Har du alltid vært sikker på at du ønsket barn?

1600km nord

Glad i forumet
Og hvis ikke, hva gjorde at du til slutt viste at du gjorde det?
Ei venninne spurte meg her en dag (hun har ikke barn og ønsker det ikke heller). Da jeg var yngre har jeg sagt at jeg ikke var sikker og hun spurte hva som gjorde at jeg ble det. Svaret kom med en gang, uten at jeg egentlig hadde tenkt tanken så veldig bevist: jeg traff en mann jeg ville få barn sammen med [emoji4][emoji173]️
 
Ja. Helt siden jeg var veldig liten har jeg visst at det var mamma jeg skulle bli! Har aldri vært tvil heller.
 
Samme her, ikke før jeg fant rett mann :)
 
Jepp, visst det helt siden jeg var liten at min drøm var å bli mamma[emoji173]
 
Tenkte vel at jeg ville ha barn da jeg var barn. Men i tenårene var jeg langt ifra sikker, hellet vel heller mot at jeg ikke ønsket. Så vokste man jo opp da, og fant en mann osv. Så da ble det naturlig.
 
Nope, da jeg var liten og opp til tenårene ønsket jeg absolutt ikke barn, skulle aldri ha barn! Men en dag trodde jeg (av en merkelig grunn) at jeg var gravid. Jeg gikk på p-piller så skulle ikke være veldig lite mulig og ingenting som tilsa det heller. Tror det var et plutselig ubevisst ønske etter barn som fikk meg til å tro jeg var gravid og da testen viste negativ følte jeg meg helt knust. Mannen følte det likeså mens vi ventet på testen og da bestemte vi oss for å prøve
 
Nei, tenkte lenge at jeg ikke ville ha barn. Endret seg med alderen egentlig, og på grunn av ting noen eldre barnløse kollegaer av meg sa.
 
Jeg skulle ikke ha barn, eldste var alt annet enn planlagt. Ingen selvfølge at det ikke ble abort, jeg kunne levd et fullverdig liv uten barn. Nå har vi to da, og jeg ville ikke buttet de bort ;) likevel tror jeg fortsatt at jeg hadde hatt et like fint liv som barnløs faktisk, jeg savner å være egoistisk og spontan ;)
 
Nei. Jeg ville ikke ha barn. Og hadde egentlig ikke lyst på barn før det utenkelige skjedde, altså uplanlagt gravid.

Da snudde tankegangen seg sakte. Men veldig sakte. Gikk også gjennom en depresjon gjennom det hele pga tankegangen gitt. Så det var ikke barebare...
 
Nei. Eller, var sikker fra jeg var rundt 15-16. Men samtidig litt avvente grunnet mye kluss med kroppen og de funksjonene.
 
Ja har alltid hatt et stort ønske. Husker jeg var redd når jeg var liten for at jeg ikke kunne få barn.
 
Ja, har alltid ‘visst’ ar jeg ønsket meg barn:happy: Men å finne en å få barn med og dele hverdagen og livet med var jeg mer usikker på om jeg noen gang kom til å finne:wacky: Heldigvis fant jeg min mann :Heartred
 
Back
Topp