IKM uke 7

EL ser ut til å vær senere enn antatt. Her er verken tr eller positiv test et faktum - bare noen skygger her og der. Pleier å ha dropp i temp 12 dpo med påfølgende spotting, men ikke denne gang heller. Første gangen jeg ikke tester, så blir det bare kluss! EL-tester på veg i posten, for å si det sånn :bag: Testen er fra i dag, 12 dpo, 2.urin.

FF og Natural Cycles er uenige om EL, forholdt meg til siste som sier 12 dpo i dag :)
 

Vedlegg

  • Screenshot_20240218_090013_FF App.jpg
    Screenshot_20240218_090013_FF App.jpg
    315 KB · Visninger: 46
  • 20240218_083325.jpg
    20240218_083325.jpg
    341,2 KB · Visninger: 46
EL ser ut til å vær senere enn antatt. Her er verken tr eller positiv test et faktum - bare noen skygger her og der. Pleier å ha dropp i temp 12 dpo med påfølgende spotting, men ikke denne gang heller. Første gangen jeg ikke tester, så blir det bare kluss! EL-tester på veg i posten, for å si det sånn :bag: Testen er fra i dag, 12 dpo, 2.urin.
Samme her... ingen tr og ingen positiv test.
 
Vi ses nok i uke 11. Tror jeg skal få med gubben på denne måneden også, så blir det opphold for desember og muligens januar også.
Her blir det nok akkurat uke 11 vil jeg tippe. Mandag ish. Føles uendelig lenge ut… samtidig godt å være litt tidlig i en gruppe og ikke lør søn for da begynner alle som mye før en :p
Dette blir siste forsøk for oss. Vi hopper over desember uansett og er usikker på om vi blir å prøve noe mer. Det er så tøft dette her og det går så innmari utover hverdagen med de andre ungene.
Jeg også blir med i uke 11❤️ Håper noen lager ny gruppe snart!
 
Tror det er bare å fjerne meg fra lista :smiley-ashamed004 Syklusen er for uforutsigbar og testen var svak svaak positiv enda igår, 4 uker etter MA og ingen TR enda heller. Mest sannsynelig er syklusen forskøvet. Hadde håp om at jeg tilhørte her hvis man gikk rett inn i syklus. :)
 
Kan settes på TR ❤️ Her var det nok en kjemisk; tydelig skygge/strek i går og blank i dag. Begynt spotting i dag 2 dager over ikm.
 
Back
Topp