Kunne du blitt sammen med en mann som ikke liker barn?

Nei. Når man alt har barn, så er det ikke et alternativ heller, men :p
 
Litt rart spm for et slikt forum? De fleste har barn, venter barn eller ønsker barn her :p kan ikke se for meg at noen hadde blitt sammen med noen som ikke liker barn da :p medmindre de er den typen som ikke vil ha egne barn, men synes det er greit med dine barn da
 
Jeg kunne ikke det, så jeg flyttet :) Kynisk? Kanskje, men det fungerte ikke uansett. Traff senere pappan til min lille ♡
 
Takk og farvel!
 
Litt rart spm for et slikt forum? De fleste har barn, venter barn eller ønsker barn her :p kan ikke se for meg at noen hadde blitt sammen med noen som ikke liker barn da :p medmindre de er den typen som ikke vil ha egne barn, men synes det er greit med dine barn da
Hvorfor er det rart spm?
Flete her inne som ikke har barn
 
Hvorfor er det rart spm?
Flete her inne som ikke har barn
Men på et forum med slikt fokus som dette er de barnløse nesten utelukkende prøver eller noen som venter på å begynne å prøve. Mao, ikke de som selv egentlig ikke vil ha barn
 
Men på et forum med slikt fokus som dette er de barnløse nesten utelukkende prøver eller noen som venter på å begynne å prøve. Mao, ikke de som selv egentlig ikke vil ha barn
Jeg spør av en grunn
Visste ikke at det ikke var lov å Stille alle slags spm her inne.
 
Jeg spør av en grunn
Visste ikke at det ikke var lov å Stille alle slags spm her inne.
Klart det et lov.
Men du får ikke akkurat et tverrsnitt av befolkningen sitt svar da.

Men ønsker du å vite om mødre eller de med et sterkt ønske om å bli det vil ha en mann som ikke liker barn så fritt frem. Dog vil de fleste av oss tro at du kan få et litt mer balansert svar ved å ikke henvende deg utelukkende til se som alrså oppholder deg på et babyforum. Og det vet jeg at du vet.
Og det må være lov å spørre for deg, men også lov å synes at det er litt merkelig?
 
Klart det et lov.
Men du får ikke akkurat et tverrsnitt av befolkningen sitt svar da.

Men ønsker du å vite om mødre eller de med et sterkt ønske om å bli det vil ha en mann som ikke liker barn så fritt frem. Dog vil de fleste av oss tro at du kan få et litt mer balansert svar ved å ikke henvende deg utelukkende til se som alrså oppholder deg på et babyforum. Og det vet jeg at du vet.
Og det må være lov å spørre for deg, men også lov å synes at det er litt merkelig?
Jeg skjønner ikke hvorfor det er merkelig. Det er et ærlig spm.
At man er på et forum betyr ikke at alle har barn eller vil ha barn ;)
Å jeg spør fordi jeg vil vite om man kunne blitt sammen med en om man har barn fra før ;)
 
Last edited:
I og med at jeg har barn, så nei.

Svigerbror har barn. Og hans nye kjæreste hater barn. Dermed har han nærmest kutta ut ungen for dama. Hadde aldri takla det sånn selv
 
Har vært borti flere av de. Skjønner det bare ikke
Ikke jeg heller. Jeg skjønner meg ikke på folk som ikke tar hensyn til barn, det være seg egne eller andres man har en relasjon til.
 
Har vært borti flere av de. Skjønner det bare ikke
Ikke jeg heller. Vi bor på samme plass som han, moren et annet sted.

Vi ser ungen mer i måneden enn han ser i året. :( ungen vil ikke dit heller lengre. Det er så trist at noen ofrer barnet for ei dame
 
Ikke jeg heller. Vi bor på samme plass som han, moren et annet sted.

Vi ser ungen mer i måneden enn han ser i året. :( ungen vil ikke dit heller lengre. Det er så trist at noen ofrer barnet for ei dame
Men dessverre skjer det også at damene gjør det samme.
Ei jeg kjenner har blitt sammen med en mann som ikke liker barn. Hun har flere barn..
 
Back
Topp