~IKM uke 49~2017

Bare så jeg forstår dette....
Disse to er samme kl.slett
Den øverste er tatt i dag og nederste i går:)
Når den er sterkere har egget sluppet:)?
 

Vedlegg

  • 20171123_183520.jpg
    20171123_183520.jpg
    484,5 KB · Visninger: 81
Synes det er helt greit. Før hadde jeg dag på 19-21, men har svingt litt dette året. Kan være pga alle hormonendringene, men kjenner det ikke er noe veldig stort problem. Det har vel vært en gang hvor det ble litt vel lite aksjer akkurat de fruktbare dagene.
Ja hormoner tuller til så mangt altså! Håper dere slipper flere eler, det hadde vært det beste :happy:
 
Bare så jeg forstår dette....
Disse to er samme kl.slett
Den øverste er tatt i dag og nederste i går:)
Når den er sterkere har egget sluppet:)?
Egget har ikke sluppet enda når den er positiv. Det er ca 12-36 før EL man får positiv test. Når du får negativ test igjen så har det sluppet :)
 
Ja hormoner tuller til så mangt altså! Håper dere slipper flere eler, det hadde vært det beste :happy:
Hadde vært fint å bli gravid og komme i mål nå ja!
 
Hvor ofte tester du? Det er min første pp med testing, og nå har jeg testet 3 ganger i dag:p
Jeg tror el var i natt for meg...det virker som den var sterkest i går kveld og blitt gradvis svakere...
Kanskje det skjer deg og?

Jeg tester morgen og ettermiddag/kveld :) så får se hva testen sier om litt :)

Jeg har alltid hadd 2 dager med positiv test, så blir overrasket om det endrer seg :) men jeg temper i tillegg, så vet at EL ikke har vært enda [emoji106]
 
Å der hoppet tempen opp igjen, festedipp kanskje ? Håpe[emoji173]️7 dpo nå, Ikm er nok flyttet til 05/12 foresten!
IMG_5839.jpg
 
Æææh! Hva skjer? Hadde positiv eltest tirsdag ettermiddag. Onsdag morgen var den blitt litt svakere. Antok da at egget var sluppet. Men så i går kjente jeg mer murring og så fikk jeg en del strekkbart elslim om kvelden. Hadde ikke flere tester igjen. Var veldig klar for sengekos, men mannen ville ikke, så nå er jeg litt redd for at sjansene er forspilt denne perioden. Sex tirsdag kveld og eggløsning i går kveld/i natt? I dag er det hvit lotion, så da er vel moroa over? Har hatt mye murringer på og av, så kan ikke bruke det som retningslinje for noe...

Uhu! Noen som vet? [emoji848][emoji848][emoji848]
 
Æææh! Hva skjer? Hadde positiv eltest tirsdag ettermiddag. Onsdag morgen var den blitt litt svakere. Antok da at egget var sluppet. Men så i går kjente jeg mer murring og så fikk jeg en del strekkbart elslim om kvelden. Hadde ikke flere tester igjen. Var veldig klar for sengekos, men mannen ville ikke, så nå er jeg litt redd for at sjansene er forspilt denne perioden. Sex tirsdag kveld og eggløsning i går kveld/i natt? I dag er det hvit lotion, så da er vel moroa over? Har hatt mye murringer på og av, så kan ikke bruke det som retningslinje for noe...

Uhu! Noen som vet? [emoji848][emoji848][emoji848]
Kan jo ta opptil 36 timer før det slipper, og sperm kan overleve i opptil 72 timer, så alt håp er ikke ute. Tror jeg ville prøvd å legge inn aksjer så fort som mulig i tilfelle det ikke har sluppet.
 
Kan jo ta opptil 36 timer før det slipper, og sperm kan overleve i opptil 72 timer, så alt håp er ikke ute. Tror jeg ville prøvd å legge inn aksjer så fort som mulig i tilfelle det ikke har sluppet.

Er det ikke et tegn på at moroa er over når man plutselig har hvit lotion-utflod? Vi er begge på jobb og har andre forpliktelser, så får jo ikke prøvd før tidligst i kveld [emoji31]
 
Er det ikke et tegn på at moroa er over når man plutselig har hvit lotion-utflod? Vi er begge på jobb og har andre forpliktelser, så får jo ikke prøvd før tidligst i kveld [emoji31]
Det kan jeg ikke svare på, utfloden varierer så innmari fra person til person...
 
Hatt vann i munnen siden kl 14, etter noen rundstykker ungene på jobb fikk. Greit jeg er sulten nå men pleie ikke bli sånn :p 7 dpo
 
Tror denne pp gikk dårlig for min del [emoji53] ser ut som jeg har bommet på EL. EL-testene blir bare svakere [emoji53]
 
Blææ, begynner å miste håpe om å slå følge med dere [emoji21] morgen er liksom siste sjanse for å kunne bli med videre til uke 49! Så lei av å ikke vite når EL er!
 
Jeg håper du kan slå følge med meg!! Hvordan havnet du i ikm 49?

Varierende syklus. Sist syklus endte på 33 dager pga litt senere el. El kom tidligere , på CD 11 denne gangen , så ff sier syklus på 28 dager denne gangen :)
 
Back
Topp