IKM uke 7

Hermine84

Forelsket i forumet
Novemberlykke2024❤️
Er den startet noe sted? Kunne ikke finne :) Så da starter jeg en her jeg :)

Måtte dette bli en uke med mange doble streker!! *krysser alle fingrene*

Skriv om dere vil være med på listen, og bare mas om jeg ikke får med meg at dere har skrevet :)

Fyll inn med: Brukernavn - Alder - B - PP - EL - IKM (B er hvilket barn du prøver på, PP er hvilken prøveperiode, dato for forventet eggløsning og forventet mens)

Eks: Hermine84 - 39 - B4 - PP4 (?) - EL 4 feb - IKM 17/18 feb

Om el flytter på seg så bare endrer vi datoene :)


Mandag 12 feb:
Kolibrien - 36 - B2 - PP6 - EL 31/1 - IKM 12/2

Endelig_babylykke - 33 - B2 - PP3 (etter BO) - EL 29.01 - IKM 12.02

Snehvit90 - 33 - B3 - PP3 - EL 28.01 - IKM 12.02

HåpefullPrøver - 25 - B1 - PP11 - EL 01/2 - IKM 12/2

Spire2024 - B1 - PP1 (med Letrozol) - EL 28/29 - IKM 12/1

Trulteguri - 36år - B1 - PPX (mistet tellingen) - EL 28/1- IKM 12/2

Tirsdag 13 feb:
Daisybloom- B1 - PP 2 (IVF fersk forsøk 2)- EL 22.01. - IKM 12/13 februar

Sullemor - 39 - B1 - PP14 - El 30/1 - Ikm 13/2

Prøverpånr3_2024- 36 - B3 - PP2 - EL 30.01 (?) - IKM 13.02

C_h90 - 33 - B4 - pp4 - el 30/1 - ikm 13/2

Lolle16 - 26 - B1 - PP5 - EL 29/01 - IKM 13/2

Onsdag 14 feb:
Attpåskatt24- 36- b3 - PP3 (sa17/1) - EL31/1 - IKM 14-15/1

Mavik - 28 - B2 - PP3 - EL 02/02 - IKM 14/02

Torsdag 15 feb:
Lykke_lille93 - 30 år - B4 (B3 dødfødsel juli 2023) - PPx - EL 03.02 - IKM 15.02

Fredag 16 feb:
Siljeell - 22 - B1 - PP2 - EL 01.02 - IKM 16.02

Lørdag 17 feb:
Hermine84 - 39 - B4 - PP4 (?) - EL 3 feb - IKM 17 feb

Halkoc - 31 - B2 - PP10 - EL 4 feb - IKM 17

Julie. - 27 - B1 - PP4 - EL 03.02 - IKM 17.02

JenteMammaS - 29 - B3 - PP 2 (etter Sa og kjemisk) - El 4/5.Jan - IKM 17/18.jan ish

Søndag 18 feb:
Yavanna84 - 39 - b2 (hans første) - PP7 - EL 4.2 - IKM 18.2

Eevee1 - 35 - B3 - PP utav telling, lenge - EL ca 4 feb - IKM ca 18 feb.

Gravid :smiley-bounce012 :Heartbigred

C_h90 - 33 - B4 - pp4 - el 30/1 - ikm 13/2

Endelig_babylykke - 33 - B2 - PP3 (etter BO) - EL 29.01 - IKM 12.02

Spire2024 - B1 - PP1 (med Letrozol) - EL 28/29 - IKM 12/1

Siljeell - 22 - B1 - PP2 - EL 01.02 - IKM 16.02

TR :smiley-angry016 :Heartbigred
Snehvit90 - 33 - B3 - PP3 - EL 28.01 - IKM 12.02

Kolibrien - 36 - B2 - PP6 - EL 31/1 - IKM 12/2
Prøverpånr3_2024- 36 - B3 - PP2 - EL 30.01 (?) - IKM 13.02


Byttet uke/usikker:

Lenny92 - 31 - B2 - PP2 (etter sv.skaps avbrudd) - EL 5.2 - IKM 16.02
 
Last edited:
Jeg havner også sannsynligvis der. :happy: Skulle gjerne laget selv, men hadde nok ikke klart å følge opp godt nok, og tørr derfor ikke. :wacky:
 
Jeg vet i grunn ikke helt hvilken pp jeg er i, sluttet på p piller i august og har hatt mye krøllete sykluser, både en lang med tre el topper og en kort med el topp på dag 6, og en kjemisk i november. Sliter veldig i dpo land, og takler dette dårlig. Så håper håper vi ikke må fortsette å prøve veldig lenge. Føler alle rundt meg blir gravide nå <3
 
Litt usikker på om jeg skal skrive mandag eller tirsdag, siden mens kom 3 dager tidligere forrige syklus. Men jeg satser på tirsdagen, jeg :smiley-ashamed004


Daisybloom- B1 - PP 2 (IVF fersk forsøk 2)- EL 22.01. - IKM 12/13 februar
 
Takk for at du ordner, @Hermine84 :) Så kjipt å høre at du har slitt med krøllete sykluser. Mine kan også variere med opp mot 10 dager. Kjipt å ikke vite når EL er og slikt, så jeg føler med deg.:Heartred Samme her - håper det ikke drøyer så mye lenger. Merker selv at jeg ikke takler de negative testene så veldig bra, og håpet som kommer når IKM nærmer seg. Usikker på hvordan jeg skal forholde meg til DPO-dagene denne runden for å skåne meg selv mest mulig. Har du noen strategi? :joyful:

Kan godt tenkes at EL kommer litt tidligere, og at jeg egentlig hører hjemme i uke 6. Er bare så demotiverende å måtte flytte seg fremover i stedet for bakover. :bag:

Kolibrien - 36 - B2 - PP6 - EL 31/1 - IKM 12/2
 
Jeg vet i grunn ikke helt hvilken pp jeg er i, sluttet på p piller i august og har hatt mye krøllete sykluser, både en lang med tre el topper og en kort med el topp på dag 6, og en kjemisk i november. Sliter veldig i dpo land, og takler dette dårlig. Så håper håper vi ikke må fortsette å prøve veldig lenge. Føler alle rundt meg blir gravide nå <3
Huff. Det er tøft. Jeg er så gammel at alle mine venninner er ferdig med bebis. På den måten føler jeg meg faktisk litt heldig, selvom alder ikke akkurat er et pluss i denne sammenheng. Jeg hadde også en kjemisk i høst, og på grunn av min syklus og ferieavvikling fikk jeg ikke startet nytt forsøk før i januar (jeg har ivf). Det er tøft når de rundt opplever det du ønsker så gjerne, men tenk at det er helt normalt å bruke litt tid. Jeg har fått litt sjokk over hvor mye som faktisk skal klaffe for å bli gravid. Sånn sett er har IVF vært litt av en øyeåpner for min del:hilarious: Det er virkelig et lite mirakel!

DPO land er utrolig nervepirrende, det synes jeg også. Håper den sitter hos deg nå:Heartred
 
Takk for at du ordner, @Hermine84 :) Så kjipt å høre at du har slitt med krøllete sykluser. Mine kan også variere med opp mot 10 dager. Kjipt å ikke vite når EL er og slikt, så jeg føler med deg.:Heartred Samme her - håper det ikke drøyer så mye lenger. Merker selv at jeg ikke takler de negative testene så veldig bra, og håpet som kommer når IKM nærmer seg. Usikker på hvordan jeg skal forholde meg til DPO-dagene denne runden for å skåne meg selv mest mulig. Har du noen strategi? :joyful:

Kan godt tenkes at EL kommer litt tidligere, og at jeg egentlig hører hjemme i uke 6. Er bare så demotiverende å måtte flytte seg fremover i stedet for bakover. :bag:

Kolibrien - 36 - B2 - PP6 - EL 31/1 - IKM 12/2
Huff. Det er tøft. Jeg er så gammel at alle mine venninner er ferdig med bebis. På den måten føler jeg meg faktisk litt heldig, selvom alder ikke akkurat er et pluss i denne sammenheng. Jeg hadde også en kjemisk i høst, og på grunn av min syklus og ferieavvikling fikk jeg ikke startet nytt forsøk før i januar (jeg har ivf). Det er tøft når de rundt opplever det du ønsker så gjerne, men tenk at det er helt normalt å bruke litt tid. Jeg har fått litt sjokk over hvor mye som faktisk skal klaffe for å bli gravid. Sånn sett er har IVF vært litt av en øyeåpner for min del:hilarious: Det er virkelig et lite mirakel!

DPO land er utrolig nervepirrende, det synes jeg også. Håper den sitter hos deg nå:Heartred
Det er de egentlig her og… så må visst finne meg noen yngre venner :p

Ja det er utrolig hvor mye som faktisk skal treffe, jeg har vært naiv og trodd det skulle gå like lett som tidligere… og er sånn ca verdens mest utolmodige person .. dårlig kombo gitt ..

Håper for deg også ❤️
 
Takk for at du ordner, @Hermine84 :) Så kjipt å høre at du har slitt med krøllete sykluser. Mine kan også variere med opp mot 10 dager. Kjipt å ikke vite når EL er og slikt, så jeg føler med deg.:Heartred Samme her - håper det ikke drøyer så mye lenger. Merker selv at jeg ikke takler de negative testene så veldig bra, og håpet som kommer når IKM nærmer seg. Usikker på hvordan jeg skal forholde meg til DPO-dagene denne runden for å skåne meg selv mest mulig. Har du noen strategi? :joyful:

Kan godt tenkes at EL kommer litt tidligere, og at jeg egentlig hører hjemme i uke 6. Er bare så demotiverende å måtte flytte seg fremover i stedet for bakover. :bag:

Kolibrien - 36 - B2 - PP6 - EL 31/1 - IKM 12/2
Ja det er ikke lett å distrahere seg! Er nesten så jeg burde tatt ut noe ferie eller noe for spesielt fra 6-10 dpo er jeg helt ufattelig lite effektiv på jobb … virkelig håpløst …

Håper det blir siste runde nå ❤️
 
Sullemor - 39 - B1 - PP14 - El 30/1 - Ikm 13/2

Har ikke vært aktiv her bare en som har tittet innom av og til, men er jo fint henge her med damer i samme situasjon, så da henger jeg meg på:happy:
hadde en Sa kjemisk forrige PP, så håper så veldig på at lille setter seg snart, for oss og dere! :love017
 
Last edited:
Back
Topp