IKM uke 23

Litt spennende og ikke ha testet etter EL skikkelig. Hadde 2 tester denne pp, men bommet helt med testingen. Mistenker at EL kom tidligere, så tror jeg er 1 eller 2 dpo.
 
2r266q1.jpg


Denne må jo være positiv.
 
Da begynner det å nærme seg for oss også :) forventet el var på torsdag, men spørs om den kommer før.
 

Vedlegg

  • IMG_8450.JPG
    IMG_8450.JPG
    973,9 KB · Visninger: 40
Jaja, fikk inn litt aksjer i dag, spørs om det blir noe i morgen. Orker rett og slett ikke stresse.
 
Skikkelig øm i livmora i dag, håper det er et godt tegn og at ho tar godt i mot svømmerne :D:smiley-ashamed004
 
Skikkelig øm i livmora i dag, håper det er et godt tegn og at ho tar godt i mot svømmerne :D:smiley-ashamed004

Samme her :D
Klør nesten der inne :D Er akkurat som om det er økt blodtilførsel :D
 
Jobb "mor" jobb :laughing021 kanskje de slipper flere egg samtidig denne gang, aldri merket slik ømhet rundt el før :D

Hehehehe, må jobbe ja ;)
Jeg var hos GU på fredag for å sjekke der inne, så jeg vet det er 2 egg som slipper denne runden. Håper et av de blir befruktet og klorer seg fast :D
 
El er på fredag her, så vi starter vel i morgen [emoji16] Tester ikke etter el, men har ganske tydelig tegn på når det nærmer seg [emoji4] Funket flott med de to andre [emoji1362]
 
Hehehehe, må jobbe ja ;)
Jeg var hos GU på fredag for å sjekke der inne, så jeg vet det er 2 egg som slipper denne runden. Håper et av de blir befruktet og klorer seg fast :D
Skal imorgen, hadde håpet å få se hvordan d står til med eggene, men hvis det slipper allerede i dag vet jeg ikke hva hun får se. Spennende. Bare for å sjekke om alt er greit siden jeg ikke har blitt gravid igjen etter utskrapning rett etter jul.
 
Skal imorgen, hadde håpet å få se hvordan d står til med eggene, men hvis det slipper allerede i dag vet jeg ikke hva hun får se. Spennende. Bare for å sjekke om alt er greit siden jeg ikke har blitt gravid igjen etter utskrapning rett etter jul.

Ønsker deg masse masse lykke til :D
 
kunne ikke vært noe sterkere den streken i kveld. nå håper jeg bare det klaffer![emoji173]️ la inn aksjer i morges og tenker å gjøre det imorgen også. greit å "lade" skuddene litt[emoji23]
 

Vedlegg

  • Image1526936094.740867.jpg
    Image1526936094.740867.jpg
    120,2 KB · Visninger: 39
Negativ El-test i kveld, så da er vel EL rett rundt hjørnet. Veldig merkelig. EL på cd13 liksom. Er alltid på cd15-16. Må nok teste i et par dager til, sånn i tilfelle.
 
Back
Topp