IKM uke 23

Note to self: ikke se på fødeavdelingen i tr-uka! Sitter å strigråter når babyene blir født [emoji28][emoji85]
 
Note to self: ikke se på fødeavdelingen i tr-uka! Sitter å strigråter når babyene blir født [emoji28][emoji85]
Trenger ikke å være i tr uka engang for å gråte av det programmet. Kan ikke se på det jeg, blir så rørt! Og samtidig så sjalu..
 
Tiden går ihvertfall fort nå i mai. Cd7 allerede. Tenker jeg begynner el-testinga cd11. EL kommer vel 15/16, som vanlig.

Denne gangen hadde det nesten vært fint om den kom et par dager seinere, for mannen og jeg skal bort på tur, bare vi to, på cd17.
 
Håpefulle2018 - pp3 etter MA - b1 - el 24.05 - ikm 8.06

Slenger meg på her og satser på at dette blir siste prøvetråd for oss❤️
 
Dag 7 med blod! Hva skjedde med de 4 dagene jeg bruker å ha??
 
Tilbud på tester i alle typer på komplettapotek i dag[emoji173]️

Bestilt cb el test med dobbel hormoninfikator, har enkel fra før. Å 3 g testa m ukesindikator. Alt bestilt dær. Elske komplett apotek sine tilbud
 
Vi ble hjemme i helgen. [emoji4] nå kjenner jeg at EL smerter begynner å melde sin ankomst. Har kun 2 EL tester i hus, og tenkte å ta en på søndags ettermiddag, og mandag. Aksjer idag og søndag, mest fordi vi vil, har terget gubben i flere dager nå [emoji23]
 
Dette er min 3 pp etter MA i desember 17. Har nå byttet lege og endelig fått en som virkelig tar meg på alvor. Vi tok blodprøver som viste at jeg har veldig lavt d-vitamin (27) og jernlager (10). Har lest meg frem til at dette kan gjøre det vanskeligere å bli gravid og lettere å miste. Vil virkelig råde alle til å sjekke seg hos legen, før det har gått 1 år med prøving (vi prøvde 9 mnd før det gikk i fjor).. En blodprøve tar ikke lang tid og det kan ha mye å si! :Heartred Jeg har allerede begynt å teste for eggløsning.. Redd for å gå glipp av noe. Min syklus er helt på bærtur etter MA, men satser på at alle gode ting er tre denne gang. :love7
 
Startet testing etter el nå, ser ut som om det nærmer seg, selv om den ikke er forventet før tirsdag/onsdsg :) time til gyn på tirsdag. Bare for å sjekke om alt er som det skal etter utskrapning i januar, og har ikke blitt gravid igjen etter det. Satser på og få ul også, for å se om el kommer eller har vært. Men tenkte litt, burde starte med aksjelegging, er ikke det litt ekkelt og evt ha sex kvelden før timen? Tenker for gyn sin del som skal oppi der og grave :rolleyes: men må jeg så må jeg :oops:
 
Back
Topp