Har du alltid vært sikker på at du ønsket barn?

Nei jeg har ikke det. Ikke før ei venninne begynte å prøve at eggstokkene mine begynte å kjile.
 
Hatt lyst på barn fra ungt av, men har vel ikke vært klar med verken økonomi (eller riktig mann!) før nå<3
 
Alltid ønsket meg barn. Første diskusjon mellom meg og mannen noen mnd inn i forholdet. Hehe. Han ville ikke ha barn så da fikk han velge. 5 år senere ble eldste født.
 
Har alltid hatt lyst på barn men var ganske bestemt på at æ ikke ville ha barn før æ va iallefall 25-30 år, men plutselig sto æ der, 18 år med positiv test i hånda så snudde det
 
Nei, absolutt ikke. Egentlig var jeg i flere år ganske sikker på at jeg ikke ville ha. Så møtte jeg samboeren min, var innom en «kanskje, vi får se om en stund»-fase, før jeg nå er veldig sikker på at jeg vil ha! Gleder meg som en gal til å bli gravid og få barn [emoji28]
 
Ja, jeg har alltid vist at jeg hadde lyst på barn, har bare ikke alltid vist at jeg kunne få
 
Ja jeg har alltid ønsket barn. Men også vært veldig klar på at heg ønsker en fast partner med håp om å være sammen «for alltid»:p som jeg vil ha barna med og :)
 
Ja. Skrev og tegnet i en bok på barneskolen "her er mannen min og de fire barna våre" :joyful: Er forlovet og har to barn.
 
Back
Topp