Gratis babypakker?

Ahh digg med en snill eks da :) ja det bør han jo klare ;) hadde nok vært verre om det var du som måtte opp bakken med en voksende mage :p

Det skal jeg gjøre :) ble plutselig film kveld med bestevenninna mi så usikker på når jeg kommer meg hjem :p

Ja,han er snill :) Jeg beveger meg ikke nedenfor trappen jeg nå. Håper mannen får tak i noe grus i dag :p så kos med filmkveld :)
Hmmm,tja,ja..... Det var jo en grei pakke. Synes nesten de andre var bedre. Men kjekt med alt som er gratis :)
 
Ja,han er snill :) Jeg beveger meg ikke nedenfor trappen jeg nå. Håper mannen får tak i noe grus i dag :p så kos med filmkveld :)
Hmmm,tja,ja..... Det var jo en grei pakke. Synes nesten de andre var bedre. Men kjekt med alt som er gratis :)

Du er heldig :) skulle virkelig ønske eksen min var like snill :p

Ja var helt grei og er kjekt med alt som er gratis ;) må si jeg var mest fornøyd med pakken fra rema og den fra goklubben :)
 
Du er heldig :) skulle virkelig ønske eksen min var like snill :p

Ja var helt grei og er kjekt med alt som er gratis ;) må si jeg var mest fornøyd med pakken fra rema og den fra goklubben :)

Ja, jeg er heldig :) men han er også heldig,for jeg er også ganske snill :p

Fikk en fin pakke fra Barnas egen bokklubb. Det var det et deilig teppe,en leke og noen bøker . 129.- for frakt :)
 
Ja, jeg er heldig :) men han er også heldig,for jeg er også ganske snill :p

Fikk en fin pakke fra Barnas egen bokklubb. Det var det et deilig teppe,en leke og noen bøker . 129.- for frakt :)

Hehe.. ja dere er heldige begge to som har snille ekser ;)

OK, har ikke bestilt den ennå, vært inne på tanken men må se hva jeg får råda til.. Fikk dette med goboken iallefall :)

ImageUploadedByBV Forum1481205046.047138.jpg
 
Jeg hadde skrevet feil på termin,så fikk ikke den pakken jeg. Fikk to bøker for 6-8 mnd. :-(

Kjedelig da, men du har bøker til h*n er litt større da :) når skrev du termin? Om du tar kontakt med de kan de vel forandre på dette? Fikk beskjed om at jeg vil få en ny pakke rundt termin :)
 
Kjedelig da, men du har bøker til h*n er litt større da :) når skrev du termin? Om du tar kontakt med de kan de vel forandre på dette? Fikk beskjed om at jeg vil få en ny pakke rundt termin :)

Jeg husker ikke, men meldte meg ut og skrev en mail til de. Har ennå ikke fått svar. Er vel et par mnd siden nå. Men klarer meg uten...hehe :)
 
Jeg husker ikke, men meldte meg ut og skrev en mail til de. Har ennå ikke fått svar. Er vel et par mnd siden nå. Men klarer meg uten...hehe :)

Ja det gjør man :) har bare meldt meg opp til 6 pakker, så kommer nok til og melde meg ut selv.. man kan like gjerne gå i en bokhandel og kjøpe bøker der på salg.. mamma kjøpte inn minst 5 bøker til snuppa for ca 100kr
 
Ja det gjør man :) har bare meldt meg opp til 6 pakker, så kommer nok til og melde meg ut selv.. man kan like gjerne gå i en bokhandel og kjøpe bøker der på salg.. mamma kjøpte inn minst 5 bøker til snuppa for ca 100kr

Ja,det er ofte billigere i bokhandelen når det er salg. Ulempen med noen , er at du må være medlem et år-og huske å avbestille hovedboken :p
 
På barnas hus får du sånn bleieboks :) Veit ikkje kva det heite, men er sånn du kaster brukte bleier i. Gratis, men du må bestille :)

Jeg trengte ikke og bestille, måtte bare melde meg inn i kundeklubben til barnashus. Når jeg hentet bleiebøtten viste jeg bare medlemsbeviset mitt :)
 
Leste noe rykter om at Kiwi skal slutte med bleieboksen.
Noen som har hørt noe? Hatt problemer med å hente ut?
 
Leste noe rykter om at Kiwi skal slutte med bleieboksen.
Noen som har hørt noe? Hatt problemer med å hente ut?

Har ikke hørt noe om det. Får se om jeg får lapp til uka. Er jo noen som har fått :) Dumt av dem å slutte med det i alle fall.
 
Back
Topp