IKM Uke 31

Noen som har OKK uke 31 som har testet positivt allerede? Tok en test i dag negativ, IKM I morgen, og te ker i grumn at den burde vørt positiv i dag om det satt en spire :/
Hatt mens murring frem og tilbake siden midten av uka.. Så tanta kommer sikkert fortere enn jeg aner
Flere som har testet positivt her. Jeg har ikm på onsdag og har fått svak svak strek på sensitive tester. Håper den blir sterkere i morgen.

Jeg tenker for din del at løpet er ikke kjørt før tr har dukket opp. Krysser fingrene for deg
 
Når du egentlig vil gå å legge deg nå..sånn bare for å teste imorgen...selv om jeg vet at den vil bli negativ i morgen...og at man da blir deprimert..og vil gå og legge seg igjen...

Vil så gjerne ha en spire i magen
 
Hm... vurderer å prøve en cbd i morgen tidlig. Stor sjanse for at den ikke slår ut med de svake testene jeg har hatt, men siden jeg ikke får jobbe i svangerskapet så må jeg ta kontakt med legen og sjefen så fort den blir positiv...
Begynner egentlig å jobbe igjen til torsdag

Tror jeg hadde gjort det, selv om det er en sjanse for at den ikke slår ut enda.

Når du egentlig vil gå å legge deg nå..sånn bare for å teste imorgen...selv om jeg vet at den vil bli negativ i morgen...og at man da blir deprimert..og vil gå og legge seg igjen...

Vil så gjerne ha en spire i magen

Da er i 2.

Kvalm og humørsjuk, hadde det ikke vært for negative tester og spottingen så hadde jeg hatt en sterk mistanke om graviditet. Men er vel bare litt mensensymptomer + at jeg har spis så mye drittmat i dag og drukket for lite vann ifh til varme.
 
Sant det... har alltid hatt normal syklus på 28 dager.. Men sist periode hadde jeg plutselig 24 dager. Men i morgen er jeg på 28 dager igjen. Men ved at man ikke har fått noe antydning enda så er nok mest sannsynlig denne pp ikke gått i boks. Men man vet aldri ;)
Krysser fingrene for deg
 
Sant det... har alltid hatt normal syklus på 28 dager.. Men sist periode hadde jeg plutselig 24 dager. Men i morgen er jeg på 28 dager igjen. Men ved at man ikke har fått noe antydning enda så er nok mest sannsynlig denne pp ikke gått i boks. Men man vet aldri ;)
Krysser fingrene for deg

EL kan jo komme senere og. Har har jeg tidligere hatt EL rundt CD20, men denne gangen kom den ikke før på dag 24. Seneste jeg har hatt.

Samtidig så hadde jeg forrige syklus alle tegn på at jeg var gravid, men var det ikke. Så ikke godt å si hva kroppen driver med innimellom :/

Skal jeg skrive deg opp på lista? :)
 
Tror det bare er skyggestrek.

Det er lov å blåse ut innimellom, og jeg skjønner deg så innmari gått. Her brast jeg plutselig i gråt nå i kveld, etter å egentlig ha vært i ganske godt humør (om en lett irritabel). Jeg er så lei av at det skal være så vanskelig å både bli gravid, og å bære fram barnet til termin. Jeg skulle hatt en gutt på ca to måned nå jeg, istedet har jeg en kropp som ikke fungerer til det den egentlig skal være lagd til og et alt for tomt hjem. Tror man er nødt til å blåse ut litt, for holder man alt inni seg så tror jeg det blir en verre smell senere ...

Ja noen ganger er ting bare drit. Men vi vet jo at det kommer seg igjen. Klem til deg, og så må det bare løse seg snart! For noen heldige barn det skal bli :)
 
Litt trege disse testene syns jeg, men klart sterkere i dag :)
2a33ab90fb0c4e6fe86aa474c76e0098.jpg


Også dristet jeg meg til å ta en digital [emoji7]
0f76f1a7a7820e41f398f3427e2222ea.jpg
 
Da er uka vår her og det er allerede flere som har testet positivt.

Quote gjerne mitt innlegg om jeg skal sette dere på gravid :)

Dagens IKM'ere er
MANDAG 31.7
Minidrøm - pp3 - B1 - EL ca 16/7 - ikm ca 31/7
Mammalykke - PP6 - B4 - el 17/7 - ikm mandag 31/7
Pære - pp4 - b2 - EL 18.7 - IKM 31.7

Hvordan går det med dere? ♡♡♡
 
Litt trege disse testene syns jeg, men klart sterkere i dag :)
2a33ab90fb0c4e6fe86aa474c76e0098.jpg


Også dristet jeg meg til å ta en digital [emoji7]
0f76f1a7a7820e41f398f3427e2222ea.jpg
Grattis! [emoji7] De strimmeltestene du har brukt, er det wondfo 25 mlU eller tidligtester?

Her hoppet tempen opp igjen idag. Tempet i tillegg en t tidligere, ikke justert på den.
4f8cf4bf5d5767b76782fe20b39feb2d.jpg


Testet igjen:
05d1fad77093eb25aeeba2621d318ab8.jpg


9 dpo, ikm i morgen. Jeg tror løpet er kjørt, fasit kommer i morgen.
 
Grattis! [emoji7] De strimmeltestene du har brukt, er det wondfo 25 mlU eller tidligtester?

Her hoppet tempen opp igjen idag. Tempet i tillegg en t tidligere, ikke justert på den.
4f8cf4bf5d5767b76782fe20b39feb2d.jpg


Testet igjen:
05d1fad77093eb25aeeba2621d318ab8.jpg


9 dpo, ikm i morgen. Jeg tror løpet er kjørt, fasit kommer i morgen.

Takk :D
Det er tidligtester fra tostreker.no, så syns det var litt treige [emoji14] haha
Men glad jeg tok en digital og.

Se der ja, håper det er et godt tegn at tempen hoppet. Håper virkelig du får en mirakelspire ♡
 
Takk :D
Det er tidligtester fra tostreker.no, så syns det var litt treige [emoji14] haha
Men glad jeg tok en digital og.

Se der ja, håper det er et godt tegn at tempen hoppet. Håper virkelig du får en mirakelspire ♡

Oi, da var de treige ja! Jeg driver og tester med 25 mlU tester. :p Har bare en igjen nå så blir kvitt dem.

Håper det er et godt tegn, vil vise seg iløpet av det neste døgnet.
 
Oi, da var de treige ja! Jeg driver og tester med 25 mlU tester. [emoji14] Har bare en igjen nå så blir kvitt dem.

Håper det er et godt tegn, vil vise seg iløpet av det neste døgnet.
Ser slik ut etter fristen [emoji14]
8c16f767d066768297b7521478c3e1bd.jpg
 
12 dpo..men tror det forsatt er sprøyta som sitter i
IMG_20170731_072717-2340x3120.jpg
 
Da er uka vår her og det er allerede flere som har testet positivt.

Quote gjerne mitt innlegg om jeg skal sette dere på gravid :)

Dagens IKM'ere er
MANDAG 31.7
Minidrøm - pp3 - B1 - EL ca 16/7 - ikm ca 31/7
Mammalykke - PP6 - B4 - el 17/7 - ikm mandag 31/7
Pære - pp4 - b2 - EL 18.7 - IKM 31.7

Hvordan går det med dere? ♡♡♡

Fremdeles gravid [emoji7] siste test tok jeg lørdag kveld før jeg la meg, den så slik ut [emoji4]
21bb2b9592e93baca3dfd59ddd4728f1.jpg
 
Da er uka vår her og det er allerede flere som har testet positivt.

Quote gjerne mitt innlegg om jeg skal sette dere på gravid :)

Dagens IKM'ere er
MANDAG 31.7
Minidrøm - pp3 - B1 - EL ca 16/7 - ikm ca 31/7
Mammalykke - PP6 - B4 - el 17/7 - ikm mandag 31/7
Pære - pp4 - b2 - EL 18.7 - IKM 31.7

Hvordan går det med dere? ♡♡♡

Gravid [emoji173]️
 
Vet man ikke kan stole på eggløsning test som gravid test..men måtte prøve(er så redd den forsatt er sprøyta.
IMG_20170731_095031-2340x2237.jpg
 
Negativ test i dag å Lite tro på at det har skjedd noe denne mnd gitt. Fortsatt ingen tegn til tanta, men dagen er enda ung.
Vært gravid før og da har testen vært ganske tydelig ved forventet mens. Så nå håper jeg den nesten bare kommer i dag så ikke syklusen min har blitt ustabil.
Sett meg gjerne opp på listen ;)

Skal du teste på nytt i dag?
 
Back
Topp