~IKM uke 49~2017

Hei. Jeg er veldig usikker på el selvom jeg kjenner stikninger og positiv el test i går. Har nettopp gått igjennom en sa så vi er veldig usikker på om vi kan stole på testene :/Vi får ikke lagt så mye aksjer men melder meg sånn halveis inn her:) ikm 8 des sånn foreløbig:)
 
Det er homeopatimedisin i dråpeform som skal hjelpe på at det befruktede egget fester seg. Aldri prøvd, men for folk som prøver lenge, og som kanskje bruker ivf er det vanlig.


Takk! Skal Google litt.

Er det folk her som har erfaring med det?
 
Takk! Skal Google litt.

Er det folk her som har erfaring med det?
Jeg har brukt babyklister i to pp nå. Ikke hjulpet helt enda hos meg men vet flere har brukt og at spiren satt den måneden de brukte det.
 
Her følger tempen virkelig syklusen jeg ble gravid og mistet på i mai/juni! Så siden monitoren sa høy i dag også, så vil jeg tro EL blir på søndag... snakk om å lure meg!
205373509ebf8033beec38b11f8ab3f4.png
0348530a4bb4d7cbbb827b2a37a22734.heic

Ettermiddagens tester!


Men tror vi sier:

Mon25- pp9 - B2 - EL 26.11 - IKM 10.12

Som vil si jeg akkurat klarer å være her sammen med dere [emoji173]️ kommer ikke EL da så gir jeg opp!
 
Såpass ja, slitsomt å følge med i lengda når det er sånn :arghh: Husker vi aldri visste noenting da vi prøvde på lillemann, og det er ikke noe særlig altså!
Synes det er helt greit. Før hadde jeg dag på 19-21, men har svingt litt dette året. Kan være pga alle hormonendringene, men kjenner det ikke er noe veldig stort problem. Det har vel vært en gang hvor det ble litt vel lite aksjer akkurat de fruktbare dagene.
 
Her følger tempen virkelig syklusen jeg ble gravid og mistet på i mai/juni! Så siden monitoren sa høy i dag også, så vil jeg tro EL blir på søndag... snakk om å lure meg!
205373509ebf8033beec38b11f8ab3f4.png
0348530a4bb4d7cbbb827b2a37a22734.heic

Ettermiddagens tester!


Men tror vi sier:

Mon25- pp9 - B2 - EL 26.11 - IKM 10.12

Som vil si jeg akkurat klarer å være her sammen med dere [emoji173]️ kommer ikke EL da så gir jeg opp!
Satser på at både du og Alvea får terminspirer nå, en etteraping etter gravid-sykluser tidligere.
 
Ja det håper jeg virkelig vi gjør[emoji173]️ og MiniMe80 selvsagt! Og at du kommer etter i full fart! :)
Ja, henger rett etter dere.
Tenker på å droppe EL-tester denne måneden, men vi får se hvilke innfall som dukker opp. Burde ikke være for store vanskeligheter med å få til jevnt med aksjer ihvertfall så vi får se.
Hadde vært koselig om alle sliterne kunne komme over i termingruppe før nyttår.
 
Ja, henger rett etter dere.
Tenker på å droppe EL-tester denne måneden, men vi får se hvilke innfall som dukker opp. Burde ikke være for store vanskeligheter med å få til jevnt med aksjer ihvertfall så vi får se.
Hadde vært koselig om alle sliterne kunne komme over i termingruppe før nyttår.

Ja håper virkelig alle kommer inn på ei TG nå før 2018 trer inn!

Kanskje gjør godt å droppe testingen denne gangen:) jeg syns da var godt når jeg hadde en liten pause [emoji106]
 
Ja håper virkelig alle kommer inn på ei TG nå før 2018 trer inn!

Kanskje gjør godt å droppe testingen denne gangen:) jeg syns da var godt når jeg hadde en liten pause [emoji106]
Hadde tenkt å droppe det forrige måned, men siden jeg hadde gyn-time var det greit å vite når jeg hadde EL ift den så da ble det tester likevel.
Tar det på sparket. Forventer ikke å lykkes med det første nå, etter å ha vært gjennom en periode der jeg forventer å bli gravid OG at det går galt hver måned..
 
Positiv EL-test i dag, så da hører jeg til her. Laang syklus denne gangen (CD30 i dag [emoji29]).

Ørkenrev - pp? - B2 - EL 23.11 - ikm 7.12
 
Blææ, ikke positiv enda [emoji22] håper bare den er positiv i morgen, for blir de svakere nå gir jeg opp!
986dac617b00cee649f7ffa091b73ed9.heic

Hvor ofte tester du? Det er min første pp med testing, og nå har jeg testet 3 ganger i dag:p
Jeg tror el var i natt for meg...det virker som den var sterkest i går kveld og blitt gradvis svakere...
Kanskje det skjer deg og?
 
Back
Topp