IKM uke 23

Hadde EL i går tror jeg. Lagt inn aksjer fire dager på rad nå[emoji23] det er IKKE lett med en toåring i hus. Ble aksjer dagen før pos EL test, samme dag som positiv, og de to påfølgende. Hvis det ikke klaffer nåååå så vet ikke jeg[emoji28]

Lykke til alle sammen[emoji4]
 
Hadde EL i går tror jeg. Lagt inn aksjer fire dager på rad nå[emoji23] det er IKKE lett med en toåring i hus. Ble aksjer dagen før pos EL test, samme dag som positiv, og de to påfølgende. Hvis det ikke klaffer nåååå så vet ikke jeg[emoji28]

Lykke til alle sammen[emoji4]

Wow, imponerende.
Hvordan får dere det til med en 2åring? Trenger ikke detaljer altså :p
Men, være ekstremt stille og kjappe da?
 
Hadde EL i går tror jeg. Lagt inn aksjer fire dager på rad nå[emoji23] det er IKKE lett med en toåring i hus. Ble aksjer dagen før pos EL test, samme dag som positiv, og de to påfølgende. Hvis det ikke klaffer nåååå så vet ikke jeg[emoji28]

Lykke til alle sammen[emoji4]
Her har vi 1 2 åring, 1 på snart 5, og i helgen en på 11, i tillegg til ungdommene på 19 i leiligheten [emoji23] Her blir det kun aksjer på kvelden, etter en runde inn på alle soverom og låst ytterdør [emoji23]
 
Etter at jeg trykte inn detaljer i Ovia appen så sier den at EL var på fredag.. da la vi ingen aksjer!
 
Kjennes ut som jeg har el Idag, men kommer selfølgeli ikke hjem før imorgen kveld [emoji849] el skulle egentlig være imorgen men.. la inn aksjer på torsdag før jeg dro, men spørs om det blir for tili å imorgen forseint [emoji849]
 
Wow, imponerende.
Hvordan får dere det til med en 2åring? Trenger ikke detaljer altså :p
Men, være ekstremt stille og kjappe da?

Vi har bare fått det til etter leggetid og én dag var det da han var sendt i barnehagen, før vi dro på jobb, haha! Og jeg har vært SLITEN fra før, krevde virkelig litt innsats. Men så ble det egentlig litt morsomt, for ingen av oss ønsker et halvhjerta forsøk denne måneden, og ga alt. Sjelden det skjer så ofte ellers. Det vil si aldri :p
 
Kjennes ut som jeg har el Idag, men kommer selfølgeli ikke hjem før imorgen kveld [emoji849] el skulle egentlig være imorgen men.. la inn aksjer på torsdag før jeg dro, men spørs om det blir for tili å imorgen forseint [emoji849]

Egget kan jo leve en stund. Og kanskje EL kommer nærmere i morgen kveld enn du tror:) Legger du inn aksjer i morgen, så er det jo håp!
 
Vi har bare fått det til etter leggetid og én dag var det da han var sendt i barnehagen, før vi dro på jobb, haha! Og jeg har vært SLITEN fra før, krevde virkelig litt innsats. Men så ble det egentlig litt morsomt, for ingen av oss ønsker et halvhjerta forsøk denne måneden, og ga alt. Sjelden det skjer så ofte ellers. Det vil si aldri :p

Hehehe. Håper dere får litt nytelse og kos av det da :D
 
Akkurat fått de minste i seng, så ringer ungdommen å lurer på om de får ta badstu idag, og når de kommer inn så nekter jo han på 11 å gå å sove. [emoji57]
Fikk han i seng, så nå venter jeg bare på at ungdommen skal bli ferdig. [emoji14]
 
Mikaela89 - PP1 - B0 - EL 26.05 - IKM 10.06

Dette er vår første PP, selv om vi har hatt ubeskyttet sex de siste mnd og tenkt at det som skjer det skjer. Men nå er vi offisielt igang, og jeg er så spent :rolleyes:

Lykke til alle sammen!
 
Akkurat fått de minste i seng, så ringer ungdommen å lurer på om de får ta badstu idag, og når de kommer inn så nekter jo han på 11 å gå å sove. [emoji57]
Fikk han i seng, så nå venter jeg bare på at ungdommen skal bli ferdig. [emoji14]

Haha. Lykke til! Håper dere fikk det til!
 
Positiv el i går kveld :) noen dager før forventet, så da får vi håpe aksjer i går og muligens i dag holder. Eller håpe at testen ikke blir negativ før i morgen igjen :angelic:
 
Back
Topp