Hvor lenge har du hatt fastlegen din?

Ikke så lenge siden :) var misfornøyd med han jeg hadde. Bytta for ca 2 år siden ! Angrer ikke
 
Har aldri bytta lege selv, men legen(e) jeg har hatt, har enten slutta, gått ut i permisjon osv, så har automatisk fått nye.. :p
 
Har hatt fastlegen vår i ca 3 år, veldig fornøyd med henne. Men fra november har hun hatt permisjon, og vikaren er vi ikke like imponert over...heldigvis er fastlegen tilbake igjen straks!
 
1 mnd:hilarious: mye flytting, og turnusleger som bare blir noen mnd..
 
Byttet for 2,5 år siden pga flytting. Inntil da hadde jeg hatt samme lege hele livet. Etter det har jeg hatt 2 fordi første jeg fikk sluttet etter ca 1,5 år [emoji4]
 
Hatt den samme siden jeg ble født(var fastlegen til min mamma og nu til mine barn)
 
Hatt fastlegen siden 2013, da vi flytta hit. Veldig fornøyd og håper jeg aldri må bytte.
 
9 år i disse tider. Superfornøyd med ham. Eneste som får meg til å bytte er hvis han slutter som lege. Hadde han flyttet til nabobyen hadde jeg flyttet etter. Får alltid time på dagen hvis det er noe småakutt. Senest innen 2-3dager ved vanlig timebestilling. Han ringer prøvesvarene etter arbeidstid hvis man er spent på noe. Har humor, empati og er dyktig og profesjonell.
 
Har hatt han i åtte år, og kommer nok til å ha han helt til han går av med pensjon. Er veldig fornøyd og vil ikke bytte selv om det betyr litt reisevei.
 
Har vært på samme legekontor i syv år, men byttet fastlege for ca tre år siden da den forrige gikk av med pensjon.
 
Har vært hos fastlegen min så lenge jeg kan huske. Har blitt fortalt at vi hadde en egen barnelege når jeg var liten/baby/barn, men jeg kan selv bare huske den legen jeg har nå. Har hatt siden før fastlegeordningen. Hadde byttet dersom jeg ikke var fornøyd :)

Hadde dog et lite gjesteopphold hos en annen lege under studietiden, men det skyltes ene og alene avstanden til legen hjemme :) Fikk heldigvis fastlegen tilbake etter endt studietid :)
 
Siden jeg flyttet til Oslo i 2009. Jeg er utrolig fornøyd med han, han er veldig dyktig og empatisk, så da jeg flyttet ut av selve byen (men fortsatt i kommunen), så beholdt jeg han selv om det nå er en lang reisevei. Jeg beholder han enten til jeg flytter til et annet fylke, eller til han går av med pensjon.
 
Byttet for et par år siden. Hadde da hatt samme hele livet, men var ikke så fornøyd med han. Han jeg har nå liker jeg veldig godt. Han er godt opp i 60-åra da, så det blir vel ny fastlege i løpet av noen år.
 
Byttet forrige gang jeg flyttet (tre år siden), og er veldig fornøyd, men tror jeg vil flytte barna til kontoret som er nærmest oss for å slippe reisen siden vi bare har én bil og jeg som regel er den som må hente hvis det er noe.
 
Back
Topp