IKM uke 23

Startet testing etter el nå, ser ut som om det nærmer seg, selv om den ikke er forventet før tirsdag/onsdsg :) time til gyn på tirsdag. Bare for å sjekke om alt er som det skal etter utskrapning i januar, og har ikke blitt gravid igjen etter det. Satser på og få ul også, for å se om el kommer eller har vært. Men tenkte litt, burde starte med aksjelegging, er ikke det litt ekkelt og evt ha sex kvelden før timen? Tenker for gyn sin del som skal oppi der og grave :rolleyes: men må jeg så må jeg :oops:
Tror ikke de bryr seg om verken sæd eller mens blod [emoji4]
 
Noen som trenger rabatt jøder hos komplettapotek?
 
Dette er min 3 pp etter MA i desember 17. Har nå byttet lege og endelig fått en som virkelig tar meg på alvor. Vi tok blodprøver som viste at jeg har veldig lavt d-vitamin (27) og jernlager (10). Har lest meg frem til at dette kan gjøre det vanskeligere å bli gravid og lettere å miste. Vil virkelig råde alle til å sjekke seg hos legen, før det har gått 1 år med prøving (vi prøvde 9 mnd før det gikk i fjor).. En blodprøve tar ikke lang tid og det kan ha mye å si! [emoji813]red Jeg har allerede begynt å teste for eggløsning.. Redd for å gå glipp av noe. Min syklus er helt på bærtur etter MA, men satser på at alle gode ting er tre denne gang. :love7
Hadde MA i februar, startet og prøve igjen med engang, men enda ingenting. Har fått kortere syklus etter det, de siste 3 syklusene har vært på 26 dager, mot normalt 29. Heldigvis har jeg brukt EL test så har ikke gått glipp av EL.
Denne pp så tar vi det som det Kommer, prøver ikke så kjempe mye, klaffer det nå så hadde jeg fått termin 2 dager etter lillebror sin bursdag.
 
Hadde MA i februar, startet og prøve igjen med engang, men enda ingenting. Har fått kortere syklus etter det, de siste 3 syklusene har vært på 26 dager, mot normalt 29. Heldigvis har jeg brukt EL test så har ikke gått glipp av EL.
Denne pp så tar vi det som det Kommer, prøver ikke så kjempe mye, klaffer det nå så hadde jeg fått termin 2 dager etter lillebror sin bursdag.

Trist at du har opplevd det samme.. Hadde MA i desember, blødde i 6 uker så måtte ha utskrapning (satt igjen rester)... Første pp hadde jeg kjemisk, andre ingen klaff og nå prøver vi igjen[emoji173]️ Slapper mye mer av nå som jeg har gjort legebytte.

Håper det klaffer for oss begge denne pp[emoji173]️
 
Trist at du har opplevd det samme.. Hadde MA i desember, blødde i 6 uker så måtte ha utskrapning (satt igjen rester)... Første pp hadde jeg kjemisk, andre ingen klaff og nå prøver vi igjen[emoji173]️ Slapper mye mer av nå som jeg har gjort legebytte.

Håper det klaffer for oss begge denne pp[emoji173]️
Her fungerte heldigvis cytotec kuren, og blødde i kansje 10 dager og ingen rester.

Denne gangen må det jo gå! Er også i pp3 etter ma.
 
EL smerter, men vanskelig å sjekke EL slim da det sikkert er masse rester der nede.
Men nå skal jeg bake brød, så vi kan spise frokost før det er ut å jobbe [emoji4]
 
Her må det koses i dag :D

image1526796188-492043-jpg.258820
 
Igår med masse elslim og smerter,håper kroppen klarer å ha eggløsning denne pp!
 
Skjønner ikke, EL skal være i morgen. Men testen er nesten negativ. Den er lite sensitiv, men forventet at den skulle være litt sterkere enn dette.
20180520_154437.jpg

Legger ved testen fra forje pp der jeg vet den var positiv.
Screenshot_20180520-154357.jpg
 
Skjønner ikke, EL skal være i morgen. Men testen er nesten negativ. Den er lite sensitiv, men forventet at den skulle være litt sterkere enn dette.Vis vedlegget 258861
Legger ved testen fra forje pp der jeg vet den var positiv.Vis vedlegget 258862
Kan det være at eggløsningen din er sen denne pp? :) Bruker du samme tester nå som forje pp? Ville fortsatt å testet videre for å være sikker :)
 
Kan det være at eggløsningen din er sen denne pp? :) Bruker du samme tester nå som forje pp? Ville fortsatt å testet videre for å være sikker :)
Har brukt samme test forje pp, og la ved bilde av den for å sammenligne. Kjenner alt typisk EL symptomer nå, skikkelig sexlyst,slim og smerter i område der. Men testen slo ikke ut. Får ikke skikkelige EL tester før tirsdag eller onsdag, og da er det mest sannsynlig for sent.
 
Har brukt samme test forje pp, og la ved bilde av den for å sammenligne. Kjenner alt typisk EL symptomer nå, skikkelig sexlyst,slim og smerter i område der. Men testen slo ikke ut. Får ikke skikkelige EL tester før tirsdag eller onsdag, og da er det mest sannsynlig for sent.

Da er det bare en ting å gjøre, legge inn aksjer for sikkerhetsskyld![emoji16]
 
Back
Topp