Har du alltid vært sikker på at du ønsket barn?

Definitivt ikke! Det var det siste jeg ønsket meg. Ble selvsagt uplanlagt gravid, men det er ikke før første har blitt 10-11 år at jeg har fått lyst på flere barn. Grunnen er ny mann, tror jeg. Bare vet at jeg virkelig vil ha barn med min fine mann :Heartred!
 
Har vel alltid vist det, egentlig :) Ønsker ikke å bli gammel og ikke ha opplevd å være mamma på et slags vis :)
 
Ja, vært av og på drøm i mange år, men har ønsket å få på plass utdannelse, økonomi og en bolig :)
 
Ja, ønsket om å bli mamma har vært en del av meg så lenge jeg kan huske. Jeg vet at jeg skrev i en minnebok på "hva skal jeg bli når jeg blir voksen": mamma. Sånn i 7-8 års alder.
 
Ja har alltid ønsket å bli mamma :happy: når eg endelig traff mannen i mitt liv, så kommer ønsker i oppfyllelse :Heartred er gravid med mitt første barn :)
 
Nei :) men så ble jeg uplanlagt gravid som 16 åring og det var det beste som hadde skjedd meg og jeg bare visste at dette var det jeg var ment til. Er nå 25 og venter nr 4 [emoji178][emoji178][emoji178][emoji170]
 
Ja jeg har alltid visst at jeg kommer til å bli mamma en dag (hvis jeg kunne såklart). Tenkte tidlig på det at jeg ikke ville bli gammel uten å ha barn og barnebarn
 
Overhode ikke, alltid sagt jeg ikke ville ha. Sa det til og med når sambo spurte meg før vi ble ilag at jeg ikke ønsket barn. Hva som endret seg vet jeg ikke, men det har vell noe med at jeg har møtt en jeg faktisk ønsker barn med!
 
Alltid ønska meg barn, og alltid ønska meg tette :) har to barn som det er 2 år og 3 mnd i mellom [emoji173]️
 
Har alltid vist at jeg ville ha barn :)
Husker jeg prata om det med en kompis som viste at han også ville ha barn, og tok opp tema med meg. Han sa han gledet seg til den dagen han fikk egne barn. Det gjør jeg også, men jeg er langt i fra klar nå. Det var på en dans, og vi to ente opp med, og få 1.barn tett oppi hverandre, og 2.barn :)

Jeg var først ut begge gangene. Trodde det skulle bli han. Jeg gikk på p-piller med 1.
 
skulle ikke ha barn

trodde ikke på å møte den rette

nå har jeg møtt den rette og har to barn :smiley-chores011:love017:laughing025
 
Ikke hele tiden. Da jeg var barn var ikke dette noe jeg tenkte mye på. Da jeg ble litt eldre syntes jeg babyer var skjønne men jeg skjønte meg ikke på andres litt eldre barn:p men kan ikke huske at jeg noen gang har tenkt å ikke bli mamma.
 
Jeg ville ikke ha barn. Jeg likte ikke barn en gang, og de likte ikke meg så vi var like langt. Men fikk for eksmannen ønsket. Nå har jeg 2 barn, og det holder mer enn nok for meg.
 
Ja, har alltid tenkt at jeg ville ha barn [emoji4] å
 
Back
Topp