IKM UKE 28 - 2018

Hva betyr alle forkortelsene dere skriver om?
Her finner du en oversikt over de fleste forkortelsene vi bruker :)
http://forum.babyverden.no/threads/oversikt-over-forkortelser-som-brukes.1916796/
På disse ikm trådene så står B for hvilket barn i rekken man prøver på. B1 prøver på første, B2 prøver på andre osv. PP er hvilken prøveperiode man er inne i. EL er eggløsningsdato. IKM er ikke kommende mens, den datoen mensen er forventet men vi håper ikke kommer :)
 
Bra jeg ikke startet å teste senere enn cd 13. Fikk max idag på CD 15! :) gøy at syklus virker så tilbake så fort etter abort nr 2!
Aksjer har blitt lagt inn masse de siste dagene og skal legges inn fremover og :p:p
 
Snapchat-902945853.jpg

Hva tenker dere? Positiv test i morgen?[emoji4]
 
Vis vedlegget 264087
Hva tenker dere? Positiv test i morgen?[emoji4]

Den kan bli posetiv imorgen, el. så kan det ta enda flere dager før den blir posetiv. Slik er det med meg. Kan ha litt sterkere enn den siste din i flere dager, før den blir posetiv. Men kan jo ikke bli det samme med deg[emoji846] Hvilken CD er du på? Jeg fikk sterke eltest CD 8, fikk veldig posetiv CD 15 på morgenen, så el ble nok på kvelden[emoji846]
 
Den kan bli posetiv imorgen, el. så kan det ta enda flere dager før den blir posetiv. Slik er det med meg. Kan ha litt sterkere enn den siste din i flere dager, før den blir posetiv. Men kan jo ikke bli det samme med deg[emoji846] Hvilken CD er du på? Jeg fikk sterke eltest CD 8, fikk veldig posetiv CD 15 på morgenen, så el ble nok på kvelden[emoji846]

Er nå på cd 12[emoji4] er spent siden forrige syklus baare ble tøv
 
Tok ut spiralen i april etter 5+2 år med Mirena, og har hatt syklus på 26 og 24 dager nå etter spiral-uttak. Første syklus jeg tester etter EL og temper. Foreløpig ikke hatt EL og er på CD9. Håper ikke lutealfasen er defekt :(
 
Rjente22 - pp 23? 24? 25? (Mistet tellingen) - b1- el 27.06 - ikm 12.07
Å, så koselig! Vi er i samme gruppe jo :Heartred Håper nesten mest det går for deg da, det hadde du fortjent nå! Jeg har jo ikke dårlig tid egentlig, men hadde jo vært morsomt om det klaffet på første. Da kan vi bruke alle klærne om igjen, siden gutten vi har nå også ble født i mars!
 
Hører egentlig til her men lyst å bare gi opp heile prøvinga [emoji22]

Lite sjans for aksjer denne uka og når vi burde få lagt inn er han liksom dårlig og heilt tett av astmaen [emoji45]

Begynner å tro det ikke er meningen snuppa skal få søsken [emoji22]
 
Hører egentlig til her men lyst å bare gi opp heile prøvinga [emoji22]

Lite sjans for aksjer denne uka og når vi burde få lagt inn er han liksom dårlig og heilt tett av astmaen [emoji45]

Begynner å tro det ikke er meningen snuppa skal få søsken [emoji22]
Stor klem til deg ❤️❤️
 
Tok ut spiralen i april etter 5+2 år med Mirena, og har hatt syklus på 26 og 24 dager nå etter spiral-uttak. Første syklus jeg tester etter EL og temper. Foreløpig ikke hatt EL og er på CD9. Håper ikke lutealfasen er defekt :(
Kanskje kroppen jobber med å stabilisere seg? Standard LF er på 12-16. Og den er defekt hvis den er kortere enn 10 dager, så du har jo fremdeles noen dager igjen før det :) Hvordan ser testene ut? Begynner de å bli sterkere?
 
Back
Topp