IKM uke 7

Kan ha festet seg en dag senere enn tenkt! Ville ikke gitt opp helt enda :happy:

Ble bildet tatt innenfor tida? Og er det den tidlige eller den vanlige. Personlig stoler jeg inne på de, fikk positiv på de uten at det var noe og det innenfor tida. Og viste strek etter tida..
Jeg fikk positiv test med lillegutten min med samme test. Erfaringsmessig så stoler jeg på de. Fra tidligere pp så har de bare vist negativ test. Men denne gangen viser den positiv, så jeg tror og håper at dette er babystrek.
 
Hvem da teste 12 dpo? Ikke meg vertfall.. Jeg sprakk 8 dpo, jeg :happy090 #sendhjelp Blenda i går, antydning til skygge i dag 9 dpo (tror jeg, appene har plutselig bestemt seg for at jeg er 6/7 dpo...) :bag: Redd og håpefull på samme tid.. Tenk om den blir positiv nå? Tenk om det bare er testen som bøller, og det bare er skygge? Blir en test til på 2. urin i morgen. Med alle testene i dag, så fikk jeg bekrafta at jeg tester best på 2. urin i værtfall! Et vellykka eksperiment der!
 

Vedlegg

  • 20240212_161400.jpg
    20240212_161400.jpg
    493,7 KB · Visninger: 95
Det her er helt sykt, at man begynner å være kvalm og kaste opp allerede når man er 10 dpo? Noen andre som har vært det tidligere?
 
Ja tok bilde innen et minutt etter at testen ble tatt. Rosa strek ble synlig med engang den ble fuktig. Det er den tidlige med 4 dager før forventet IKM.
Håper det er babystrek ❤️
Spør ettersom jeg tok samme type test selv og fikk strek med en gang, men var ikke gravid. Så skal personlig ikke kjøpe de igjen! Sendte inn klage til dem også pga dette. Var hos legen dagen etter for å måle hcg, målte 0,3 i hcg. Satse på at jeg bare var veldig uheldig med et dårlig parti med tester, men har dessverre har lik erfaring med flere tidligtestene (de som måler hcg nivå fra 10), så de skal aldri kjøpes igjen her o_O
 
Blir helt tussete. I det ene øyeblikket ser jeg en strek, og i det andre ser jeg ingenting. Det er nok bare synet som spiller meg et puss :wtf:
 

Vedlegg

  • Snapchat-1526826283.jpg
    Snapchat-1526826283.jpg
    104,2 KB · Visninger: 91
Ja, i går tok jeg bare en vanlig test fra normal. I dag tok jeg tidlig test fra MakeSure. Lurer på når jeg burde ta clearblue Ukesindikator? Prøve i kveld? I morgen tidlig? Hadde vært fint å vise den til mannen når han kommer hjem fra tur i morgen kveld
Jeg tror nok den vil slå ut imorgen tidlig, mulig den hadde gjort det idag også. For en fin ting for mannen din komme hjem til:Heartred
 
Det var nok bare en streifer i går og litt falskt håp :sad010 Jeg vil bare ha en strek ❤️ Holdt meg i 3 timer før jeg testa. Testa ikke denne mnd, så kan potensielt være 10 dpo, men også 7 dpo i følge appene som baserer seg på temp. Har du noen tanker som kan roe i et prøvekjør? ❤️
 

Vedlegg

  • 20240213_122823.jpg
    20240213_122823.jpg
    390,5 KB · Visninger: 61
  • Screenshot_20240213_123404_FF App.jpg
    Screenshot_20240213_123404_FF App.jpg
    323,2 KB · Visninger: 59
Back
Topp