Kunne du blitt sammen med en mann som ikke liker barn?

Hadde ikke kunnet det nei. Har alltid hatt lyst på barn så en mann som ikke liker vil vel ikke ha. Og hvis situasjonen hadde vært å få seg ny mann nå, måtte han ha likt de to jeg har
 
Nei. Nå har jeg jo barn. Skulle jeg gått i fra sambo og møtt en som ikke liker barn, det hadde vært helt uaktuelt. Helt greit om de ikke føler seg klar for egne barn på en stund. Men barn må de like. Ellers vil ikke en familie fungere
 
Nei, slett ikke om jeg skulle fått en ny. Jeg har tre barn
Og ikke før jeg fikk dem heller, jeg ønsket meg jo barn, så at mannen min er så "barnevennlig", han liker barn og barn liker ham, er absolutt en av tingene som gjorde ham til rett mann for meg.
 
Har alltid hatt et brennende ønske om å ha barn, så det hadde nok ikke gått an å vært sammen med en slik fyr. I hvert fall ikke nå for jeg har to barn :p
 
Nop.. Da hadde jeg ikke kunne levd som den personen jeg er. Vil aldri gå inn i et forhold som hemmer meg i å være meg!
 
Eg skjønnar ikkje kvifor han skulle vore med meg om han ikkje likar barn da eg har tre stk... Så trur ikkje det er ein reell problemstilling for meg ;) :p
 
Før jeg fikk barn, ja. Jeg hadde ikke hatt barn om jeg ikke hadde blitt veldig uplanlagt gravid. Nå kunne jeg ikke det ;)
 
Om du tenker før jeg fikk barn?
Ja.
Fordi jeg ble sammen med mannen som i dag er verdens beste pappa.
Men det betyr ikke at han er så veldig begeistret for andre barn :p
 
Kjenner flere som aldri, aldri, aldri skulle ha barn.
Ville ha livet sitt slikt det er, og likte ikke barn.

De fleste av dem har barn i dag og forguder dem, men er ikke nødvendigvis like glade i andres barn selv om tolleransen for andres barn har økt kraftig etter de fikk barn selv...

Jeg skal ikke ha flere barn, ikke det at jeg tror det kommer til å skjære seg med mannen heller, men hadde det gjort det og jeg hadde funnet en hadde det vært viktig at han forstod at mine tre kom med på lasset, vi kommer som en pakkeløsning.
Ikke å like barn hadde ikke vært aktuelt, men ville kanskje gitt han en liten sjanse siden jeg vet at enkelte kan endre seg
 
Last edited:
Helt greit å ikke ville ha barn, men det ville fort blitt et problem å være sammen med en som ikke liker dem når jeg har tre.
 
I dag, nei. Men for flere år siden før jeg var inne på tanken og få egne barn kunne jeg ha gjort det. Er ikke spesielt glad i barn selv.. kun mine og de som er I familie og vennekrets:p
 
Min er ikke særlig begeistret for ukjente barn, og det gjør meg ingenting. Han var barnløs da vi møttes, men skorter ikke på kjærlighet til de to barna vi har i hus. Men han vil nok ikke beskrive seg selv som glad i barn, selv om han elsker sine egne.
Skulle jeg ha måtte finne meg ny mann nå, så hadde det jo selvsagt vært et krav at han likte ungene og omvendt.
 
En del av disse "liker ikke barn" folka får som Musemor snakker om en større aksept for andres barn etter at de har fått egne.

Andre.... Har en langt mindre sjarmerende holdning. Egne barn er jo gode. Alle andres barn liker de fortsatt ikke. En slik kunne jeg heller ikke vært sammen med
 
Back
Topp