endelig i gang[emoji5][emoji1374] går fort til kontroll med flere fridager og annet som skjer[emoji1360]
 
Godt å være i gang da!:) lykke til!
 
Masse lykke til! [emoji173]️ Hvordan har du reagert på hormonene tidligere? Noen bivirkninger?
 
Masse lykke til! [emoji173]️ Hvordan har du reagert på hormonene tidligere? Noen bivirkninger?
Tusen takk! Ganske mye reaksjon med svie og ømt rundt stikkstedet og veldig lite energi i kroppen. Tung følelse i magen. Kjenner de samme bivirkningene nå som sist. Så er sykmeldt og forblir det til godt og vel overstått innsett.
 
Så godt å være i gang. Håper bivirkningene ikke plager deg altfor mye. :)
 
Så godt å være i gang. Håper bivirkningene ikke plager deg altfor mye. :)
De er for et godt formål så det går helt fint :) Kjedelig å være borte fra jobben, men det er ikke verdt å slite seg ut der akkurat nå osv. :rolleyes:
 
Back
Topp