IKM uke 16 - 2020

Føler jeg har hatt veldig god oversikt og kontroll så langt denne PP, med EL testing, symptomer og temping som samsvarer:happy: Tempen er såpass mye høyere i morrest, at jeg er helt sikker på at EL var i går, ikke samme EL-smertene som i går heller.
Har også fått lagt inn såpass mye aksjer at jeg føler vi har gjort det som står i vår makt denne PP:D

Erklærer meg sånn ganske sikkert for 1 DPO i dag. Let the wait begin!!:smiley-bounce016
 

Vedlegg

  • 8286D517-8E74-4C2E-8C85-A930BD766611.jpeg
    8286D517-8E74-4C2E-8C85-A930BD766611.jpeg
    39 KB · Visninger: 60
Fikk ikke med meg mannen på bonusrunde i går... håper på noe etterpå, selv om jeg sannsynligvis er 1 dpo i dag.

Har ikke trua på at dette har gått, så vurderer å bare glemme hele prosjektet de neste par ukene. Ikm 15./16. April.
 
Ååh gode deg!!:hug013
Ja vi er overlykkelige og så oppspilte!:woot:
Jeg trodde virkelig ultralyden skulle vise dominerende folikkel på venstre siden for hadde de sluppet annen hver gang hadde det blitt venstre så rett før jeg gikk inn til timen merket jeg tankene gikk ganske mørke steder... hadde ikke taklet bra beskjed om det hadde vært umulig denne mnd. :oops:

Ja er kjempe betryggende å vite vi forhåpentligvis snart er gravid nå enten uten hjelp eller med. :smiley-angelic001
Men tar ingenting som en selvfølge selvsagt. Bare håper med alt jeg eier og har!:Heartred
Jeg testet i dag bare for jeg ville se en positiv el test selvom det selvfølgelig blir "falskt" men da vet jeg sprøyten er i systemet hvertfall og var fascinerende å se hvor sterk den ble :lurking:
Men tar temperaturen denne mnd så jeg har kontroll på at alt går som det skal. :pompus:
Vis vedlegget 322392


Har du testet mer i kveld?? Satser på super postiv test rett rundt hjørnet hos deg!:woot:
Ja må holde oss oppdatert!!:Heartbigred

Oi, så gøy å Få et såpass til utslag på test:hilarious: her er mine tester... la inn både morgen og kveld i går. Føler liksom ikke den peaker, men er jo jevnt ganske høy nå. Vet ikke om det bare er disse billigtestene som ikke slår ut ordentlig?:bag: hadde i hvert fall en del action i venstre eggstokk område i går kveld, og hadde bittelitt blod i utfloden etter sex! Har hørt at det betyr at man kan være ekstra fruktbar denne mnd:nailbiting: jaja vi får se:shy:
 

Vedlegg

  • D9A0A3E1-0264-4AD0-B9D0-0FFD9FC51D5C.jpeg
    D9A0A3E1-0264-4AD0-B9D0-0FFD9FC51D5C.jpeg
    35 KB · Visninger: 73
Ikke testa etter el, men i følge appen skulle el vært mandag/tirsdag. Så veldig tidlig enda og lenge til IKM blir helt småtullete av alt som avviker fra ‘normalen’:schocked028

Ja, kjenner meg igjen der! Nye rare ting som dukker opp hver syklus :p Blir helt sprø. Og nå hvor jeg ikke gjør så mye om dagen er det enda mer tid til å kjenne etter!:D
 
Ja, kjenner meg igjen der! Nye rare ting som dukker opp hver syklus :p Blir helt sprø. Og nå hvor jeg ikke gjør så mye om dagen er det enda mer tid til å kjenne etter!:D

Det tror jeg på, er heldigvis fortsatt på jobb om dagen, tror jeg hadde blitt helt tullete av å måtte gå hjemme eller kun ha hjemmekontor
 
Fikk ikke med meg mannen på bonusrunde i går... håper på noe etterpå, selv om jeg sannsynligvis er 1 dpo i dag.

Har ikke trua på at dette har gått, så vurderer å bare glemme hele prosjektet de neste par ukene. Ikm 15./16. April.
Med tanke på hvor lenge svømmerne kan overleve inni kroppen vår, så er det vel likevel sjanser fra tidligere aksjelegging? Selv om det ikke ble bonusrunde i går mener jeg. :)
Men hvem vet, kanskje ved å 'legge fra seg' denne PP og fokusere på neste istedenfor så slapper kroppen mer av og kanskje det øker sjansene for denne runden? :)
 
Så sant. Akkurat samme følelse her. Håper tida går fort.

Jeg satt ovitrelle før rundt follikkel str 17-20. Og da skulle el skje innen 36 timer. Merka faktisk ingenting. Bare vit at du ikke kan teste før etter 13/14.april for den gir falsk positiv.

Hvordan så testene ut? Når satt du Ovitrelle. Du hadde folikkel på 17 for 2 dager siden sant?
Akkurat nå er det gått 36 timer så går ut ifra eggløsning er nå:think005 den har hvertfall ikke vært i går! Satser fult på hopp i tempraturen i morgen tidlig.
Ja hadde folikkel på 17mm på mandag som hun sa var snart klart. Så antar på onsdag kveld den var rundt 21mm og det føltes som en fin strl å sette sprøyten. :pompus:
 
Oi, så gøy å Få et såpass til utslag på test:hilarious: her er mine tester... la inn både morgen og kveld i går. Føler liksom ikke den peaker, men er jo jevnt ganske høy nå. Vet ikke om det bare er disse billigtestene som ikke slår ut ordentlig?:bag: hadde i hvert fall en del action i venstre eggstokk område i går kveld, og hadde bittelitt blod i utfloden etter sex! Har hørt at det betyr at man kan være ekstra fruktbar denne mnd:nailbiting: jaja vi får se:shy:
Oi utrolig spennende!!
Jeg tenker kanskje du får peak i kveld?
Håper det!! :love7
 
Med tanke på hvor lenge svømmerne kan overleve inni kroppen vår, så er det vel likevel sjanser fra tidligere aksjelegging? Selv om det ikke ble bonusrunde i går mener jeg. :)
Men hvem vet, kanskje ved å 'legge fra seg' denne PP og fokusere på neste istedenfor så slapper kroppen mer av og kanskje det øker sjansene for denne runden? :)
Jada, jeg har blitt gravid med sex både dagen før og samme dag som el. Må bare vente og se. Og med drøyt to uker fri fra jobb blir det mye tid til å vente og kjenne og spekulere, så like greit å bare «glemme» det. :)
 
Jada, jeg har blitt gravid med sex både dagen før og samme dag som el. Må bare vente og se. Og med drøyt to uker fri fra jobb blir det mye tid til å vente og kjenne og spekulere, så like greit å bare «glemme» det. :)
Ja hjemmetid gjør det vanskelig å ikke kjenne etter og tenke i to ukers ventetida :p
Ønsker deg lykke til likevel :)
 
Ja hjemmetid gjør det vanskelig å ikke kjenne etter og tenke i to ukers ventetida :p
Ønsker deg lykke til likevel :)
Takk :)

Tok en ny titt på dagens el-test, og syns ikke den er entydig negativ likevel. Gah. Jaja. o_O
 
Jada, jeg har blitt gravid med sex både dagen før og samme dag som el. Må bare vente og se. Og med drøyt to uker fri fra jobb blir det mye tid til å vente og kjenne og spekulere, så like greit å bare «glemme» det. :)

Jeg holder med deg der! Med disse dagene til å bare kjenne og spekulere er det best å prøve og legge det fra seg :) men det er jammen lettere sagt enn gjort! :p
 
Etter ny tempmåling i dag har appen min endelig oppdatert seg og ut fra temp og El-tester har den konkludert med el var CD 11, som var tirsdag:happy: Hvis det stemmer er jeg nå allerede 3 dpo! Spenningen stiger, selv uten el-slim.

Dette førte til endret IKM, den er nå satt til 14.april.:)
 
I dag fikk jeg kryss i FF og er da 3dpo. Nedtelling til 10dpo og testing er startet :)
 
Akkurat nå er det gått 36 timer så går ut ifra eggløsning er nå:think005 den har hvertfall ikke vært i går! Satser fult på hopp i tempraturen i morgen tidlig.
Ja hadde folikkel på 17mm på mandag som hun sa var snart klart. Så antar på onsdag kveld den var rundt 21mm og det føltes som en fin strl å sette sprøyten. :pompus:
Ja 21 er en fik str ♥️ Såååå gøy. Ikke bry deg om temp uansett. Er sikker på at du har El idag ♥️Hihi masse lykke til. jeg tror jeg har El iløpet av imorra. Håååååper jeg
 
Ja 21 er en fik str ♥️ Såååå gøy. Ikke bry deg om temp uansett. Er sikker på at du har El idag ♥️Hihi masse lykke til. jeg tror jeg har El iløpet av imorra. Håååååper jeg
Ååh god du er!! Blir så ivrig at jeg ikke helt hvor jeg skal gjøre av tankene! :smiley-bounce022
Tuuuusen takk! Vi satser på EL for deg i morgen!! :smiley-bounce015
 
Etter ny tempmåling i dag har appen min endelig oppdatert seg og ut fra temp og El-tester har den konkludert med el var CD 11, som var tirsdag:happy: Hvis det stemmer er jeg nå allerede 3 dpo! Spenningen stiger, selv uten el-slim.

Dette førte til endret IKM, den er nå satt til 14.april.:)

Da har vi IKM samme dag :) Er 4 DPO i dag og CD15. Når tenker du å teste? Målet mitt nå er å vente til mandag... Selv om det er veldig tidlig, jeg er bare sååå spent...
 
I dag fikk jeg kryss i FF og er da 3dpo. Nedtelling til 10dpo og testing er startet :)

Da tester du om en uke? Jeg er 4 DPO og målet er å ikke teste før mandag.. haha Er i det tidligste laget, men jeg får se om jeg klarer å holde meg vekk fra å teste mandag og heller drøye til tirsdagen. Vet det er mange som får svakt positivt utslag 7/8 DPO, så det hadde jo vært veldig moro..
 
Da har vi IKM samme dag :) Er 4 DPO i dag og CD15. Når tenker du å teste? Målet mitt nå er å vente til mandag... Selv om det er veldig tidlig, jeg er bare sååå spent...

Så gøy!! Da kan vi vente i spenning sammen, de siste nervepirrende dagene :D Jeg har som mål å ikke teste før Ikm, men jeg kommer helt garantert til å ryke på en smell der!! Haha... Kanskje hvertfall vente til 10 dpo:happy:
 
Back
Topp