IKM Uke 31

Negativ test i dag å Lite tro på at det har skjedd noe denne mnd gitt. Fortsatt ingen tegn til tanta, men dagen er enda ung.
Vært gravid før og da har testen vært ganske tydelig ved forventet mens. Så nå håper jeg den nesten bare kommer i dag så ikke syklusen min har blitt ustabil.
Sett meg gjerne opp på listen ;)

Skal du teste på nytt i dag?
Kanskje du gidder å fylle ut det du ønsker her, så kan jeg bare klippe å lime ;) krysser fingrene for deg :D

Nick - PP? - B - EL - IKM

Jeg fikk positiv digital på morgenen i dag :D
Og har allerede fått time hos legen [emoji14]
 
d3cebaa568bf28fc7952b3cce03e1aec.jpg


Tidligtest. Bare å sette meg opp på tr først som sist, hun kommer imorgen gitt. [emoji36] [emoji36] [emoji20]
 
Gratulerer!!!!

Hva betyr alle forkortelsene?

Her er det murring så tanta kjem nok! Tenker at sjansen for at jeg er gravid er lik 0 når er fortsatt har negativ test og mens murring. Men er bare 2 på periode og sluttet med p pillene i slutten av mai.
 
IKM I dag, negativ test. Og mens murring. Hadde dere levd som om dere ikke var gravid da? Hvor mange dager over IKM uten at tanta kommer hadde dere hentet med å leve som om dere ikke var gravid?
 
Gratulerer!!!!

Hva betyr alle forkortelsene?

Her er det murring så tanta kjem nok! Tenker at sjansen for at jeg er gravid er lik 0 når er fortsatt har negativ test og mens murring. Men er bare 2 på periode og sluttet med p pillene i slutten av mai.

Nick: brukernavn
PP: prøveperiode
B: hvilket barn man prøver på
EL: når eggløsning var
IKM: ikke kommende mens

Må ikke skrive opp alt da.
Setter deg bare opp i dag jeg, så kan du velge selv:)
 
d3cebaa568bf28fc7952b3cce03e1aec.jpg


Tidligtest. Bare å sette meg opp på tr først som sist, hun kommer imorgen gitt. [emoji36] [emoji36] [emoji20]
Håpet er ikke ute før hun faktisk dukker opp ♡
 
Her startet dagen med lysebrun utflod. Har ikke ikm før på søndag, så jeg håper ikke tr har tenkt å komme allerede. Vært på do et par ganger i løpet av arbeidsdagen uten å se noe mer brunt, så jeg får håpe at det bare var noe annet.
 
Her startet dagen med lysebrun utflod. Har ikke ikm før på søndag, så jeg håper ikke tr har tenkt å komme allerede. Vært på do et par ganger i løpet av arbeidsdagen uten å se noe mer brunt, så jeg får håpe at det bare var noe annet.
Håper det er pga spire ♡ hvordan går det i dag?
 
Hvordan går det med disse jentene da? :)

TIRSDAG 1.8
<3Lykkelig<3 - PP1 - B3 - EL 18.07 - IKM 01.08
MallaMo - pp21
XuperB - PP5 etter dødfødsel -EL ca 20-22.07 - IKM 30.07-1.08
Marri12 - pp 7 - B1 - EL 18. juli - IKM 1. august
 
Håper det er pga spire ♡ hvordan går det i dag?
Bittelitt lys brun/rosa utflod og negativ gtest. Spørs om syklusen ikke er helt stabil etter SA'en enda. Ingenting som tyder på at det har klaffet denne gangen, så da kan TR like gjerne komme så vi kan prøve på nytt :)
 
Spotter litt, men fortsatt høy temp. Negativ g-tester. Så ser ut som jeg får tosifra lf denne mnd! :D
 
Bittelitt lys brun/rosa utflod og negativ gtest. Spørs om syklusen ikke er helt stabil etter SA'en enda. Ingenting som tyder på at det har klaffet denne gangen, så da kan TR like gjerne komme så vi kan prøve på nytt :)
Håper du får et ordentlig svar snart da. Har du hatt en syklus i mellom, eller er denne syklusen regnet utifra SA? ♡
 
Spotter litt, men fortsatt høy temp. Negativ g-tester. Så ser ut som jeg får tosifra lf denne mnd! :D
Håper testen blir positiv jeg ♡
Om ikke, så er det ihvertfall veldig bra om lf kommer seg mot normallengde :D
 
Håper testen blir positiv jeg ♡
Om ikke, så er det ihvertfall veldig bra om lf kommer seg mot normallengde :D

Sånn flaks har ikke jeg, får være fornøyd med lengre lutealfase i det minste. :D
 
Håper du får et ordentlig svar snart da. Har du hatt en syklus i mellom, eller er denne syklusen regnet utifra SA? ♡
Jeg hadde en SA i mai og en ny i juni, men etter den i juni fikk jeg ikke en ordentlig blødning. Vi ble derfor anbefalt av St. Olavs å vente en syklus med å prøve på nytt.
 
Dagens tester, bilde tatt ei god stund etter fristen da jeg ikke tok med mobilen ned i morges. Øverste er stav som er plukket fra hverandre. 10 mlU i sensitivitet. Nederste er strimmel med 25 mlU. Klarer ikke å se noe nei. 10 dpo/ikm idag.

8728026e068bfe284855484ac8a2ef8e.jpg


b8d4763a35b2052d421aad11ae06318c.jpg
 
En positiv test lørdag . Ikm 29 ingen positiv test etter det. Føler meg usikker
 
Hvordan går det med disse jentene da? :)

TIRSDAG 1.8
<3Lykkelig<3 - PP1 - B3 - EL 18.07 - IKM 01.08
MallaMo - pp21
XuperB - PP5 etter dødfødsel -EL ca 20-22.07 - IKM 30.07-1.08
Marri12 - pp 7 - B1 - EL 18. juli - IKM 1. august

IMG_0799.JPG


Fikk denne i går kveld! Men spotter enda lyst brunt, så er litt urolig.
 
Back
Topp