Hvor lenge har du hatt fastlegen din?

Byttet i fjor sommer. Det forrige legekontoret var helt umulig å få tak i. Mye lettere å få time der jeg er nå
 
3 år ca.

Byttet da den gamle flyttet og solgte praksisen:p og da byttet jeg til et legekontor som var litt mer på veien for meg.

Skal litt til å bytte når jeg har blitt kjent med legen. Må dit minimum fire ganger i året, har blitt mer pga en skade og en graviditet og baby med atopisk eksem:)
 
3.5 år
 
Bytta i 2010 etter jeg fikk første barnet, pga elendig oppfølging i svangerskapet.
 
9 år.

Byttet da jeg flyttet. Har flyttet etter det også men ikke så langt unna og legen var i nærheten av jobben, noe som er praktisk. Nå er jobben langt unna, så kanskje jeg bør bytte...
 
Bytta når vi flytta, så to år [emoji4] er to fastleger som deler liste da, er veldig fornøyd med hun ene og sånn passe fornøyd med hun andre...
 
Byttet fastlege i fjor fordi min forrige gikk av med pensjon. Han jeg har nå er svært dyktig, men det hjelper jo ikke når han én uke etter at jeg byttet til ham gikk ut i permisjon :(. Håper han snart er tilbake, for er håpløst å ha vikarleger når jeg er verge for mamma og hun har behov for trygg og god oppfølging av noen som kjenner henne og som hun (i gode øyeblikk) kan huske. Mamma er dement......
 
3år ca. Hadde ei jeg likte veldig godt, men hun gav seg . Byttet da til et legesenter nærmere og er godt hjulpet og fornøyd nå også:) Mannen har også samme legen som meg og småtrolla:)
 
Byttet våren 2014 da legekontoret som er nærmest fikk ny fastlege -alle de andre der hadde fulle lister. Tror dette er eneste fastlegen jeg har hatt som ikke har hatt vikar inne for seg
 
Kjempe lenge, kan ikke huske hvor lenge, men sikkert over 10 år [emoji28]
 
Skal vi se... jeg byttet vel i 2013. Min daværende fastlege skulle slutte, så jeg valgte å bytte lege selv isteden for å få tildelt en ny/en vikar. Er UTROLIG fornøyd med min fastlege [emoji4][emoji4]
 
Back
Topp