IKM uke 23

Eller negativ.. teststreken er like sterk som kontrollstreken. Var sterkere ista da.

Tar jeg feil eller er det ikke når du får like sterke streker at den er positiv og de to kommende dagene etter positiv test (ca) så er du mest fruktbar?[emoji848] Hopp i høyet[emoji9]
 
Kroppen er litt treig etter prevensjonsslutt, men EL-test nærmer seg positiv først i dag, så da hører jeg nok mer hjemme her enn i uke 22.

reyni - pp1 - b1 - el 23.05? - ikm tidlig uke 23.

Spennende å være prøver!
 
Tar jeg feil eller er det ikke når du får like sterke streker at den er positiv og de to kommende dagene etter positiv test (ca) så er du mest fruktbar?[emoji848] Hopp i høyet[emoji9]

Jo, men teststreken var sterkere enn kontrollstreken tidligere på dagen, så når da teststreken er blitt svakere så er testen på vei til å bli negativ.:)

EL kommer alt fra 12 til 36 timer etter positiv EL-test, og min var veldig positiv på ettermiddagen og svakere på kvelden. Så da er nok EL på gang nå.

Får ikke hoppet i høyet, er på jobb.:p
 
SloppyJane - pp siden aug2016 - b3 - el ca 25 - ikm ca 9.

Usikker på syklus - første mens etter ma i april startet 10 mai
 
Jo, men teststreken var sterkere enn kontrollstreken tidligere på dagen, så når da teststreken er blitt svakere så er testen på vei til å bli negativ.:)

EL kommer alt fra 12 til 36 timer etter positiv EL-test, og min var veldig positiv på ettermiddagen og svakere på kvelden. Så da er nok EL på gang nå.

Får ikke hoppet i høyet, er på jobb.:p

Hehe, her gikk det litt i surr sent på kvelden. Da ligger vi nokså likt i løypa, spennende det her! Masse lykke til[emoji5]
 
SloppyJane - pp siden aug2016 - b3 - el ca 25 - ikm ca 9.

Usikker på syklus - første mens etter ma i april startet 10 mai

Huff så trist at vi er fler om det..[emoji173]️ Håper du har kommet deg. Blir spennende å følge deg! Har du begynt å teste?
 
Da er visst eggløsningen på vei litt fortere enn forventet denne mnd. Bare bra det, så vi kommer oss i dpo land. De neste 14 dagene blir lange[emoji42] (nederste testen er fra i dag tidelig, begynner å bli svakere enn gårsdagens tester).
 

Vedlegg

  • IMG_8489.JPG
    IMG_8489.JPG
    138,3 KB · Visninger: 38
Huff så trist at vi er fler om det..[emoji173]️ Håper du har kommet deg. Blir spennende å følge deg! Har du begynt å teste?

Begynte å tempe i dag.
Gjorde det sist og ble gravid på første tempe-runde. Tok også grapefruktjuice og spiste ananas før/etter el - men usikker på om det var årsaken [emoji23]
Skal til gyn neste uke for videre oppfølging etter ma-en og kontroll etter infeksjon i livmora. Så da får vi se..
 
Begynte å tempe i dag.
Gjorde det sist og ble gravid på første tempe-runde. Tok også grapefruktjuice og spiste ananas før/etter el - men usikker på om det var årsaken [emoji23]
Skal til gyn neste uke for videre oppfølging etter ma-en og kontroll etter infeksjon i livmora. Så da får vi se..

Spennende! Her går det i brustabletter som legen har gitt meg for å «booste» som han sa. Spent på om det har noe for seg!

Godt du får komme til kontroll! Ønsker deg masse lykke til[emoji173]️
 
Spennende! Her går det i brustabletter som legen har gitt meg for å «booste» som han sa. Spent på om det har noe for seg!

Godt du får komme til kontroll! Ønsker deg masse lykke til[emoji173]️

Brusetabletter? Nå ble jeg nysgjerrig [emoji16]
 
Brusetabletter? Nå ble jeg nysgjerrig [emoji16]

Da jeg var hos han forje uke ville han at jeg og samboer skulle ta disse brustablettene for å «booste» kroppen (de som prøver har økt behov av innholdet tydeligvis)[emoji5] Fikk også vite at jeg har lavt d-vitamin nivå og jernlager. Så det kan være en av grunnene til at det ikke går så lett.
IMG_8325.JPG
 
Da jeg var hos han forje uke ville han at jeg og samboer skulle ta disse brustablettene for å «booste» kroppen (de som prøver har økt behov av innholdet tydeligvis)[emoji5] Fikk også vite at jeg har lavt d-vitamin nivå og jernlager. Så det kan være en av grunnene til at det ikke går så lett. Vis vedlegget 259195

Aha.. jeg har også lave D-vit nivåer. Har hatt det lenge men får de ikke opp. Mangler folat og b12 i tillegg så nå tar jeg sprøyter med b12 og multivitamin, folat og høydose D-vit.
Rene apoteket her [emoji85]
 
Aha.. jeg har også lave D-vit nivåer. Har hatt det lenge men får de ikke opp. Mangler folat og b12 i tillegg så nå tar jeg sprøyter med b12 og multivitamin, folat og høydose D-vit.
Rene apoteket her [emoji85]

Så rart.. Hørt at kapselform løser seg raskere opp og «funker fortere» om det gir mening. Om du ikke har prøvd det ville jeg kanskje gitt det en sjanse?[emoji16]
 
Da var man i DPO land :D
Flere som har meldt flytting hit?
 
Så rart.. Hørt at kapselform løser seg raskere opp og «funker fortere» om det gir mening. Om du ikke har prøvd det ville jeg kanskje gitt det en sjanse?[emoji16]

Det hjelper ikke med kapselform om ikke tabletter funker. Det som er problemet da er som regel at tarmen ikke klarer å ta opp det som tilføres. Da må det som regel krem eller injeksjon til.:)
 
Back
Topp