IKM uke 7

Vet ikke hva jeg skal tru jeg
 

Vedlegg

  • 1707921183472454953511211503083.jpg
    1707921183472454953511211503083.jpg
    713,1 KB · Visninger: 152
Strek er det ❤️ du er 13/14 dpo nå eller hvordan blir det? Ikke det du vil høre men litt skummelt er det at den ikke blir sterkere :/ Kanskje ta en hcg prøve? Håper for deg ❤️
Etter jeg tok ut spiral i november så har jeg ikke helt oversikten, for jeg har hatt en kjemisk innimellom der også. Men jeg husker at jeg var ute i hagen sist fredag, og da begynte det å stikke og gnage fælt på venstre siden. Men jeg er ikke helt sikker på om det var EL eller hva. Jeg og synes den er veldig svak. Håper ikke det er kjemisk,men jeg frykter det. Jeg venter til over helgen, hvis jeg ikke har begynt å blø innen det Er et sted mellom 10 og 13 dpo, med ikm enten idag eller lørdag isj.
 
Etter jeg tok ut spiral i november så har jeg ikke helt oversikten, for jeg har hatt en kjemisk innimellom der også. Men jeg husker at jeg var ute i hagen sist fredag, og da begynte det å stikke og gnage fælt på venstre siden. Men jeg er ikke helt sikker på om det var EL eller hva. Jeg og synes den er veldig svak. Håper ikke det er kjemisk,men jeg frykter det. Jeg venter til over helgen, hvis jeg ikke har begynt å blø innen det Er et sted mellom 10 og 13 dpo, med ikm enten idag eller lørdag isj.
da krysser vi alle fingre for at du gjerne er litt kortere og at streken er som den skal ❤️
 
Jeg var til gynekolog og fikk påvist PCOS, som jeg tenkte.. skal ta blodprøver og etterhvert starte med Ovitrelle for å fremskynde prosessen, men godt å endelig få svar på ting. Fortsatt ikke fått TR, men kjent murringer de siste dagene så den er vel på vei :) Gratulerer så mye til alle som har testet positivt så langt :Heartpink
 
Sitter å stirrer på postkassen, å håper på at postmannen har med pakke med tester. :schocked028
I dag er jeg uvell i kroppen, kvalm, sultfølelse og svimmel. Måtte sitte i dusjen da jeg følte jeg skulle besvime.
 
Har bare blødd det ene tørket med blod til morgenen idag. Bare venter på at det skal komme mer, så jeg kan bli ferdig med dette og starte på nytt igjen!
 
Har bare blødd det ene tørket med blod til morgenen idag. Bare venter på at det skal komme mer, så jeg kan bli ferdig med dette og starte på nytt igjen!
Stor klem til deg ❤️det er veldig trist med kjemisk :( håper du straks får gang på syklus igjen. Min tulla fælt etter kjemisk sist:(
Jeg pleier å få tr på dag 12 men i dag ser det seff ikke sånn ut..vil som du sier bare starte på nytt :(
 
Tr kom i dag! Typisk nok fikk jeg ikke tatt jerninfusjon i dag pga jeg ikke hadde fått mensen enda også kom den på kvelden :banghead: Håper dere får mange fine tester de neste ukene/månedene, her blir det pause fram til nærmere sommeren. Satse på å komme i remisjon av sykdommen før vi starter prøvingen på nyt. Og ikke minst ha nok av både jern og blod i kroppen, hørt det skal hjelpe :hilarious:
 
Klem til deg :Heartred Jeg fikk TR forrige helg, så kan settes der. Allerede meldt meg inn i uke 10, ser kanskje flere av dere der :Heartred
Her blir det nok akkurat uke 11 vil jeg tippe. Mandag ish. Føles uendelig lenge ut… samtidig godt å være litt tidlig i en gruppe og ikke lør søn for da begynner alle som mye før en :p
Dette blir siste forsøk for oss. Vi hopper over desember uansett og er usikker på om vi blir å prøve noe mer. Det er så tøft dette her og det går så innmari utover hverdagen med de andre ungene.
 
Her blir det nok akkurat uke 11 vil jeg tippe. Mandag ish. Føles uendelig lenge ut… samtidig godt å være litt tidlig i en gruppe og ikke lør søn for da begynner alle som mye før en :p
Dette blir siste forsøk for oss. Vi hopper over desember uansett og er usikker på om vi blir å prøve noe mer. Det er så tøft dette her og det går så innmari utover hverdagen med de andre ungene.
Vi ses nok i uke 11. Tror jeg skal få med gubben på denne måneden også, så blir det opphold for desember og muligens januar også.
 
Back
Topp