Hvor lenge har du hatt fastlegen din?

Sånn med vilje så bytta jeg da jeg flytta for fem år siden. Pga permisjon og reduserte lister og what not fikk jeg ny i februar, det er den fjerde eller femte legen på disse fem årene
 
Byttet nettopp. Ble gal av forrige som ikke klarte jobben sin. Vet om flere, inkl samboer, som har byttet av samme grunn. Ikke vært hos nye ennå.
 
Byttet lege i oktober i fjor. Legen før det hadde jeg i fire år, men syntes ikke han gjorde så god jobb så byttet.
 
Jeg har hatt samme legen i over 20 år, praktisk med en som kjenner hele familihistorien og livshistorien noen ganger Hehe
 
Helt siden vi flytta hit da jeg var 6 år :) Så 20 år neste år.
 
Hatt samme lege hele livet
 
Fikk hu for 1 år siden ganske nøyaktig. Men hu gikk ut i perm i oktober i fjor. Så har vikar nå da
 
Byttet i August 2015 :D
 
Har hatt fastlegen jeg har nå i hele 19 dager. :p Har stått på venteliste siden i vinter, så var på tide. Den andre fastlegen hadde jeg vel i ehm 6 år tror jeg, men var knapt til legen så ante ikke hvordan hun var før jeg ble gravid i fjor. Ikke imponert. :p
 
Har vært på samme kontor hele livet, byttet 3 gang pgr av at de har sluttet/flyttet
 
Siden 1 mai :)

Har byttet fastlege en del ganger, har ikke noe interesse av å gå til en lege jeg ikke føler kan jobben sin ordentlig, og vært mye utskiftninger på legekontoret jeg hadde før. Var ny vikar der nesten hver gang jeg var innom, opplevde og at det var vikar for vikaren :p

Forrige legen var jeg hos til en svangerskapskontroll før jeg tenkte at han skal jeg ikke ha:p Jeg skulle ha terminbekreftelse, men det kunne ikke han gi meg, for han hadde ikke tatt ultralyd av meg og viste dermed ikke terminen min.. at det sto på helsekortet og papirer fra oul hjalp ikke :p

Han mente at jeg skulle be de på føden om å skrive den til meg :p
 
Forrige hadde jeg i ca 10 år (kanskje), så måtte jeg bytte når jeg flyttet til Bergen. Hun jeg har nå har jeg hatt i ca 3 år
 
Back
Topp