IKM UKE 28 - 2018

Da kom endelig tanta, noen dager for sent! Egentlig burde jeg da hoppe over til ukm uke 29, men håper det er greit at jeg henger med dere videre [emoji4][emoji28]
Så nå blir det gyn time i morgen for å vurdere hvilke medisiner jeg skal ta denne runden [emoji4]
 
Legger ved testen fra i dag tidlig. Første testen. Kanskje ikke så lenge til EL? (har veldig korte sykluser tydeligvis, så tenkte å teste tidlig, siden jeg har så mange tester :p)
 

Vedlegg

  • 3DD50877-3FE8-4328-A575-A32D4958455D.jpeg
    3DD50877-3FE8-4328-A575-A32D4958455D.jpeg
    286,5 KB · Visninger: 63
Legger ved testen fra i dag tidlig. Første testen. Kanskje ikke så lenge til EL? (har veldig korte sykluser tydeligvis, så tenkte å teste tidlig, siden jeg har så mange tester :p)

Nå funker ikk el tester på meg siden jeg har pcos, men vet at di kan se slik ut ganske lenge før man får positiv [emoji4]
Men det er spennende å teste da [emoji87]
 
Nå funker ikk el tester på meg siden jeg har pcos, men vet at di kan se slik ut ganske lenge før man får positiv [emoji4]
Men det er spennende å teste da [emoji87]
Ja, du har nok rett, hihi. Men ja, moro å teste :D håper jeg slepper å gjøre det flere mnd :D
 
Da kom endelig tanta, noen dager for sent! Egentlig burde jeg da hoppe over til ukm uke 29, men håper det er greit at jeg henger med dere videre [emoji4][emoji28]
Så nå blir det gyn time i morgen for å vurdere hvilke medisiner jeg skal ta denne runden [emoji4]

Samme her - gyn time på torsdag! Oppdater på hva du får [emoji4]
 
CD8 og har begynt el testing. Regner ikke med at el kommer før på søndag, men må nesten teste for å ikke gå glipp av noe [emoji4]
 
Samme her - gyn time på torsdag! Oppdater på hva du får [emoji4]

Det skal jeg! Håpet var gonal f men spørs om vi rekker det siden vi skal på ferie, da blir det vel dobbel letrozol igjen. Men vi får se [emoji4]
Hva tror du det blir for deg?
 
Med kortere og kortere sykluser så melder jeg meg inn her.

:Twinni - pp7- b3- el vet ikke - ikm ca 15.7?
:)
 
Hvor tidlig bør jeg teste etter el? Aldri gjort det før.. hvor er det best å bestille fra?
 
Hvor tidlig bør jeg teste etter el? Aldri gjort det før.. hvor er det best å bestille fra?
Har man en syklus på ca 28 dager så begynner man ca å teste på cd10. har man kortere eller lengre sykluser begynner man antall dager før eller senere.
Jeg bruker de grønne testene fra Helm hos www.tostreker.no og er veldig fornøyd med de :)
 
CD 10, bare 3 dager til EL testing begynner :)
 
Det skal jeg! Håpet var gonal f men spørs om vi rekker det siden vi skal på ferie, da blir det vel dobbel letrozol igjen. Men vi får se [emoji4]
Hva tror du det blir for deg?

Jeg vet ikke helt. Jeg hadde min 3. MA nå i mai så er blitt utredet for habituell abort. Mulig resultatene foreligger allerede på fredag så er ganske spent egentlig.

Etter medisinsk abort i mai pga. MA’en var jeg på etterkontroll for 2 uker siden. Da så han noe som så ut som en polypp, men det kunne også være rester - så det skal også sjekkes på torsdag. Forhåpentligvis var det rester som har kommet ut med denne mensen som jeg har nå.

Har ikke fått noe tidligere, men i den siste graviditeten min fikk jeg Litinus og Abyl-E fra uke 7. Mulig det var for sent! Jeg trenger ikke noe for eggløsning - det kommer av seg selv, men blir nok satt på noe som jeg skal ta rett etter. Vi får se!
 
Hvor tidlig bør jeg teste etter el? Aldri gjort det før.. hvor er det best å bestille fra?

Kjipt at den ikke satt for deg denne måneden! Tipper det er mange av oss som går igjen i de samme IKM gruppene. Dessverre!

Hvor lang er syklusen din? Første gang jeg testet for EL testet jeg fra dagen etter mensen var over. Det var nok unødvendig, men jeg hadde aldri gjort det før så var redd for å glipp av eggløsningen. Da testet jeg bare morgen. Så når testen begynte å nærme seg positiv begynte jeg å teste morgen og kveld. Det kan jo være en ide å gjøre det sånn siden syklusen er kort og blir kortere og kortere. Da er du hvertfall sikker ;)

Jeg bestiller babyplan sine. Synes de er billig og bra. Får de hjem i posten ila. 2-3 dager :)
 
Kjipt at den ikke satt for deg denne måneden! Tipper det er mange av oss som går igjen i de samme IKM gruppene. Dessverre!

Hvor lang er syklusen din? Første gang jeg testet for EL testet jeg fra dagen etter mensen var over. Det var nok unødvendig, men jeg hadde aldri gjort det før så var redd for å glipp av eggløsningen. Da testet jeg bare morgen. Så når testen begynte å nærme seg positiv begynte jeg å teste morgen og kveld. Det kan jo være en ide å gjøre det sånn siden syklusen er kort og blir kortere og kortere. Da er du hvertfall sikker ;)

Jeg bestiller babyplan sine. Synes de er billig og bra. Får de hjem i posten ila. 2-3 dager :)
Ja, blir kjipere for hver måned. Kjenner dessverre igjen flere av navnene i de ulike ikm-gruppene. Håper det klaffer for noen gjengangere nå :Heartred
Kanskje greit å teste etter når eggløsningen faktisk er?
Bestilte fra babyplan nå. Takk! Følger din plan nå, hørtes lurt ut. :)
 
Ser ut som EL enten kommer 26 eller 27 juni. 26 juni er mannen borte. Hvis EL er den 26, så holder det jo at man hopper i køya 25. Men om den kommer 27 juni, lever de i over 2 døgn i egglederen? :wideyed::angelic: Rekker forhåpentligvis å ha seg den 27 når han kommer hjem. Vil ikke at det skal stå på innsatsen xsmile6;)
 
Back
Topp