Kunne du blitt sammen med en mann som ikke liker barn?

Hejdå. Adios osv
 
Ikke liker barn eller vill ha barn?
Min mann er ikke spesielt glad i barn, og har ikke interesse for dem.
Men det betyr ikke at man ikke vill ha egene barn. Jeg er gravid og han gleder seg stort til alt han kan gjøre med dem og vill være mest mulig involvert :)
 
Eller hadde det vært takk og farvel med en gang?
Hvordan i all verden skal du finne ut om han liker barn?
Menn ønsker/ liker ikke barn før dem plutselig får barn :)

Fornuften tilsier at man ikke skal være sammen med noen som ikke liker barn. Som de fleste her skriver.

For det første så er det stor forskjell på om det er egne barn eller andres barn.
For det andre så kan menn forandre mening, stor forskjell på hva de tenker om å få barn når de er 30 og 40 år:)
 
Menn ønsker/ liker ikke barn før dem plutselig får barn :)

Det gjelder kanskje din. Det gjelder ikke for alle menn. Og gjelder også for en del kvinner

Jeg kjenner flere barnløse unge menn som liker barn. Og flere som nå har barn. Men likte dem lenge før se fikk

Og definitivt kan menn ønske seg barn før de "plutselig" får dem
Noen av oss får dem ikke "plutselig", heller.
 
Hvordan i all verden skal du finne ut om han liker barn?
Menn ønsker/ liker ikke barn før dem plutselig får barn :)

Fornuften tilsier at man ikke skal være sammen med noen som ikke liker barn. Som de fleste her skriver.

For det første så er det stor forskjell på om det er egne barn eller andres barn.
For det andre så kan menn forandre mening, stor forskjell på hva de tenker om å få barn når de er 30 og 40 år:)
Menn liker ikke barn før de får egne??
Det kan hende det gjelder din men det gjelder virkelig ikke alle nei
 
Menn liker ikke barn før de får egne??
Det kan hende det gjelder din men det gjelder virkelig ikke alle nei
Ja det er noen menn som ikke har interesse for barn før dem får egne barn, og det gjelder ikke bare min.
 
Ja det er noen menn som ikke har interesse for barn før dem får egne barn, og det gjelder ikke bare min.
Ja, noen menn. Men NOEN, ikke "menn", for sånn du skrev det betyr det alle, ikke bare noen. Og at det slett ikke gjelder alle er helt sikkert, men noen er jo sånn også. Noen. Ikke menn generelt.
 
Ja, om jeg var ung, singel, barnløs og ute etter etter et kortvarig forhold.
 
Siden jeg har 3 barn selv så hadde det blitt takk og farvel, da barna betyr så uendelig mye mer :D
 
Nei, jeg har 1 barn og 1 på vei, så det hadde bare blitt dumt :p
 
Nei, det kunne jeg aldri blitt
 
Nei. Fant en mann som har barnetekke og var barnløs, men som ønska seg barn. Han er fantastisk som bonuspappa til snuppa mi, og gleder seg enormt over den lille i magen vi får sammen.

Pappaen til snuppa derimot er et sørgelig kapittel. Han er glad i barna sine, men prioriterer dem aldri. Jeg så ikke det da jeg var sammen med ham, siden de 2 eldre barna var hos oss fast annenhver helg. Desverre så jeg det senere at det var meg de var hos, ikke han. Så snuppa mi har et nærmere forhold til samboeren min enn sin egen pappa...
 
Definitivt takk og farvel. Barn er altfor viktig for meg. ♡

Var sammen med en for noen år siden som var helt anti, og det funka dårlig både i forhold til tantebarna mine og i forhold til mitt ønske om å få barn.
 
For meg hadde det Vært uaktuelt.. familie for meg (barna inkludert) betyr alt for meg.. hadde ikke bytta de bort for noen..
 
Back
Topp