Kunne du blitt sammen med en mann som ikke liker barn?

Nei det kunne jeg ikke. Har bestandig hatt lyst på barn, så om min mann ikke ville ha barn hadde det vært en deal breaker
 
Men dessverre skjer det også at damene gjør det samme.
Ei jeg kjenner har blitt sammen med en mann som ikke liker barn. Hun har flere barn..
Har ikke ord for sånt. Barnet man var med på å skape går foran alle potensielle kjærester om de ikke liker barn
 
I og med at jeg har barn, så nei.

Svigerbror har barn. Og hans nye kjæreste hater barn. Dermed har han nærmest kutta ut ungen for dama. Hadde aldri takla det sånn selv

Skjønner ikke, hvordan man kan sette en ny kjæreste høyere enn egne barn. Det virker helt feil... :(
 
Skjønner ikke, hvordan man kan sette en ny kjæreste høyere enn egne barn. Det virker helt feil... :(
Er desverre nok av de her i verden.
Noen tenker kun på seg selv
 
Siden jeg har 5 barn hadde det vært veldig upraktisk, så nei. Veldig glad jeg fant meg en mann som ønsket mange barn :)
 
Hadde jeg bytta mann så hadde det vært ganske obvious at han måtta ha likt mine unger. ..
 
Det er sårt når det er sånn.
Ingen barn skal føle at de er til bry, eller er en heftelse.
Derfor passer jeg på å skryte min sønn opp i skyene, fortelle ham mange ganger hver dag at han er helt super, og viser han at jeg er glad i ham så ofte jeg har mulighet.
Vi må bare bruke det negative til noe positivt, og gi desto mer til våre barn. ;)
Helt enig.Har funnet verdens beste kjæreste som jeg skal ha barn med.Han er snill og go og veldig glad i barn.Kommer til og bli verdens beste pappa <3
 
Ja. For jeg ble sammen med en og nå har vi ei nydelig jente på 2 år. Så noen ganger bare tar det litt tid :)
 
Min mann liker egentlig ikke barn og ville ikke ha.

Vi ble gravide uplanlagt og har nå 3. Han er en meget god pappa, og har større tålmodighet med andres barn nå...
 
Verken jeg eller mannen var noe glad i barn før vi fikk selv. Så det kan jo alltids snu :)
 
Litt rart spm for et slikt forum? De fleste har barn, venter barn eller ønsker barn her :p kan ikke se for meg at noen hadde blitt sammen med noen som ikke liker barn da :p medmindre de er den typen som ikke vil ha egne barn, men synes det er greit med dine barn da

Jeg skulle ikle ha barn. Aldri, noen gang. Ble uplanlagt gravid, og gikk mange runder med meg selv før jeg bestemte meg for at jeg ikke skulle ta abort. Jeg ville heller ha flere hester og hunder enn barn ;) om sambo hadde sagt at han ville lage barn før jeg ble uplanlagt gravid hadde han blitt kastet ut og fått beskjed om å finne seg ei annen :) vi har to barn nå ;)
 
Før jeg fikk barn selv, ja.

Jeg fikk beskjed da jeg var 16 om at jeg mest sannsynlig aldri kom til å få barn uten prøverør, så jeg har på en måte aldri sett for meg et liv med barn. Til og med ikke da jeg møtte mannen min var det i tankene mine, så veien til barn har vært lang på mange måter.

Nå som jeg har barn tenker jeg at jeg ikke skal være helt bastant i å si at jeg aldri ville blitt sammen med noen som ikke liker barn. Men mest sannsynlig ville jeg ikke blitt det. Og uansett må jo den jeg eventuelt skulle blitt sammen med være inneforstått med at mitt liv planlegges rundt barnets liv, sånn er det bare.
 
Nei... Barna mine er alt for meg
 
Back
Topp