Gratis babypakker?

Er det noen som har hentet pakken på Kiwi etter jul? Ser dette på nettsidene til Libero, men regner med at vi som har fått lapp (fikk like før jul) kan hente ut?

Avtalen med Kiwi om utlevering av Libero startboksen opphørte 31.12.2016, og vi kan derfor dessverre ikke tilby denne til våre medlemmer lenger.
 
Er det noen som har hentet pakken på Kiwi etter jul? Ser dette på nettsidene til Libero, men regner med at vi som har fått lapp (fikk like før jul) kan hente ut?

Hentet før jul jeg. Kan jo hende det er noen som har igjen :)
 
Må bare få sagt det, at jeg synes det er utrolig dårlig gjort av Kiwi/Libero å ikke sende ut til de som bestilte før jul. Nå har ikke jeg sjekka posten på noen dager, så skal sjekke. Men dersom jeg ikke får vil jeg sende en lettere irritert (les: hormonell) melding på face/mail om dette...
 
I kiwi sin pakke var det gratis Viaplay i 2 måneder. Jeg tenkte å spare den til permisjonsstart, men ser nå at den gikk ut 31.12. :(
 

Aha, det hjelper jo veldig! Jeg leste 31.12 og var da helt sikker på at jeg burde brukt kortet. Jeg har heldigvis ikke kastet kortet :) :)
 
Fikk hentet ut pakken på Kiwi i dag :) Helt greit innhold, men ikke noe mer enn det. Som forventet :p
 
Noen som vet hvorfor kiwi har sluttet med babypakker?
 
Noen som vet hvorfor kiwi har sluttet med babypakker?

Etter det jeg har hørt hadde de problemer med produsenten av stelleveskene. Men de kommer tilbake med ny pakke bare med samme innhold uten stellevesken. Noen har sagt at de kommer i november, mens noen sier på nyåret.
 
Back
Topp