IKM Uke 31

Der kom tr, punktlig og svikter ikke som vanlig... Blæh! !! Lei meg og redd dette aldri går. Alle følelser som kommer opp når håpet knuses. Men vi skal til Danmark på ferie rundt eggløsning og mannen er fin. Han sier det hadde vært gøy å fått en baby som var Made in Denmark. Hehe. God på å holde motet oppe. Så da starter vi pp9, med et lite håp fortsatt ♡ Lykke til alle sammen. Blir spennende å følge dere :)
 
Der kom tr, punktlig og svikter ikke som vanlig... Blæh! !! Lei meg og redd dette aldri går. Alle følelser som kommer opp når håpet knuses. Men vi skal til Danmark på ferie rundt eggløsning og mannen er fin. Han sier det hadde vært gøy å fått en baby som var Made in Denmark. Hehe. God på å holde motet oppe. Så da starter vi pp9, med et lite håp fortsatt ♡ Lykke til alle sammen. Blir spennende å følge dere :)
Håper på Danmark spire ♡
 
Hvordan går det med dere jenter?
Ser ikke ut som EL ville komme noe før tiden allikevel her. LH-testene går opp og ned.

CD16
95a0ddc5762fde205a762f00d0e3d338.jpg
 
Jakter enda etter el... CD 18 i dag. Håper på el i starten av neste uke! :p
 
Hvordan går det med dere jenter?
Ser ikke ut som EL ville komme noe før tiden allikevel her. LH-testene går opp og ned.

CD16
95a0ddc5762fde205a762f00d0e3d338.jpg
Når pleier du å ha el?
Jeg er igang med clomifenkuren min. Det er en stund til el her enda! Litt kjipt å ha ikm i slutten av uken :rolleyes:
 
Når pleier du å ha el?
Jeg er igang med clomifenkuren min. Det er en stund til el her enda! Litt kjipt å ha ikm i slutten av uken :rolleyes:
Har vært mellom CD19 og CD22. Har drukket lakrisrot-te nå, men ser ikke ut som det har noen effekt. Kjedelig med lange sykluser :/
 
Hei, prøver meg på å slenge meg inn her sammen med dere! Fikk det jeg håper og tror er tr nå på lørdag, første etter MA for ca fire uker siden. Den var heftig, men holder endelig på å roe seg nå! Aner ikke hvordan syklusen blir, men håper på lite forandringer og at IKM blir i uke 31!

Sitrus. - pp7(pp1 etter MA) - b1 - el ca 22.07 - IKM ca 4.08

Åååå som jeg ønsker meg to streker igjen :Heartred måtte dette bli måneden for oss alle!! Gleder meg til å henge her med dere :)
 
Hei, prøver meg på å slenge meg inn her sammen med dere! Fikk det jeg håper og tror er tr nå på lørdag, første etter MA for ca fire uker siden. Den var heftig, men holder endelig på å roe seg nå! Aner ikke hvordan syklusen blir, men håper på lite forandringer og at IKM blir i uke 31!

Sitrus. - pp7(pp1 etter MA) - b1 - el ca 22.07 - IKM ca 4.08

Åååå som jeg ønsker meg to streker igjen [emoji813]red måtte dette bli måneden for oss alle!! Gleder meg til å henge her med dere :)
Krysser fingrene for en spire som klorer seg fast hele veien ♡
 
Lei EL-test strimler. De bare tuller med meg :/

CD10, 14 og i dag 17.
Hadde jeg ikke tempet i tillegg, hadde jeg ihvertfall blitt forvirret.
56f3a8b1644a5c8704705391681069e5.jpg
 
Har vært mellom CD19 og CD22. Har drukket lakrisrot-te nå, men ser ikke ut som det har noen effekt. Kjedelig med lange sykluser :/
Det er såååå kjedelig ja!
 
Og vi venter og vi venter..
18a2d5eb82b4fa4bd657fa19521b4a4b.jpg

CD 19 i dag.
Håper den blir positiv snart!
Her blir det digital litt senere i dag. Tok ikke med flere strimler på ferie, så da slipper jeg tyding [emoji14]
 
Håper den blir positiv snart!
Her blir det digital litt senere i dag. Tok ikke med flere strimler på ferie, så da slipper jeg tyding [emoji14]

Tester med digital hver morgen, og lite spennende der også [emoji23]
76957c0f9430897d6cc3ad612d1f4a82.jpg



Håper du får positiv snart så du suser inn i dpoland [emoji173]️
 
Tappen er fortsatt veldig åpen, og har EL-slim i dag. Tempen gikk litt opp, men mulig EL er i dag eller i morgen. Egentlig forventet til søndag, men det har variert litt. CD18 i dag.

8cac6feaa9e0b163fe5f7e0b634ccfb5.jpg
 
Tester med digital hver morgen, og lite spennende der også [emoji23]
76957c0f9430897d6cc3ad612d1f4a82.jpg



Håper du får positiv snart så du suser inn i dpoland [emoji173]️
Er så utrolig kjedelig å vente så lenge på EL :eek: :/
Håper på smiley veldig snart
 
Tappen er fortsatt veldig åpen, og har EL-slim i dag. Tempen gikk litt opp, men mulig EL er i dag eller i morgen. Egentlig forventet til søndag, men det har variert litt. CD18 i dag.

8cac6feaa9e0b163fe5f7e0b634ccfb5.jpg

Oioi, kanskje el er i dag, at egget slapp i natt ;)
 
Er så utrolig kjedelig å vente så lenge på EL :eek: :/
Håper på smiley veldig snart

Ja er virkelig det! Dette er også siste syklusen jeg orker å teste etter el, gidder ikke alt styret :/ blir så stresset av det og irritert egentlig.

Fra lørdagen skal jeg teste to ganger om dagen, siden el kan være rett rundt hjørnet da. Håper det ikke er så mye senere enn CD 26..[emoji21]
Hadde den på CD 26 sist syklus. [emoji106]

Så klaffer det ikke denne syklusen, så blir det bare å vente å se. Kanskje gi det en liten ekstra innsats rundt den tiden el bruker å være og håpe på det beste [emoji23]
 
Tappen er fortsatt veldig åpen, og har EL-slim i dag. Tempen gikk litt opp, men mulig EL er i dag eller i morgen. Egentlig forventet til søndag, men det har variert litt. CD18 i dag.

8cac6feaa9e0b163fe5f7e0b634ccfb5.jpg
Tror nok egget ditt slapp dag 17 :)
 
Back
Topp