Gratis babypakker?

har bestilt fra rema1000 og apotek 1...
men altså her blir vel det å gi vekk bleiene som kommer i de pakkene til noen som trenger de... siden vi skal bruke tøy fra dag 1 denne gangen...
 
Har henta fra Apotek1 og rema, og var mest fornøyd med apotek1 sin egentlig :) Venter på hentelapp om libero sin
 
Så gøy :) hvor langt er du på vei? Jeg tør ikke gå til postkassa i dag. Vi har hatt regnvær og minusgrader-er helt jævlig ute!

Er 31+4 i dag :) Off her er ikke minusgrader, men pissregner. Er så glad for at jeg har postkassen inne i huset, så jeg slipper og gå ut :p
 
Hehe.. ja.. er på kjøpesenteret med mamma nå, så stopper innom på vei hjem :) greit og bare springe rett ut i bilen ;)

Spent på hva som er i pakka:) vi kommer oss ingen vei,og alle er tom for grus. Vet ikke om mannen kommer seg på jobb i morra.
 
Spent på hva som er i pakka:) vi kommer oss ingen vei,og alle er tom for grus. Vet ikke om mannen kommer seg på jobb i morra.

Ja det er jeg også :) har ikke kommet meg hjem ennå. Vært på besøk med nevøen min som ble pappa på torsdag :)
Off håper dere kommer dere ut snart :)
 
Ja det er jeg også :) har ikke kommet meg hjem ennå. Vært på besøk med nevøen min som ble pappa på torsdag :)
Off håper dere kommer dere ut snart :)

Eksen kom som en reddende engel:p har fått bilen opp bakken,så står på busslommen til i morgen tidlig:) Da er det bare mannen som må komme seg opp bakken i morgen :p

Legg ut bilde når du har åpnet da :)
 
Eksen kom som en reddende engel:p har fått bilen opp bakken,så står på busslommen til i morgen tidlig:) Da er det bare mannen som må komme seg opp bakken i morgen :p

Legg ut bilde når du har åpnet da :)

Ahh digg med en snill eks da :) ja det bør han jo klare ;) hadde nok vært verre om det var du som måtte opp bakken med en voksende mage :p

Det skal jeg gjøre :) ble plutselig film kveld med bestevenninna mi så usikker på når jeg kommer meg hjem :p
 
Ahh digg med en snill eks da :) ja det bør han jo klare ;) hadde nok vært verre om det var du som måtte opp bakken med en voksende mage :p

Det skal jeg gjøre :) ble plutselig film kveld med bestevenninna mi så usikker på når jeg kommer meg hjem :p

ImageUploadedByBV Forum1481156554.818064.jpg

Da var pakken åpnet :)
 
Back
Topp