IKM UKE 28 - 2018

Ser ut som EL enten kommer 26 eller 27 juni. 26 juni er mannen borte. Hvis EL er den 26, så holder det jo at man hopper i køya 25. Men om den kommer 27 juni, lever de i over 2 døgn i egglederen? :wideyed::angelic: Rekker forhåpentligvis å ha seg den 27 når han kommer hjem. Vil ikke at det skal stå på innsatsen xsmile6;)

Ja sæden kan jo leve opptill 5 døgn sies det [emoji4]
 
Aahg! Virker som om jeg har ph i ubalanse nedentil.. ikke akkurat optimale forhold for å få til å lage baby! Håper det går seg til.. noen som vet om man kan ta ph kapsel før prøve perioden?
 
Jeg vet ikke helt. Jeg hadde min 3. MA nå i mai så er blitt utredet for habituell abort. Mulig resultatene foreligger allerede på fredag så er ganske spent egentlig.

Etter medisinsk abort i mai pga. MA’en var jeg på etterkontroll for 2 uker siden. Da så han noe som så ut som en polypp, men det kunne også være rester - så det skal også sjekkes på torsdag. Forhåpentligvis var det rester som har kommet ut med denne mensen som jeg har nå.

Har ikke fått noe tidligere, men i den siste graviditeten min fikk jeg Litinus og Abyl-E fra uke 7. Mulig det var for sent! Jeg trenger ikke noe for eggløsning - det kommer av seg selv, men blir nok satt på noe som jeg skal ta rett etter. Vi får se!

Åh så trist å høre [emoji173]️ håper det går bedre denne gangen!

Lutinus er noe herk, men det funket for meg da jeg gikk gravid med sønnen min. Jeg begynte ikke før uke 20 da (forkortet livmorhals og fare for prematur). Gikk på det til uke 36, så mye gris [emoji85] men ja, det hørtes sent ut, han vil sette meg på lutinus så raskt som mulig når jeg blir gravid neste gang..
 
Aahg! Virker som om jeg har ph i ubalanse nedentil.. ikke akkurat optimale forhold for å få til å lage baby! Håper det går seg til.. noen som vet om man kan ta ph kapsel før prøve perioden?

Vet noen gjør det, men jeg aner ikke. Kontakte legen å spørre? [emoji4]
 
Ser ut som EL enten kommer 26 eller 27 juni. 26 juni er mannen borte. Hvis EL er den 26, så holder det jo at man hopper i køya 25. Men om den kommer 27 juni, lever de i over 2 døgn i egglederen? :wideyed::angelic: Rekker forhåpentligvis å ha seg den 27 når han kommer hjem. Vil ikke at det skal stå på innsatsen xsmile6;)

Tror jeg leste et sted at selv om de sier sæden kan leve inntil 5 døgn, er det mer realistisk at de overlever 3 døgn. Men er er jo innafor :) Bare viktig å tenke på at det har samlet seg opp nok sæd, men samtidig ikke at den er for gammel. Kjør på annenhver dag fra nå
 
Tror jeg leste et sted at selv om de sier sæden kan leve inntil 5 døgn, er det mer realistisk at de overlever 3 døgn. Men er er jo innafor :) Bare viktig å tenke på at det har samlet seg opp nok sæd, men samtidig ikke at den er for gammel. Kjør på annenhver dag fra nå
Ja, satser på det går fint :)
 
Aahg! Virker som om jeg har ph i ubalanse nedentil.. ikke akkurat optimale forhold for å få til å lage baby! Håper det går seg til.. noen som vet om man kan ta ph kapsel før prøve perioden?
Samme her! Jeg har tatt i bruk den som heter lactalbalans eller noe nå. Den står at trygt kan brukes under graviditet, så da vil jeg hvert fall tro den kan brukes i pp :)
 
Masse lykke til [emoji322][emoji322] Når begynner du?

Tusen takk [emoji2][emoji254] første sprøyte i morgen kveld! har ikke prøvd denne kuren før, kun letrozol, så er veldig spent [emoji4]
 
Hei alle sammen :) jeg vil gjerne være med her!

Mikaela89 - PP2 - B0 - EL 29.06 - IKM 13.07

Forrige måned var vår første offesielle "prøvemnd". Og jammen ble ikke eller forsinket for første gang på evigheter slik at vi bommet totalt :( (vi er ikke av de som har sex flere ganger i uken til vanlig).

Så nå prøver vi igjen, og håper på å treffe bedre denne gang. Vi skal på ferie sammen med hans familie rundt eller, og han er litt reservert mot å ha sex i nærheten av dem, men vi får se hva vi kan få til :rolleyes:.

Lykke til alle sammen!
 
Hei alle sammen :) jeg vil gjerne være med her!

Mikaela89 - PP2 - B0 - EL 29.06 - IKM 13.07
Forrige måned var vår første offesielle "prøvemnd". Og jammen ble ikke eller forsinket for første gang på evigheter slik at vi bommet totalt :( (vi er ikke av de som har sex flere ganger i uken til vanlig).

Så nå prøver vi igjen, og håper på å treffe bedre denne gang. Vi skal på ferie sammen med hans familie rundt eller, og han er litt reservert mot å ha sex i nærheten av dem, men vi får se hva vi kan få til :rolleyes:.

Lykke til alle sammen!

Lykke til :) PP2 på oss også.
 
CD6, tr er over og straks til gyn. Tenk å glede seg til det?! Må ha klikka for meg på et eller annet tidspunkt! [emoji33]

Jeg kjenner følelsen [emoji23] alltid spennende å høre hva gyn har å si [emoji86] jeg finner det veldig betryggende også, å «vite» at det feks finnes egg osv!

Lykke til[emoji254]
 
Back
Topp