IKM Uke 31

Når vi har prøvd veldig aktivt med EL-tester osv. så kanskje annenhver dag. Men gikk over til å bare la det skje når det skjedde uten EL-testing, så da ble det tilfeldig. Ila. Denne fertile perioden ble jeg da gravid, og hadde sex 2 ganger ila den fertile perioden.
 
Heia, jeg må bare spørre. Hvor ofte har dere sex i den fertile perioden? Annenhver dag? Hver dag? Tilfeldig?
Når vi føler for det :)
Denne gangen ble siste aksjer lagt inn to dager før EL (ifølge FF). Men det holdt heldigvis:D
 
Hvordan går det med dagens jenter? :)

FREDAG 4.8
Ønsker en liten en - pp 16 -B1 - el 22.juli - ikm 4.august
Sitrus. - pp7(pp1 etter MA) - b1 - el ca 22.07 - IKM ca 4.08
Bølle_frø - pp1 - B2
onskebaby2018 - Pp4 - el 22.7 - ikm 4.8
 
Huff :( håper det klaffer snart. Får dere hjelp nå?
Jeg har gått på hormoner i 6 mnd. Vi bestemte oss i går for å ta kontakt for å starte prosessen med privat ivf. Håper det er det som skal til! Begynte å spotte i dag, så da er det game over.
 
Hvordan går det med dagens jenter? :)

FREDAG 4.8
Ønsker en liten en - pp 16 -B1 - el 22.juli - ikm 4.august
Sitrus. - pp7(pp1 etter MA) - b1 - el ca 22.07 - IKM ca 4.08
Bølle_frø - pp1 - B2
onskebaby2018 - Pp4 - el 22.7 - ikm 4.8

Ikke noe TR her enda, men har fått negativ gtest så regner med den dritten kommer iløpet av et par dager[emoji35]
 
Hvordan går det med alle sammen? Jeg har vært alene med frøkna noen dager, så har vært litt surrete og trøtt [emoji14] Mye mulig det er noen oppdateringer jeg ikke har fått med meg...

Passert IKM/ikke oppdatert
Minidrøm
tutta 24
onskebaby2018
Sitrus
Bølle_frø
ØnskermegenlitenGullfu
MallaMo
<3Lykkelig<3

Ikm i dag er Bobla. Hvordan ser det ut? :)


Edit: glemte bort oppdateringa til Bobla tidligere i uka da... sorry
 
Last edited:
Hvordan går det med dagens jenter? :)

FREDAG 4.8
Ønsker en liten en - pp 16 -B1 - el 22.juli - ikm 4.august
Sitrus. - pp7(pp1 etter MA) - b1 - el ca 22.07 - IKM ca 4.08
Bølle_frø - pp1 - B2
onskebaby2018 - Pp4 - el 22.7 - ikm 4.8

Sein oppdatering herfra, men er ikke gravid hvertfall. Har hatt mye blødning til å fra men ingen tr, kroppen er tydeligvis fortsatt helt på styr etter MAen selv om det er to måneder siden nå.

Gratulerer så mye til alle gravide!!! :)
 
Sein oppdatering herfra, men er ikke gravid hvertfall. Har hatt mye blødning til å fra men ingen tr, kroppen er tydeligvis fortsatt helt på styr etter MAen selv om det er to måneder siden nå.

Gratulerer så mye til alle gravide!!! :)

Kan vel ta litt tid før kroppen kommer seg etter en slik påkjenning :(
Krysser fingrene for at det klaffer raskt igjen og at spira blir helt til termin ♡
 
Back
Topp