Gratis babypakker?

Har fått hente lapp frå libero:) nåken som veit om eg må henta den personlig eller om eg kan få nåken andre til og henta den for meg? Eit stykke til nermeste kiwi butikk og den måtte hentes innen 31.12 :-/
 
Har fått hente lapp frå libero:) nåken som veit om eg må henta den personlig eller om eg kan få nåken andre til og henta den for meg? Eit stykke til nermeste kiwi butikk og den måtte hentes innen 31.12 :-/
Eg sendte sambo avgårde etter den i dag, han fikk hentet uten problem... Damen i butikken sa hun kunne ikkje de poenget med pakkene siden det bare var en pakke med 1-2bleier i.... Så sambo ble overrasket når eg var uenig og åpnet den her hjemme.. :)
 
Eg sendte sambo avgårde etter den i dag, han fikk hentet uten problem... Damen i butikken sa hun kunne ikkje de poenget med pakkene siden det bare var en pakke med 1-2bleier i.... Så sambo ble overrasket når eg var uenig og åpnet den her hjemme.. :)

Takk:)
 
Fikk Libero-lapp tidligere i uka (er 29+5 i dag), og så kan jeg hente ut Rema og Apotek1. Men tror jeg venter til etter nyttår med å hente dem.
 
Jeg har ikke bestilt noen gratispakker nå. Bestilte alt med nr 1. Ikke helt bestemt meg for om jeg skal gjøre det en gang til :p
 
Jeg hentet apotek 1 sin i går, skal hente Rema sin i dag og venter på hentelapp fra Libero. Synes apoteket sin var flott, til og med mannen likte denne :)
 
Jeg hentet apotek 1 sin i går, skal hente Rema sin i dag og venter på hentelapp fra Libero. Synes apoteket sin var flott, til og med mannen likte denne :)
Var det noe til mannen i apotekpakken? Husker når vi ventet nr. 1 at det var en veldig god deodorant med til mannen - sikkert fordi de regner med at de kommer til å svette litt under fødselen :p
 
Var det noe til mannen i apotekpakken? Husker når vi ventet nr. 1 at det var en veldig god deodorant med til mannen - sikkert fordi de regner med at de kommer til å svette litt under fødselen :p
Her fikk mannen første gang fuktighetskrem for menn XD
 
Det fikk mannen her også med nr. 2 (2014) :p Falt ikke like mye i smak som deodoranten (2012) :p
Da må de hatt den lenge. For jeg fødte i 2015 XD men hentet den vell høst/ vinter 2014
 
Nå vet ikke jeg hva som har vært vanlig å ha nedi disse pakkene, men det var ikke noe som jeg egentlig ser på som til mannen. Det meste som var i pakken fra apoteket er vel til mini. Diverse prøve produkter på kremer til sensitiv babyhud. Kan ta bilde å legge ut litt senere :)
 
Back
Topp