IKM Uke 31

Me&mini

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Himmelbarn
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Novemberlykke 2016
Desemberskatter 2016
*Aprilbaby 2018*
Lange sykluser og utålmodig, så starter jeg denne for å ha noe å gjøre ;)
Krysser fingrene for babyboom i April ♡♡♡

Før opp :
Nick - PP? - B - EL - IKM

så skal jeg føre dere opp på listen! :)

MANDAG 31.7
Minidrøm - pp3 - B1 - EL ca 16/7 - ikm ca 31/7
Mammalykke - PP6 - B4 - el 17/7 - ikm mandag 31/7
Pære - pp4 - b2 - EL 18.7 - IKM 31.7
tutta 24 - PP 2

TIRSDAG 1.8
<3Lykkelig<3 - PP1 - B3 - EL 18.07 - IKM 01.08
MallaMo - pp21
XuperB - PP5 etter dødfødsel -EL ca 20-22.07 - IKM 30.07-1.08
Marri12 - pp 7 - B1 - EL 18. juli - IKM 1. august

ONSDAG 2.8
Me&mini - pp2 - B3 - EL 19.07 - ikm 02.08

TORSDAG 3.8
ØnskermegenlitenGullfu[emoji173] - PP9 - B2 -IKM 03.08

FREDAG 4.8
Ønsker en liten en - pp 16 -B1 - el 22.juli - ikm 4.august
Sitrus. - pp7(pp1 etter MA) - b1 - el ca 22.07 - IKM ca 4.08
Bølle_frø - pp1 - B2
onskebaby2018 - Pp4 - el 22.7 - ikm 4.8

LØRDAG 5.8

SØNDAG 6.8
Bobla - PP3 (PP1 etter SA) - B1 - EL 19-21/7 - IKM 6/8

TR [emoji35]
XuperB
Bobla
onskebaby2018

[emoji173] GRAVID [emoji173]
Pære
Me&mini
Mammalykke
Marri12

Passert IKM/ikke oppdatert
Minidrøm
tutta 24
Sitrus
Bølle_frø
ØnskermegenlitenGullfu
MallaMo
<3Lykkelig<3

Lykke til!
 
Last edited:
Takktakk, krysser fingre for at vi får hver vår spire denne pp [emoji1][emoji173]
Håper på det :D
Har du tenkt å teste etter EL o.l, eller teller du bare dager? :)
 
Teller bare dager sålangt, har ikke skjønt meg helt på el-testing ennå [emoji28].. hehe ;p
Billigere på den måten ;) hehe

Nettopp bestilt nytt lager selv da. Ble så mye kluss forrige pp med alt egentlig, så skal gi det en sjanse til :D
Men nå skal jeg ikke ta jerntilskudd. Tror det forårsaket masse falske symptomer [emoji14] haha
 
Billigere på den måten ;) hehe

Nettopp bestilt nytt lager selv da. Ble så mye kluss forrige pp med alt egentlig, så skal gi det en sjanse til :D
Men nå skal jeg ikke ta jerntilskudd. Tror det forårsaket masse falske symptomer [emoji14] haha
Det tror jeg så gjerne [emoji23] håper jeg klarer meg uten ELtester! Jeg tar omega3 kvinne og multivitaminer bare [emoji4] de inneholder nok folsyre tilsammen så jeg ikke trenger ta det utenom [emoji106]
Håper det ikke tar så lang tid før vi kan flytte over i termingruppe [emoji6]
Vil ha mitt første barn før fylte 30, så har ikke all verdens med tid [emoji23]
 
Sitter med en kopp lakrisrot-te denne morgenen :D
Skal prøve å huske på 2 kopper om dagen denne syklusen, og se om jeg lurer kroppen til å få EL litt tidligere [emoji14]
 
Sitter med en kopp lakrisrot-te denne morgenen :D
Skal prøve å huske på 2 kopper om dagen denne syklusen, og se om jeg lurer kroppen til å få EL litt tidligere [emoji14]
Hmm, lurt! Jeg følger bare "kalendern", ikke alltid jeg kjenner på kroppen at det er EL på gang, må vel begynne å kjenne bedre etter [emoji12]
 
Hmm, lurt! Jeg følger bare "kalendern", ikke alltid jeg kjenner på kroppen at det er EL på gang, må vel begynne å kjenne bedre etter [emoji12]
Har aldri kjent EL tidligere her, men de to siste mnd har jeg faktisk kjent det veldig godt. Eller, den første syklusen kjente jeg at jeg var veldig øm og hoven i eggstokkene. Den andre syklusen hadde jeg skikkelige menssmerter, og kjentes nesten ut som starten på en fødsel :eek:
Foretrekker å ikke merke det for å si det sånn [emoji14] haha
 
Har aldri kjent EL tidligere her, men de to siste mnd har jeg faktisk kjent det veldig godt. Eller, den første syklusen kjente jeg at jeg var veldig øm og hoven i eggstokkene. Den andre syklusen hadde jeg skikkelige menssmerter, og kjentes nesten ut som starten på en fødsel :eek:
Foretrekker å ikke merke det for å si det sånn [emoji14] haha
Auu, da skjønner jeg godt at du ikke vil kjenne det [emoji15] Må kjenne ekstra etter denne gangen [emoji12] Hvordan er det med temperaturstigning rundt EL?
 
Auu, da skjønner jeg godt at du ikke vil kjenne det [emoji15] Må kjenne ekstra etter denne gangen [emoji12] Hvordan er det med temperaturstigning rundt EL?

Jeg har begynt å loggføre alt av symptomer og tegn i ff, helt supert og lett å gå tilbake å sjekke :D
Temperaturstigning kan nok være veldig individuelt og varierende, men tror det er 0,2 ff regner fra. Har selv hatt stigninger på alt fra 0,2 til 0,5 grader, men bruker å ligge rundt 37 grader på det høyeste etter EL. Før EL ligger jeg stort sett rundr 36,5 grader :)
 
Jeg har begynt å loggføre alt av symptomer og tegn i ff, helt supert og lett å gå tilbake å sjekke :D
Temperaturstigning kan nok være veldig individuelt og varierende, men tror det er 0,2 ff regner fra. Har selv hatt stigninger på alt fra 0,2 til 0,5 grader, men bruker å ligge rundt 37 grader på det høyeste etter EL. Før EL ligger jeg stort sett rundr 36,5 grader :)
Ahaa [emoji106] Tror ikke jeg tørr satse på bare temperatur måling da.. Men når man går rundt og håper på en liten mini så tror man jo alt er symptomer [emoji85][emoji23] Nesten litt sånn; "Ojsann, luft i magen idag ja, må vel ta en test!" [emoji23][emoji23]
 
Ahaa [emoji106] Tror ikke jeg tørr satse på bare temperatur måling da.. Men når man går rundt og håper på en liten mini så tror man jo alt er symptomer [emoji85][emoji23] Nesten litt sånn; "Ojsann, luft i magen idag ja, må vel ta en test!" [emoji23][emoji23]

Tempen forteller vel mest når EL har vært. Den kan ikke fortelle når den kommer, men veldig greit for å få bekreftet at den har vært :D
I dag kom det tester i posten til meg :eek: får vel vente noen dager med å teste, men tenker jeg starter på CD10 denne gangen og. Har et håp om at EL kommer før CD20-22 denne gangen :eek: [emoji14] haha

Man blir jo helt gal av denne testingen egentlig, men egentlig veldig spennende å bli kjent med kroppen og :D
 
Tempen forteller vel mest når EL har vært. Den kan ikke fortelle når den kommer, men veldig greit for å få bekreftet at den har vært :D
I dag kom det tester i posten til meg :eek: får vel vente noen dager med å teste, men tenker jeg starter på CD10 denne gangen og. Har et håp om at EL kommer før CD20-22 denne gangen :eek: [emoji14] haha

Man blir jo helt gal av denne testingen egentlig, men egentlig veldig spennende å bli kjent med kroppen og :D
Det er sant, veldig spennende [emoji87]
Skal bestille flere graviditetstester på fredag, må ha liggende noen klare i disse tider [emoji28]
 
Det er sant, veldig spennende [emoji87]
Skal bestille flere graviditetstester på fredag, må ha liggende noen klare i disse tider [emoji28]
Fikk det i dag og. Og denne gangen kjøpte jeg tidlig strimler :eek: haha
 
Har du prøvd rfsu sin test? Har lest her inne at den skulle være bra på tidligtesting ...tenker å se om den gir positivt svar nestegang [emoji56]
Har prøvd den, men var ikke gravid [emoji14] haha
Men har bestilt meg strimler. Blir billigere det :)
Strimlene til rfsu skal jeg IKKE kjøpe igjen [emoji14]
Testet en stav fra lloyds pharmacy nå da, tidligtest, og den fikk en altfor stygg strek til å ikke være gravid :eek:
 
Har prøvd den, men var ikke gravid [emoji14] haha
Men har bestilt meg strimler. Blir billigere det :)
Strimlene til rfsu skal jeg IKKE kjøpe igjen [emoji14]
Testet en stav fra lloyds pharmacy nå da, tidligtest, og den fikk en altfor stygg strek til å ikke være gravid :eek:
Nå-nå???
Send bilde da! [emoji50]
Da dropper jeg rfsu [emoji23][emoji23]
 
Back
Topp