IKM Uke 31

Jeg hadde en SA i mai og en ny i juni, men etter den i juni fikk jeg ikke en ordentlig blødning. Vi ble derfor anbefalt av St. Olavs å vente en syklus med å prøve på nytt.
Ok. Håper neste spire klamrer seg fast hele veien da ♡
 
Nå blør jeg litt. Om dette er tr ble syklusen bare 24 dager, mot 29 til vanlig.
 
Dagens tester, bilde tatt ei god stund etter fristen da jeg ikke tok med mobilen ned i morges. Øverste er stav som er plukket fra hverandre. 10 mlU i sensitivitet. Nederste er strimmel med 25 mlU. Klarer ikke å se noe nei. 10 dpo/ikm idag.

8728026e068bfe284855484ac8a2ef8e.jpg


b8d4763a35b2052d421aad11ae06318c.jpg

Jeg skimter noe på strimmelen [emoji848]
 
Jeg skimter noe på strimmelen [emoji848]

Bildet er tatt etter de hadde tørket, og da syns jeg alle får litt antydning til strek. :p

Glemte termometeret hjemme, så får ikke fulgt med tempen. Jaja, merker vel når tr er skikkelig igang. :p
 
Bildet er tatt etter de hadde tørket, og da syns jeg alle får litt antydning til strek. :p

Glemte termometeret hjemme, så får ikke fulgt med tempen. Jaja, merker vel når tr er skikkelig igang. :p

Hm, kanskje sant.. har aldri opplevd å få strek uansett etter tiden selv men er jo mye mulig. Satse på at det er babystrek [emoji173]️

Ja, den merkes vell den hvis den kommer [emoji30]
 
Hm, kanskje sant.. har aldri opplevd å få strek uansett etter tiden selv men er jo mye mulig. Satse på at det er babystrek [emoji173]️

Ja, den merkes vell den hvis den kommer [emoji30]

Hadde ikke klaget over det, men er igang med den sedvanlige spottingen dessverre. :shifty:

Det fine med temping er at jeg da får et heads up. Men er man glemsk så. :p
 
Hadde ikke klaget over det, men er igang med den sedvanlige spottingen dessverre. :shifty:

Det fine med temping er at jeg da får et heads up. Men er man glemsk så. :p

Åh, kjedelig da [emoji53]

Håper du slipper å få besøk av tr denne gangen! [emoji1303]
 
Friskt blod nå, så game over for denne pp.

Bare å sette meg opp på tr nå.
Så dritt :(
Hadde så inderlig håpet å få deg med til April ♡
Håper ventetiden ikke blir altfor lang fremover ♡
 
Så dritt :(
Hadde så inderlig håpet å få deg med til April ♡
Håper ventetiden ikke blir altfor lang fremover ♡

Forbereder meg mentalt på minst et år. :(
 
TR her også :shifty: Flere dager for tidlig, så håper kroppen er tilbake til normalen neste pp.
 
Har ikke blødd mer siden i går kveld, og da blødde jeg kun da jeg var på do. Glemte termometeret hjemme så vet ikke om tempen har falt eller ikke heller. Syns tanta bruker lang tid på å komme skikkelig igang!
 
Tanta er kjip [emoji53]
Ja, men heldigvis litt mindre kjip når man forventer at hun kommer. Og med tanke på neste pp var det faktisk veldig bra at hun kom for tidlig. Mannen skal nemlig på guttetur, og ville vært bortreiste hele den fertile perioden om hun hadde kommet presis. *prøver veldig hardt å være positiv*
 
Ja, men heldigvis litt mindre kjip når man forventer at hun kommer. Og med tanke på neste pp var det faktisk veldig bra at hun kom for tidlig. Mannen skal nemlig på guttetur, og ville vært bortreiste hele den fertile perioden om hun hadde kommet presis. *prøver veldig hardt å være positiv*

Helt enig, skal hun uansett komme, så er det bare å få det overstått sånn at man kan gripe neste mulighet! Håper hun uteblir ei stund snart da
 
Har ikke blødd mer siden i går kveld, og da blødde jeg kun da jeg var på do. Glemte termometeret hjemme så vet ikke om tempen har falt eller ikke heller. Syns tanta bruker lang tid på å komme skikkelig igang!

Så rart. Pleier du å ha ustabile sykluser?
 
Så rart. Pleier du å ha ustabile sykluser?

Ja, tildels. Og pleier å småblø litt før mensen starter helt, men ikke sånn som nå.
 
Back
Topp