IKM uke 7

11 dpo idag og testet med clearblue med ukeindikator den viser ikke gravid… er så skuffet! Hva skal jeg tro på? :smiley-angry017
 
For en skuffelse!! Er det fortsatt håp?
E2EB3875-56E1-4349-88D2-DEEBF3867445.jpeg
 
Det var nok bare en streifer i går og litt falskt håp :sad010 Jeg vil bare ha en strek ❤️ Holdt meg i 3 timer før jeg testa. Testa ikke denne mnd, så kan potensielt være 10 dpo, men også 7 dpo i følge appene som baserer seg på temp. Har du noen tanker som kan roe i et prøvekjør? ❤️
Har du prøvd med FF sin bilderedigering Lightbox? tempen din ser fin ut da
 
Føler med rar. Har så mye rare murringer. Jeg ser en svak strek, tok denne nå etter middag, bare 30 min siden jeg tissa sist. Ser dere og, eller er det jeg som har fått synsforstyrrelser? :pompus:
 

Vedlegg

  • 20240213_172122.jpg
    20240213_172122.jpg
    661,8 KB · Visninger: 103
Wææ.. Og tester skal jo ikke bli positive uten grunn. Håper ikke det blir kjemisk denne mnd også, for den er jo veldig svak..
Skjønner frykten din, jeg kjenner på det selv, kjemisk her i november og sa sist pp på meg, håper så inderlig den sitter denne gangen:smiley-angelic001 men strek er strek, krysser fingrene for at testene dine blir sterke å fine å at spira graver seg godt på plass :Heartred
 
Ja, i går tok jeg bare en vanlig test fra normal. I dag tok jeg tidlig test fra MakeSure. Lurer på når jeg burde ta clearblue Ukesindikator? Prøve i kveld? I morgen tidlig? Hadde vært fint å vise den til mannen når han kommer hjem fra tur i morgen kveld
Gratulerer så mye :Heartred Var normal sin test helt negativ og MS så positiv dagen etter? Jeg er 5 dpo og er såå spent. Har bare Normal sine så tenkte å teste med de til helga kanskje..
 
I natt har jeg virkelig ikke fått sove. Føler meg helt overveldet og litt små stressa. Eneste jeg tenker på er at jeg vil teste på nytt:happy:
 
Back
Topp