IKM UKE 28 - 2018

Jeg kjenner følelsen [emoji23] alltid spennende å høre hva gyn har å si [emoji86] jeg finner det veldig betryggende også, å «vite» at det feks finnes egg osv!

Lykke til[emoji254]

Alt så supert ut! Det som så ut som en polypp var nå borte og slimhinnen så bra ut. Også fikk vi resultatene fra utredningen - ingenting galt med noen av oss. Så det er jo bra! Blir litinus og abyl-e fra positiv test neste gang. Er ikke så mye annet å gjøre da enn å håper at det snart er vår tur [emoji4]
 
Alt så supert ut! Det som så ut som en polypp var nå borte og slimhinnen så bra ut. Også fikk vi resultatene fra utredningen - ingenting galt med noen av oss. Så det er jo bra! Blir litinus og abyl-e fra positiv test neste gang. Er ikke så mye annet å gjøre da enn å håper at det snart er vår tur [emoji4]

Så bra [emoji2] krysser fingrene [emoji254]
 
Ser jeg ble flyttet frem da TR kom tidligere en antatt. Så da er det riktige (sånn ca hvertfall):
Sørlending_jenta - PP2 - B2 - EL 26.06 - IKM 11.07
 
Nå har jeg satt første sprøyte med gonal f - helt alene [emoji87] merker jeg er litt stolt, har egentlig sprøyteskrekk så dette var vanskelig[emoji23]

Tøff du er [emoji5][emoji1303] Jeg tør ikke selv, så her må mannen være sykepleier [emoji38]
 
Tøff du er [emoji5][emoji1303] Jeg tør ikke selv, så her må mannen være sykepleier [emoji38]

Mannenin har alltid satt ovitrelle på meg, men nå er han på sjøen så da måtte jeg [emoji86][emoji23]
 
Da ser det ut som min syklus er mer stabil! [emoji3] Sist mens 7 juni. Idag har jeg elsmerter, bare 15 dager etter[emoji3] Har ikke fått ebay testene enda[emoji13] Så må bare kjenne på kroppen, pleier å få veldig posetiv når jeg har elsmerter. Jeg har pleid å få elsmertene på ettermiddag/ kveld. Men nå fikk jeg de morgenen, så satse på at el er idag[emoji846] Så da sier jeg at jeg er 1 dpo imorgen[emoji3]

Vet du hva?! Mens jeg sitter og skriver dette her, så kommer svigerfar med pakken med eltester![emoji16] Da må de ha kommet tidligt el. seeenere i går! Springer opp, og tar en test, selv om jeg gikk på do for litt siden...
 
Da ser det ut som min syklus er mer stabil! [emoji3] Sist mens 7 juni. Idag har jeg elsmerter, bare 15 dager etter[emoji3] Har ikke fått ebay testene enda[emoji13] Så må bare kjenne på kroppen, pleier å få veldig posetiv når jeg har elsmerter. Jeg har pleid å få elsmertene på ettermiddag/ kveld. Men nå fikk jeg de morgenen, så satse på at el er idag[emoji846] Så da sier jeg at jeg er 1 dpo imorgen[emoji3]

Vet du hva?! Mens jeg sitter og skriver dette her, så kommer svigerfar med pakken med eltester![emoji16] Da må de ha kommet tidligt el. seeenere i går! Springer opp, og tar en test, selv om jeg gikk på do for litt siden...

Se her ja[emoji3] Da skjer nok el idag[emoji3]
IMG_2015.JPG
 
Hei alle sammen :) jeg vil gjerne være med her!

Mikaela89 - PP2 - B0 - EL 29.06 - IKM 13.07
Forrige måned var vår første offesielle "prøvemnd". Og jammen ble ikke eller forsinket for første gang på evigheter slik at vi bommet totalt :( (vi er ikke av de som har sex flere ganger i uken til vanlig).

Så nå prøver vi igjen, og håper på å treffe bedre denne gang. Vi skal på ferie sammen med hans familie rundt eller, og han er litt reservert mot å ha sex i nærheten av dem, men vi får se hva vi kan få til :rolleyes:.

Lykke til alle sammen!
Da har jeg lagt deg til, men jeg rettet deg til B1, siden det står for prøver på barn nr. 1 :) Masse lykke til!
 
Noen som har Tips til hva som er bra å ta i dpo land? Har hørt at ananas kan være bra. Går det greit med ananas ringer i boks, el. juice?
 
Noen som har Tips til hva som er bra å ta i dpo land? Har hørt at ananas kan være bra. Går det greit med ananas ringer i boks, el. juice?
Fersk ananas er best, kjernen er viktig å spise fordi det er der bromelain er mest konsentrert. Syns jeg har lest at når de er på boks så er det varmebehandlet og da er det ikke så mye bromelain igjen. Man deler opp en ananas i 5 skiver og spiser en skive hver dag fra 1-5dpo. Jeg drikker ananas juice i tillegg de dagene :)
Tar også babyklister i dpo land.
 
Når ville dere sagt 1 dpo er? Idag eller imorgen. Jeg fikk el smerter igår morges, og teststreken kom opp før kontroll streken. Utover dagen gikk det litt saktere, men fortsatt posetiv. Den siste av de med mange er på grensen til negativ, men fortsatt posetiv. Den nederste som jeg tok imorges er negativ. Det sies jo at vi teller 1dpo, dagen etter negativ. Men føler selv at el skjedde når jeg fikk elsmertene igår morges?? Hva tror dere? Skal jeg bare gå ut fra eltesten? Vis vedlegget 263962
 
Dag 2 med EL test og cb digital sier høy :) spennende å se hvor mange dager med høy, og om jeg får max. Temper i tillegg :)
 
Når ville dere sagt 1 dpo er? Idag eller imorgen. Jeg fikk el smerter igår morges, og teststreken kom opp før kontroll streken. Utover dagen gikk det litt saktere, men fortsatt posetiv. Den siste av de med mange er på grensen til negativ, men fortsatt posetiv. Den nederste som jeg tok imorges er negativ. Det sies jo at vi teller 1dpo, dagen etter negativ. Men føler selv at el skjedde når jeg fikk elsmertene igår morges?? Hva tror dere? Skal jeg bare gå ut fra eltesten? Vis vedlegget 263962

Jeg vil si at de to nederste er negativ og at 1dpo derfor definitivt er i dag [emoji5]
 
Når ville dere sagt 1 dpo er? Idag eller imorgen. Jeg fikk el smerter igår morges, og teststreken kom opp før kontroll streken. Utover dagen gikk det litt saktere, men fortsatt posetiv. Den siste av de med mange er på grensen til negativ, men fortsatt posetiv. Den nederste som jeg tok imorges er negativ. Det sies jo at vi teller 1dpo, dagen etter negativ. Men føler selv at el skjedde når jeg fikk elsmertene igår morges?? Hva tror dere? Skal jeg bare gå ut fra eltesten? Vis vedlegget 263962

Jeg ville tenkt 1 dpo i dag [emoji4]
 
Back
Topp