~IKM uke 49~2017

Endelig kom krysset :D

31C67329-F929-44B4-B1EA-624368B5BD7D.jpeg
 
Jeg venter i spenning[emoji1303]. Krysser fingrene for deg [emoji846]

Takk[emoji173]️ Jeg klarte ikke sove før kl 03 i natt, Sambo var på julebord å jeg sliter altid med å sove når jeg vet jeg vil bli vekket etterhvert. Slo av temp alarmen i søvne kl 0510, så glemte tempe på tidspunktet jeg pleier! Tempet da kl 10, feil klokkeslett men ca samme antall timer søvn som jeg pleier. Hvor feil kan det bli? Tempen hadde i så fall hoppet veldig fra i går[emoji173]️ Fra 36,69 til 36,81!
IMG_5846.jpg
 
Takk[emoji173]️ Jeg klarte ikke sove før kl 03 i natt, Sambo var på julebord å jeg sliter altid med å sove når jeg vet jeg vil bli vekket etterhvert. Slo av temp alarmen i søvne kl 0510, så glemte tempe på tidspunktet jeg pleier! Tempet da kl 10, feil klokkeslett men ca samme antall timer søvn som jeg pleier. Hvor feil kan det bli? Tempen hadde i så fall hoppet veldig fra i går[emoji173]️ Fra 36,69 til 36,81! Vis vedlegget 237238

Veldig lovende!
 
Takk[emoji173]️ Jeg klarte ikke sove før kl 03 i natt, Sambo var på julebord å jeg sliter altid med å sove når jeg vet jeg vil bli vekket etterhvert. Slo av temp alarmen i søvne kl 0510, så glemte tempe på tidspunktet jeg pleier! Tempet da kl 10, feil klokkeslett men ca samme antall timer søvn som jeg pleier. Hvor feil kan det bli? Tempen hadde i så fall hoppet veldig fra i går[emoji173]️ Fra 36,69 til 36,81! Vis vedlegget 237238

Dette ser bra ut!
Når begynner du å teste?:woot:
 
Dette ser bra ut!
Når begynner du å teste?:woot:

Jeg har ikke helt bestemt meg, orker ikke begynne for tidlig. Tok det så hardt sist , hadde en streifer da :/ Er på 11 pp måneden nå. Følger spent med på tempen, kanskje mandag. Eller i morgen om tempen hopper enda høyere. 8 dpo i dag.
 
Jeg har ikke helt bestemt meg, orker ikke begynne for tidlig. Tok det så hardt sist , hadde en streifer da :/ Er på 11 pp måneden nå. Følger spent med på tempen, kanskje mandag. Eller i morgen om tempen hopper enda høyere. 8 dpo i dag.

Kan være greit å vente lite ja.10 dpo burde være innafor å få positivt:)

Selv er jeg på 2 dpo...og dagene går sakte:hungover:
Jeg tror jeg begynner å teste 10 dpo, men det ryker sikkert en test allerede 8 dpo sånn som jeg kjenner meg selv:p
 
5 DPO og jeg lever shoppinglivet i New York [emoji7] Like greit, for da glemmer jeg testing og symptomjakt - kjenner det har vært godt altså! [emoji5]

Høres fantastisk ut!
De første dpo-dagene er de lengste dagene man kan tenke seg...:sour:
Tiden snegler seg frem.
Når skal du begynne testing?
 
Her skjer det i det minste noe, men liker ikke helt at den er blitt svakere.
CD 16 idag og en del el-slim. Kjedelig å vente :p
 

Vedlegg

  • IMG_5830.JPG
    IMG_5830.JPG
    558,6 KB · Visninger: 73
Temper du i tillegg?
Jeg har akkurat begynt med det, og jeg tror på den måte finner ut mer eksakt når el er/har vært.
Når pleier du å få el?
Nei, temper ikke - orker ikke enda :angelic:
Er bare i pp 2, så enda usikker på el da jeg nettopp slutta på prevansjon! Men el-slimet begynte forsiktig idag, og forrige pp hadde jeg det kun 2 dager, så el burde være ganske snart tror jeg :) Blir bare så usikker når testene blir svakere før de i det hele tatt har blitt positive :oops:
 
Bare et spørsmål: jeg er litt fersk på dette. Hva skyldes det når folk vil bli tatt ut av lista allerede nå? Det er over ei uke til uke 49. Hvordan vet de at det ikke gikk denne mnd? Temping? Manglende el? [emoji848] Ingen sex? [emoji848]
 
Back
Topp